Jeg har måtte ty til trankapsler hele svangerskapet. Takler ikke lukta engang av fisk som gravid.
Nå kom jeg på at jeg har glemt å ta tran den siste uka, tusen takk for påminnelsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har måtte ty til trankapsler hele svangerskapet. Takler ikke lukta engang av fisk som gravid.
Flere som skal på 3D ultralyd her??
Vi skal på mandag gleder meg helt villt mye! Skal ha me med begge guttene også for første gang. Har aldri vært på 3D før, og håper vi får se ansiktstrekk skikkelig ❤
Åååh ❤❤ gleder meg sånn!! Jeg er 24+5 i morgenHar bestilt og skal 25 mai, er vel da 26+4. Var en veldig fin opplevelse sist og så tydelig at han hadde arvet mitt munnparti.
Så fint å ta med guttene på opplevelsen, lykke til.
I jesus... Noen altså!!! Så da er det sånn at fordi mi bukse passer meg så da passer den automatisk deg også! Uansett om jeg bruker 34 og du bruker 46.... hallo??? (Bare for å ta noen tall)... Snakk om å legge seg ut i ting man ikke har peiling på...Å herre jemini som det koker i den ene tråden på generelt!
Noen ser jo ikke lenger enn sin egen nesetipp. Jeg blir helt oppgitt. En ting er lover og regler, men å gå så beinhardt ut og fortelle folk hvor skammelige, umoralske og dumme de er, bare fordi man har litt ulike behov, er meg helt uforståelig.I jesus... Noen altså!!! Så da er det sånn at fordi mi bukse passer meg så da passer den automatisk deg også! Uansett om jeg bruker 34 og du bruker 46.... hallo??? (Bare for å ta noen tall)... Snakk om å legge seg ut i ting man ikke har peiling på...
Enig....Noen ser jo ikke lenger enn sin egen nesetipp. Jeg blir helt oppgitt. En ting er lover og regler, men å gå så beinhardt ut og fortelle folk hvor skammelige, umoralske og dumme de er, bare fordi man har litt ulike behov, er meg helt uforståelig.
Jeg forstår ikke at det ikke går an å se at familier har ulike behov, foreldre har ulike behov. Det er ingen som sier at de ønsker fortsatt stigmatisering av kvinner i arbeidslivet, eller at far ikke skal få noe permisjon. Det er jo ikke det som er tema. Tema er en tredeling som gir svært lite fleksibilitet for den enkelte, og det er ganske rått med tanke på at det er så mange forskjellige mennesker, arbeidsplasser, barn og behov der ute at det blir umulig å si at "sånn skal det være, press på deg den buksa i str. 36 du, for det bestemmer vi". Igjen, det blir et overformynderi, og det er DET jeg vil til livs.
Det er helt klart en fordel at far har samvær og permisjon han også, men inntil et visst punkt kan ikke far og mor likestilles den aller første tiden, og om så ville det jo være enda bedre hvis mor og far kunne ha noen uker sammen nå og da, uten at det forkorter hverken mor eller far sin permisjon. Osv. Mange aspekter med andre ord. Sånn "jeg vet best" og "hvis du ikke er enig med meg må du dø"-mentalitet, er helt hallo kokko for meg.
Ingen aksept for at folk ikke vil fortelle ALT på åpent forum heller. Kjappe med å dømme uten å kjenne fakta.
Å herre jemini som det koker i den ene tråden på generelt!
Blir så provosert jeg!
Har time 28.05. Gleder meg. Fikk kjempefine bilder sist gang. Nå skal storebror bli med også så kan vi se om de ligner hverandreFlere som skal på 3D ultralyd her??
Vi skal på mandag gleder meg helt villt mye! Skal ha me med begge guttene også for første gang. Har aldri vært på 3D før, og håper vi får se ansiktstrekk skikkelig [emoji173]
Ja, og det er skremmende...Jeg også. Eller som strikkemamma sier det; jeg blir rystet!
Det er jo nettopp slike mennesker som mener at det bare finnes én vei til Rom, som sitter og bestemmer disse tingene. Det er ganske sjelsettende.
Jeg også. Eller som strikkemamma sier det; jeg blir rystet!
Det er jo nettopp slike mennesker som mener at det bare finnes én vei til Rom, som sitter og bestemmer disse tingene. Det er ganske sjelsettende.
Jeg pleier å vokte meg vel for å delta i slike hete diskusjoner jeg også, særlig der jeg ser at det er helt umulig å nå inn til enkelte, de har bare bestemt seg og tror ene og alene at deres vei og mening er det eneste rette. Men noen ganger klarer jeg bare ikke dy meg, og rene personangrep som det ble en stund der, er heller ikke greit.