Har hatt lyst til å lese Sagaen om Isfolket på nytt. Er det innafor å ta med seg 47 bøker på sydentur? Og er det lurt å lese veldig sexy bøker når man er alene på ferie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer du å lese 47 bøker i løpet av én-to uker?Har hatt lyst til å lese Sagaen om Isfolket på nytt. Er det innafor å ta med seg 47 bøker på sydentur? Og er det lurt å lese veldig sexy bøker når man er alene på ferie?
Da jeg leste dem på videregående kunne jeg lese 3 bøker på ei natt. Var helt hekta! Men bør kanskje planlegge noe som jeg ikke blir helt borte i...Klarer du å lese 47 bøker i løpet av én-to uker?
Jøss!Da jeg leste dem på videregående kunne jeg lese 3 bøker på ei natt. Var helt hekta! Men bør kanskje planlegge noe som jeg ikke blir helt borte i...
Spent på om jeg liker dem like godt med voksne øyne! Var iallfall midt i blinken for meg den gangen.Jøss!
Er de så spennende, altså? Har aldri lest de selv, men kanskje jeg skulle vurdert det.
Jeg trodde jeg skulle få tid til å lese i permisjonen, men det viste seg å bare gjelde fra permisjonsstart til fødsel. Førstemann krevde oppmerksomhet hvert våkne sekund, og når han endelig sov var det alltid flere oppgaver på må-fikse-lista enn hva jeg rakk før han våknet igjen. Andremann var mer tålmodig, men da hadde jeg jo en toåring også. Går vel an å lese mens man ammer, men jeg fikk ikke til det.Åh, jeg gleder meg til permisjonen. Da skal det leses. Planen er å bli ferdig med det som må fikses og kjøpes inn før persmisjonen, for da kan jeg slappe av før fødselen og DA, ja DA skal jeg lese <3 Har en del bøker jeg gleder meg til å ta fatt på. Her er akilles hælen fantasy bøker Kompisen til samboer var så snill å gi meg en bok i julegave, vi liker visst noe av det samme innen Fantasy så jeg gleder meg til å gå løs på den også å kunne gi ham en tilbakemelding.
Jeg trodde jeg skulle få tid til å lese i permisjonen, men det viste seg å bare gjelde fra permisjonsstart til fødsel. Førstemann krevde oppmerksomhet hvert våkne sekund, og når han endelig sov var det alltid flere oppgaver på må-fikse-lista enn hva jeg rakk før han våknet igjen. Andremann var mer tålmodig, men da hadde jeg jo en toåring også. Går vel an å lese mens man ammer, men jeg fikk ikke til det.
"Skravlehøner" passer vel godt her.Av alle termingrupper i 2018 er det når bare januar og mars som har skravlet mer enn oss, og de har hatt ganske mange flere månender på seg. Vi setter skravlerekorder
Har pynta mappa til alle svangerskapspapirene, fikk til å lage bilde av siste ul bildet [emoji7]Vis vedlegget 246173
Har pynta mappa til alle svangerskapspapirene, fikk til å lage bilde av siste ul bildet [emoji7]Vis vedlegget 246173
Har hatt lyst til å lese Sagaen om Isfolket på nytt. Er det innafor å ta med seg 47 bøker på sydentur? Og er det lurt å lese veldig sexy bøker når man er alene på ferie?
TakkSå utrolig fin den ble! Du er virkelig flink til å tegne og har en fantastisk fin håndskrift[emoji4]
TakkSå fin [emoji7]
Oi, det var lurt. Har tenkt på det før, men da satt jeg fast på om jeg burde gå for Kindle eller et annet merke. Hvis man har Kindle er man helt låst til amazon da?Pst. Jeg har en kindle, der kan jeg ha mangemangemange bøker, uten at de tar plass :-D Beste bursdagsgaven jeg har fått noen gang! Isfolket finnes også i ebok. Ekte bøker har en helt annen feeling, men på ferie/reise er det supert!!
Ikke sjenert iallfall.Ikke bre hu mor som er slapp for tiden Han her lader opp til den store oppgaven som kommer i august
Vis vedlegget 246188
Ikke sjenert iallfall.