Skravletråd

Søkte nettopp på mitt eget navn. Etter dette innlegget mangler jeg 14 stykker på 500innlegg siden 1 april [emoji85] men må vel skrive 30 for å få 500 på topp april lista.

Det er herved sant, jeg har ikke noe liv [emoji13]

Nei nå sklir øynene igjen mens jeg prøver å lese og svare. God natt dere :)

Jeg visste ikke at dere hadde diskutert at vi var i ferd med å ta igjen januar her før nå på morran. Rakk ikke lese alt i går. Var så mye liv på mange tråder:-)

Jeg er suuuuuuulten, men vegrer meg fra å stå opp.

Jeg er våken; men jeg er trøøøøttttttt. Gidder jeg å stå opp?

Vil tilbake til sengen min. :( i stedet må man på dynga og kaste det gamle stuegulvet... gjeesp...

Trøtt og ikke helt i toppslag, vil egentlig bare legge meg under dyna igjen :confused:
Men en haug me ting som skal gjøres i dag, noe bør og noe må, så da gjelder det bare å kvinne seg opp da ;)

Jeg fikk sove lenge mens mannen tok guttungen. Det var digg (Forutenom bleie skift da). Men 9:30 våkna jeg av kjede seg hyling på stua og når jeg endelig kom meg dit så hadde mannen sovna på sofaen og guttungen var lei lekegrinda.

Men etter lunsj nå så får forhåpentligvis guttungen sove og jeg får spist frokost :)

Her brukes morgenen på terrassen i 18 grader med strikketøy, kaffe og solskinnsbolle, mens hunden løper rundt i hagen og koser seg. Herlig start på en lørdag :happy:

Så mye man får kjøpt på IKEA når man lar mannen være igjen hjemme. Snart tid for å løfte alt inn i bilen. Blir styrketrening og det:-) Win-win.

Her brukes morgenen på terrassen i 18 grader med strikketøy, kaffe og solskinnsbolle, mens hunden løper rundt i hagen og koser seg. Herlig start på en lørdag :happy:

Høres ut som en drømmestart :)
Får nesten lyst å sette meg på trappa med strikking selv :) men da kommer jeg meg vel ikke opp igjen [emoji85]

Sikkert vårtegn her. Når 4 åringen i nabohuset kjører rundt med 4 hjuling på tunet. Bare han ikke kjører i Hagen og forbi soverommet vårt og vekker guttungen.

Da står middagen på ovnen her. Blir stekt pølse med stappe og amerikansk blanding. Skal bli god og mett før jobb :) mannen stemte ned fisk som jeg egentlig hadde lyst på

Back
Topp