Hva skal dere se?[emoji4] krysser fingrene for at det går bra[emoji4]På vei til kino. Virkelig ikke i form til det, men får bare bite tennene sammen i noen timer [emoji40]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere se?[emoji4] krysser fingrene for at det går bra[emoji4]På vei til kino. Virkelig ikke i form til det, men får bare bite tennene sammen i noen timer [emoji40]
Hva gjør dere nå?[emoji4]
Jeg ligger på sofan og prøver å ungå å spy, mens mannen spiller farmingsimulator på ps4 (skjønner virkelig ikke greia med den type spill[emoji42] )
Jeg sov ett par timer midt på dagen, er så vondt å våkne igjen :/Har akkurat våknet etter en to timer lang ettermiddagshvil, føler meg helt susete og fjern nå. Hunden er kosete og sitter oppå meg i lenestolen. Samboeren spiller Super Mario Odyssey på Switchen, så tror jeg går litt på PCen når jeg føler meg mer i live.
Så spennende med oppussing daVi har nettopp spist middag, så nå er det en liten pust i bakken før jeg skal opp og hjelpe gubben å male igjen. Vi håper å få flyttet inn på soverommet vårt igjen innen nyttårsaften.
Det blir bedre når det er helt ferdig.Så spennende med oppussing da
Her har vi vært på juletrefest i kveld, så toåringen er alt annet enn i drømmeland [emoji23] han er i det minste i seng [emoji14]Det er deilig når barnet sover og man kan slappe av i sofaen med strikking. Burde rydda sofaen først, men har lyst å få ferdig majagenseren til poden
Fikk robotstøvsuger til jul. Så nå blir det rent uten å måtte tvinge gubben
Hva skal dere på nyttårsaften?
Vi skal til pappa og feire en rolig nyttårsaften der. Koselig og rolig.Fikk robotstøvsuger til jul. Så nå blir det rent uten å måtte tvinge gubben
Fikk robotstøvsuger til jul. Så nå blir det rent uten å måtte tvinge gubben
Robotstøvsuger er min store drøm[emoji173]️ Hvilken type fikk du? Er du fornøyd så langt?
Vi kjøpte ett helt greit hus, må byttes noe gulv og males noen vegger, men det er sånt som det ikke haster med. Ellers så er det småtteri ute og i kjellern. Dreneringa tok vi i sommer. kjenner at jeg ikke hadde orket det hvis det var mange store ting om å gjøre..Det blir bedre når det er helt ferdig. [emoji14]
Til neste år gjenstår heldigvis kun syrom, hovedstue og gang oppe og nede, så vi har kjapt regnet ut å være ferdig til påske. Det blir himmelsk!
Jeg skjønner hvorfor de fleste enten kjøper ferdig hus, eller setter bort jobben.
Jippi - så bra[emoji1]Jubler for 10 fullgåtte uker i dag <3