Skravletråd

Oi, det var lurt. Har tenkt på det før, men da satt jeg fast på om jeg burde gå for Kindle eller et annet merke. Hvis man har Kindle er man helt låst til amazon da?

Neida, jeg får kjøpt e-bøker på feks ark og ebok.no [emoji4][emoji16] har også lasta ned en del gratis. Kindle paperwhite er veldig behagelig å bruke og fin strl for hånda. Eneste jeg kunne ønsket meg var fargeskjerm, feks til bilder i barnebøker [emoji1441] men det kan jo godt hende at eksisterer på kindle allerede, jeg har ikke sjekket

Jeg har lyst på en god natt søvn. Men med en liten en som er morgenfugl som pappaen er det ikke lett.

Og nå er vi tom for ved inne og jeg fryser. Men vet ikke om jeg tørr ut å hente pga dårlig rygg og bekken.

Vi kommer fra UL, ser jammen ut som det blir en gutt :Heartblue Jeg som hele veien har trodd det har vært ei jente! Men så utrolig morro, alt så fint ut :love7

Gratulerer med gutt [emoji7]

Jeg hadde jentefølelse med første, men det ble gutt ;) Spent på hva vi vener nå [emoji4]

Tusen takk :) Ja, en utrolig lettelse og glede å se at alt står bra til :Heartred 2 gravidbukser og den store guttetrikk boka bestilt :Heartblue

Åh, gravidbukser kunne jeg også trengt. Begynner å bli litt trangt i de fleste bukser nå. Mye fint guttestrikk i klompelompebøkene også. Jeg er svak for vest med kragebody inni [emoji12].

Åh, gravidbukser kunne jeg også trengt. Begynner å bli litt trangt i de fleste bukser nå. Mye fint guttestrikk i klompelompebøkene også. Jeg er svak for vest med kragebody inni [emoji12].

Offja, nå er ingen av buksene mine behagelige lenger, så da var det på tide å få noe bedre i hus :) Til og med vinterjakken begynner å bli trang rundt magen, så håper den verste kulden gir seg før jeg ikke kan lukke den lenger ;)
Ja, klompelompe har mye fint guttestrikk, gleder meg til å legge opp til noe nytt nå kjenner jeg :Heartred

Er mye fint å strikke.
Må bare bli ferdig med genseren jeg holder på så skal det strikkes mer til mini i magen [emoji173]️

Hehehe... fornøyd med meg selv for å våkne FØR vekkerklokken (som er satt til kl 11) [emoji56]. Opp tidlig i dag for å rekke to kontroller på sykehuset.

Hehehe... fornøyd med meg selv for å våkne FØR vekkerklokken (som er satt til kl 11) [emoji56]. Opp tidlig i dag for å rekke to kontroller på sykehuset.
Klokka 11 hadde jeg allerede spist lunsj.

Det er så gøy når ungen finner musikk leke. De tre samme melodiene går om og om igjen.

Men trur faktisk han klarte å ødelegge den nå [emoji85] lyden ble rar.

Back
Topp