Velkommen til Bergen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til Bergen!
Skal ikke rope for høyt om det, men savner litt å bo her gitt.. Ikke dialekta da
Mange gode besteforeldre her joJeg vil egentlig bo laaaaaaangt nord, men det er så dårlig med besteforeldre der .
Mange gode besteforeldre her jo
Lurer fælt på en ting.. Jeg drikke MYE ila en dag. Og har ett svært glass jeg fyller opp hele tiden med vann, saft, juice osv. Men samma hvor mye jeg drikker så er urinen gul. Til vanlig så ville den omtrent vært uten farge. Why?
Jeg drikker veldig mye, og når jeg må tisse så føler jeg at blæra er sprengt, men så kommer det så lite ut. Tydelig at blæra har liten plass o tillegg til at mesteparten av vannet aldri kommer ut. Bør jeg drikke mer?Nå som babyene vokser, skal du jo filtrere avfallsstoffer for tre, ikke bare for deg selv. Dessuten vil ditt og babyenes blodvolum + fostervann gradvis øke. Man puster og peser litt mer enn vanlig som gravid, og da fordamper mer vann enn vanlig. Totalt sett vil det si at en del av det du drikker, aldri kommer ut igjen som tiss, og at det er mer avfallsstoffer som skal fordeles i det som faktisk kommer ut...
Jeg drikker veldig mye, og når jeg må tisse så føler jeg at blæra er sprengt, men så kommer det så lite ut. Tydelig at blæra har liten plass o tillegg til at mesteparten av vannet aldri kommer ut. Bør jeg drikke mer?
Jeg er så korttenkt noen ganger!
Jeg får litt sår hud i skrittet noen ganger, og da hjelper det å smøre med vaselin. For en uke siden fikk jeg en liten boks vaselin med tilsatt rødfarge i en goodiebag, og den lå lettest tilgjengelig i dag. Jeg konkluderte med at rødfargen ikke inneholdt noen stoffer som kunne irritere hud og brukte den. Tror dere sjokket var stort neste gang jeg satt meg på do og så trusa full av rødt? Verre en juledopapir med røde nisser
Jeg tenkte jo bare på om rødfargen kunne irritere huden, ikke om den smittet av på truse/truseinnleggHoly shitt! Da hadde jeg dødd litt på meg, ja. Godt det hadde en snillere forklaring! [emoji1303]
Jeg tenkte jo bare på om rødfargen kunne irritere huden, ikke om den smittet av på truse/truseinnlegg
Jeg tilbringer stort sett 2-3 uker på ferie i nord-Norge hvert år. Liker også midnattssol, nordlys, fjell og generelt flott natur, men jeg sliter med mørketid. Vinteren er nydelig fra sånn ca 11:30 til 12:30 på finværsdager, men jeg blir trist innen kvelden. Dagslyslampe om morgenen hjelper litt.Nord-Norge [emoji173][emoji173] kunne aldri tenkt meg å flytte herfra, uansett om vi nå har hatt ca 22 minus i snitt i 2 mnd [emoji23][emoji85] elsker midnattsola, og nordlyset, og de ville fjellene på alle kanter [emoji7]