Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så dunkende puls at jeg lå å irriterte meg over den da jeg skulle sove i får. Hvilepuls på 90-100. Våknet opp i dag og den var det fortsatt. Kjenner at kroppen jobber på høygir for å pumpe alt blodet rundt.
Flere?
Ok Jeg trenger ikke engang holde på håndleddet for å måle, jeg har lyden høyt i hodet teit!Yep, fra 54 før svangerskapet til 70 i gjennomsnitt nå!
Jeg har så dunkende puls at jeg lå å irriterte meg over den da jeg skulle sove i får. Hvilepuls på 90-100. Våknet opp i dag og den var det fortsatt. Kjenner at kroppen jobber på høygir for å pumpe alt blodet rundt.
Flere?
Godt jeg ikke er alene hjertepumpa får trent seg iallefallHar også hvilepuls på 90-100 nå. Blir raskt 120-150 hvis jeg står eller går. Kondisen på topp [emoji41]
Uff ja, var på tur med ei jeg kjenner og hundene i formiddag. Oppoverbakke i tung snø. Jeg gikk sakte men måtte likevel stoppe hele tida. Hjertet dunket nesten ut av brystkassa og jeg peste slik at jeg ble skamfull. Føler meg som en flodhest på 300 kg som vagger avgårde og ikke kommer seg av flekken. (Det blir et flott syn på sydentur.) Ikke så veldig motiverende for mer fysisk aktivitet! Glad jeg har hundene da.Jeg har så dunkende puls at jeg lå å irriterte meg over den da jeg skulle sove i får. Hvilepuls på 90-100. Våknet opp i dag og den var det fortsatt. Kjenner at kroppen jobber på høygir for å pumpe alt blodet rundt.
Flere?
Godt jeg ikke er alene hjertepumpa får trent seg iallefall
Noen her som elsker å tråle sydenannonser? Jeg synes det er så vanskelig å bestemme meg for hotell o.l. Så hvis noen har lyst til å se på dette søket og si meg hvilket hotell jeg bør velge, så hadde det vært veldig fint... Filtre er allerede lagt inn, men for å si hva som er viktig for meg:
- Jeg vil bo nært stranda slik at jeg kan gå lange barfotturer i vannkanten ,
- jeg vil gjerne ha muligheten til å spise mange av måltidene på hotellet (så helst god mat),
- jeg har vond rygg og vil ikke bli stuck et sted med dårlige senger,
- jeg skal dra alene, så totalsummen som vises i lista er feil. Man må inn på hver enkelt hotell, endre til 1 person og så oppdatere for å se reell pris. Maks 30.000,- inkludert måltider og buss!
https://www.finn.no/reise/pakkereiser/?fra=KRS&avreise=16.03.2018-18.03.2018&lengde=14-16&pris=533-25084&stjerner=3&strand=0-500&har=Basseng&har=Restaurant&til=Europa;Spania;Tenerife&til=Europa;Spania;Gran Canaria&fra=SVG
Oh yes... Men tenk da! Hawaii!!!Jeg ser på reiser til Hawaii. Vi har planer om å dra dit i vinterferien (+en uke til) neste år. Gleder meg allerede, men innser at det blir et solid innhogg i lommeboka [emoji85]
Oh yes... Men tenk da! Hawaii!!!
Noen her som elsker å tråle sydenannonser? Jeg synes det er så vanskelig å bestemme meg for hotell o.l. Så hvis noen har lyst til å se på dette søket og si meg hvilket hotell jeg bør velge, så hadde det vært veldig fint... Filtre er allerede lagt inn, men for å si hva som er viktig for meg:
- Jeg vil bo nært stranda slik at jeg kan gå lange barfotturer i vannkanten ,
- jeg vil gjerne ha muligheten til å spise mange av måltidene på hotellet (så helst god mat),
- jeg har vond rygg og vil ikke bli stuck et sted med dårlige senger,
- jeg skal dra alene, så totalsummen som vises i lista er feil. Man må inn på hver enkelt hotell, endre til 1 person og så oppdatere for å se reell pris. Maks 30.000,- inkludert måltider og buss!
https://www.finn.no/reise/pakkereiser/?fra=KRS&avreise=16.03.2018-18.03.2018&lengde=14-16&pris=533-25084&stjerner=3&strand=0-500&har=Basseng&har=Restaurant&til=Europa;Spania;Tenerife&til=Europa;Spania;Gran Canaria&fra=SVG
Det får vi da virkelig håpe!Haha, har akkurat vært og hentet bæresjalet jeg har kjøpt brukt. Øvde litt med bamsen. Håper babyen har litt mindre pels. Og ikke hale.
Hvilken film minner disse bildene om?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4dXg16/lever-av-aa-selge-isblokker
Hihi, ja.Moderne Frost?