Da står middagen på ovnen her. Blir stekt pølse med stappe og amerikansk blanding. Skal bli god og mett før jobb mannen stemte ned fisk som jeg egentlig hadde lyst på
Åååh, fisk [emoji7]. Vi burde spise middag sammen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da står middagen på ovnen her. Blir stekt pølse med stappe og amerikansk blanding. Skal bli god og mett før jobb mannen stemte ned fisk som jeg egentlig hadde lyst på
Mozzarella (av pasteurisert melk), tomat, avokado, olivenolje, søt balsamico, krydder.Hva er det der??
Fisk er godt. Var panert fisk jeg hadde lyst på i dag.Åååh, fisk [emoji7]. Vi burde spise middag sammen...
Mozzarella (av pasteurisert melk), tomat, avokado, olivenolje, søt balsamico, krydder.
Fisk er godt. Var panert fisk jeg hadde lyst på i dag.
Vet noen hva som skjer hvis man ignorerer noen på forumet? Betyr det at man ikke kan lese hva de har skrevet lengre? Eller at de ikke kan kontakte deg på melding? Eller at du ikke får opp varsel på fulgte tråder hvis akkurat de har svart?
Fniiis! Jeg klarte å knipe igjen til vi kom hjem.I dag er første gang jeg har vært innom en gjenbruksstasjon med søppellast, og startet med å spørre de ansatte om de har en do
Blæra var under hardt angrep av Doser’nFniiis! Jeg klarte å knipe igjen til vi kom hjem.
Lurer på hvilken idiot det var som fant ut at blæra skulle plasseres rett under der hvor babyer bakes.Blæra var under hardt angrep av Doser’n
Designfeil.Lurer på hvilken idiot det var som fant ut at blæra skulle plasseres rett under der hvor babyer bakes.
Ja, virkelig. Eller en ondskapsfull spøk.Designfeil.
Vet noen hva som skjer hvis man ignorerer noen på forumet? Betyr det at man ikke kan lese hva de har skrevet lengre? Eller at de ikke kan kontakte deg på melding? Eller at du ikke får opp varsel på fulgte tråder hvis akkurat de har svart?
Lurer på hvilken idiot det var som fant ut at blæra skulle plasseres rett under der hvor babyer bakes.
Antakeligvis. Og da lander man på "ondskapsfull spøk".En mann?