Ta vare på deg selv! [emoji170]
Jeg skal det nå. Orker ikke mer jobb om jeg skal ha energi til å ta meg av guttungen hjemme og samtidig meg selv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta vare på deg selv! [emoji170]
Jeg skal det nå. Orker ikke mer jobb om jeg skal ha energi til å ta meg av guttungen hjemme og samtidig meg selv.
Det er nettopp det, derfor jeg tenker å trappe ned igjen selv også
Vi gjør jo en viktig jobb nå. Lage nytt liv.
Men jeg føler litt nederlag å nå da når jeg har tenkt å krype til korset å be om sykemelding. Jeg liker ikke å svikte jobben jeg er glad i.
Får jeg? [emoji28]
Fy søren for ei travel vakt på jobb. Kjenner det i bekkenet.
Blir vel til at jeg ringer legen på mandag og ber om sykemelding. Det her går ikke lengre [emoji21]
Tror det vil gjøre det mer virkelig for de andre ja [emoji173] Selv om de synes at 3D-bilder er dritstygge Jeg viste dem noen og begge sa æsssj! Og han yngste sa at han kom til å få mareritt
Jepp, med svangerskapsdiabetes eller mistanke om det, får du vekstkontroll jevnlig. Etter et par ganger, begynner det å bli kjedelig, og de finner frem 3D for å leke litt [emoji6]
Fikk ikke det sist [emoji28]
Da jeg hadde svangerskapsforgiftning for 12 år siden var de utrolig kjipe og tok snaut UL følte jeg. Hadde kanskje 4 ul tilsammen det svangerskapet.
Det var ikke mye, nei. Tror jeg har kommet til 12 eller 13 nå... og ny planlagt på mandag. Det tar aldri slutt
Tenker for mye ikke er kjekt det heller altså, blir litt vel mye, og mer styr enn moro?
Mannen min pekte litt misfornøyd på sin egen mage og mente han holdt følge med meg.Mannen poket meg på magen, fniste og sa "du har blitt svær".
Så da gjorde jeg det samme med ham.
Smugspise mer sukker enn man får tildelt?Kan smugle deg med på fødepol for vekstkontroll - da får du! Evt så må du stryke på glukosebelastning, da får du også [emoji6]
Hva??? Han jeg går til har til og med egen dag på poliklinikken for denslags... må ha vært en glipp. Du får be om det selv da. Var den forrige lille stor/liten?
Han var 3660 og 51 cm 2 uker før termin.
Skal kreve det hvis det er utslag denne gangen
Da hadde han blitt stor om du hadde gått til termin, og andremann bruker å bli større. Synes også du skal be om det. [emoji1303]
Ja, blir spennende å se om det blir noe utslag da.
Lykke til! Lenge til du skal?