Skravletråd

Da står middagen på ovnen her. Blir stekt pølse med stappe og amerikansk blanding. Skal bli god og mett før jobb :) mannen stemte ned fisk som jeg egentlig hadde lyst på

Åååh, fisk [emoji7]. Vi burde spise middag sammen...

Vet noen hva som skjer hvis man ignorerer noen på forumet? Betyr det at man ikke kan lese hva de har skrevet lengre? Eller at de ikke kan kontakte deg på melding? Eller at du ikke får opp varsel på fulgte tråder hvis akkurat de har svart?

Vet noen hva som skjer hvis man ignorerer noen på forumet? Betyr det at man ikke kan lese hva de har skrevet lengre? Eller at de ikke kan kontakte deg på melding? Eller at du ikke får opp varsel på fulgte tråder hvis akkurat de har svart?

Det har jeg aldri prøvd...

Veldig mange biler i kø utenfor gjenbruksstasjonen. Da kan vel jeg sove litt i bilen. Sliten.....

I dag er første gang jeg har vært innom en gjenbruksstasjon med søppellast, og startet med å spørre de ansatte om de har en do:happy:

I dag er første gang jeg har vært innom en gjenbruksstasjon med søppellast, og startet med å spørre de ansatte om de har en do:happy:
Fniiis! Jeg klarte å knipe igjen til vi kom hjem. :p

At man kan bli så sliten av å handle, rydde, bære og kaste.

Ikke prøvd, men antar at du blokker slik at de ikke kan sende deg PM, og kan hende du ikke ser vedkommendes innlegg?

0FD53287-0673-4A41-BF08-DFBA2E0D00DE.jpeg

Mens mannen parkerer tilhengeren, fant jeg en ledig plass på gulvet....

Back
Topp