ZzzzzzzzPowernap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ZzzzzzzzPowernap?
Samme her! Totaalt dilla på fisk!Åååh, fisk [emoji7]. Vi burde spise middag sammen...
Jeg har måtte ty til trankapsler hele svangerskapet. Takler ikke lukta engang av fisk som gravid.Samme her! Totaalt dilla på fisk!
Jeg vil ha fisk til middag hver dag. Til mannens store fortvilelseJeg har måtte ty til trankapsler hele svangerskapet. Takler ikke lukta engang av fisk som gravid.
Jeg har måtte ty til trankapsler hele svangerskapet. Takler ikke lukta engang av fisk som gravid.
Veldig taknemmelig for at jeg ikke kaster opp. Da hadde jeg nok ikke klart å overtale meg selv til å ta trankapsler.Takler ikke det til vanlig jeg [emoji28]
Veldig taknemmelig for at jeg ikke kaster opp. Da hadde jeg nok ikke klart å overtale meg selv til å ta trankapsler.
Mannen poket meg på magen, fniste og sa "du har blitt svær".
Så da gjorde jeg det samme med ham.
Flere som skal på 3D ultralyd her??
Vi skal på mandag gleder meg helt villt mye! Skal ha me med begge guttene også for første gang. Har aldri vært på 3D før, og håper vi får se ansiktstrekk skikkelig [emoji173]
Flere som skal på 3D ultralyd her??
Vi skal på mandag gleder meg helt villt mye! Skal ha me med begge guttene også for første gang. Har aldri vært på 3D før, og håper vi får se ansiktstrekk skikkelig [emoji173]
Der vi skal er de visst veldig koslige og gjør alt for å få fine bilder jeg har hatt en del ultralyder nå, men det er jo "bare" for å se at de har det bra. Gleder meg veldig til å gå på koseultralydDet blir sikkert kjempeartig! Jeg får 3D på sykehuset innimellom, så gidder ikke betale for det utenom [emoji56]
Har vurdert, men tar oss ikke råd til det [emoji28]
Der vi skal er de visst veldig koslige og gjør alt for å få fine bilder jeg har hatt en del ultralyder nå, men det er jo "bare" for å se at de har det bra. Gleder meg veldig til å gå på koseultralyd
Gubben var bortreist forrige kobtroll og skal være borte neste kontroll, så synes det var flott med ett påskudd om å bestille privat ultralyd
Blir sikkert supert for hele familien, og litt mer virkelig for de andre barna. Han jeg går til på fødepol, er vanligvis ferdig med de målene han MÅ gjøre ila fem min, da er det fortsatt 25 min å slå ihjel. Så da prøver han å motivere meg til å bli venn med den lille før fødsel, og skriver ut det ene koselige bildet etter det andre...
Kan smugle deg med på fødepol for vekstkontroll - da får du! Evt så må du stryke på glukosebelastning, da får du også [emoji6]
Fy søren for ei travel vakt på jobb. Kjenner det i bekkenet.
Blir vel til at jeg ringer legen på mandag og ber om sykemelding. Det her går ikke lengre [emoji21]