Skravletråd

Jeg har så dunkende puls at jeg lå å irriterte meg over den da jeg skulle sove i får. Hvilepuls på 90-100. Våknet opp i dag og den var det fortsatt. Kjenner at kroppen jobber på høygir for å pumpe alt blodet rundt.

Flere?

Jeg har så dunkende puls at jeg lå å irriterte meg over den da jeg skulle sove i får. Hvilepuls på 90-100. Våknet opp i dag og den var det fortsatt. Kjenner at kroppen jobber på høygir for å pumpe alt blodet rundt.

Flere?

Yep, fra 54 før svangerskapet til 70 i gjennomsnitt nå!

Flere?

Har også hvilepuls på 90-100 nå. Blir raskt 120-150 hvis jeg står eller går. Kondisen på topp [emoji41]

Flere?
Uff ja, var på tur med ei jeg kjenner og hundene i formiddag. Oppoverbakke i tung snø. Jeg gikk sakte men måtte likevel stoppe hele tida. Hjertet dunket nesten ut av brystkassa og jeg peste slik at jeg ble skamfull. Føler meg som en flodhest på 300 kg som vagger avgårde og ikke kommer seg av flekken. (Det blir et flott syn på sydentur.) Ikke så veldig motiverende for mer fysisk aktivitet! Glad jeg har hundene da. :Heartred

Oi, nå datt jeg ned i et skikkelig internett rabbit hole. :joyful:

Leste litt om IVF, og søkte deretter opp suksessraten (ca 1/3 i min alder). Sida jeg var inne på hadde database over sæddonorer så kikket på dem for moro skyld. Man kan filtrere på opprinnelse, øyefarge, hårfarge, høyde, vekt, osv. Og man kan sjekke personlighetstestene deres! Så var det en link til database over eggdonorer, og jeg fant ei dame som har min øyefarge, høyde osv.
Hva hadde resultatet blitt om jeg fikk et egg av denne damen, og vi brukte sæd fra en mann som lignet på samboeren? :hilarious: Hvordan forklarer man til barnet dette med eggdonasjon og sæddonasjon? Ganske fascinerende. :)

Noen her som elsker å tråle sydenannonser? Jeg synes det er så vanskelig å bestemme meg for hotell o.l. Så hvis noen har lyst til å se på dette søket og si meg hvilket hotell jeg bør velge, så hadde det vært veldig fint... Filtre er allerede lagt inn, men for å si hva som er viktig for meg:
- Jeg vil bo nært stranda slik at jeg kan gå lange barfotturer i vannkanten :rolleyes:,
- jeg vil gjerne ha muligheten til å spise mange av måltidene på hotellet (så helst god mat),
- jeg har vond rygg og vil ikke bli stuck et sted med dårlige senger,
- jeg skal dra alene, så totalsummen som vises i lista er feil. Man må inn på hver enkelt hotell, endre til 1 person og så oppdatere for å se reell pris. Maks 30.000,- inkludert måltider og buss!

https://www.finn.no/reise/pakkereiser/?fra=KRS&avreise=16.03.2018-18.03.2018&lengde=14-16&pris=533-25084&stjerner=3&strand=0-500&har=Basseng&har=Restaurant&til=Europa;Spania;Tenerife&til=Europa;Spania;Gran Canaria&fra=SVG

Noen her som elsker å tråle sydenannonser? Jeg synes det er så vanskelig å bestemme meg for hotell o.l. Så hvis noen har lyst til å se på dette søket og si meg hvilket hotell jeg bør velge, så hadde det vært veldig fint... Filtre er allerede lagt inn, men for å si hva som er viktig for meg:
- Jeg vil bo nært stranda slik at jeg kan gå lange barfotturer i vannkanten :rolleyes:,
- jeg vil gjerne ha muligheten til å spise mange av måltidene på hotellet (så helst god mat),
- jeg skal dra alene, så totalsummen som vises i lista er feil. Man må inn på hver enkelt hotell, endre til 1 person og så oppdatere for å se reell pris. Maks 30.000,- inkludert måltider og buss!

https://www.finn.no/reise/pakkereiser/?fra=KRS&avreise=16.03.2018-18.03.2018&lengde=14-16&pris=533-25084&stjerner=3&strand=0-500&har=Basseng&har=Restaurant&til=Europa;Spania;Tenerife&til=Europa;Spania;Gran Canaria&fra=SVG

Jeg ser på reiser til Hawaii. Vi har planer om å dra dit i vinterferien (+en uke til) neste år. Gleder meg allerede, men innser at det blir et solid innhogg i lommeboka [emoji85]

Jeg ser på reiser til Hawaii. Vi har planer om å dra dit i vinterferien (+en uke til) neste år. Gleder meg allerede, men innser at det blir et solid innhogg i lommeboka [emoji85]
Oh yes... Men tenk da! Hawaii!!!

Oh yes... Men tenk da! Hawaii!!!

Vet. Jeg har vært der tre ganger før og lengter alltid tilbake. Planen var egentlig å tilbringe store deler av permisjonen der. Men nå er det jo foreløpig usikkert om det blir noe permisjon i det hele tatt, og månedene fremover er også usikre. Tenker det blir godt å ha en liten gulrot der fremme [emoji7]

Har dessverre ikke vært noen av disse stedene, så kan ikke uttale meg basert på erfaring.

Men akk så DEILIG!!!

Haha, har akkurat vært og hentet bæresjalet jeg har kjøpt brukt. Øvde litt med bamsen. :hilarious: Håper babyen har litt mindre pels. Og ikke hale.

Sånn apropo ingenting, sitter og ser på sex og singelliv. Den episoden der Miranda veies inn for å starte weight watchers. Hun blir målt til 68kg. 68kg!? Hun slår meg ikke som noen lav dame, hun er faktisk like høy som meg. Jeg merker at det provoserte meg skikkelig. Hadde jeg stått fast på 68kg før graviditeten så hadde jeg vært fornøyd, jeg hadde i alle fall ikke begitt meg ut på en slankekur. Helt normal bmi!

Dette irriterte meg skikkelig merker jeg.

På svipptur til Bergen og vår ❤️

42A9408C-6E8E-4D24-8910-D86FF38442AB.jpeg

Back
Topp