Skravletråd

Her er vi på hytta [emoji4] Formen er så som så, men mannen klarer heldgvis aktivisere seg selv mens jeg sover på sofaen [emoji85] Nå er det straks alt for sen middag, og mexican train [emoji5]

Uff, det er så trist å se professor Snape/Slur igjen. :( Fantastiske filmene. :Heartred

Å? Hvor langt er du Nå da ? Jeg har aldri mistet før, men jeg skjønner liksom ikke helt at jeg evt skal slippe unna det! Virker som så mange opplever det. Så klarer liksom ikke helt å tro på at vi ska få ett barn til :-)
Nå er jeg 8+6 [emoji4] mer redd enn noensinne. Forbereder meg på det verste...
Ja jeg har operert vekk grunnen til at fosterene mine har blitt kvelt, men klarer ikke slappe av for det om [emoji85]

Teller ned timene til jeg er ferdig på jobb nå. Svir i øynene så trøtt jeg er. Forbannede førstetrimester utbrenthet.. :p

Har ikke fortalt om babyen til så veldig mange, og vi skal ikke offentliggjøre det før jeg er 12 uker, bla. Fordi jeg skal på samling rundt uke 11-12, og da med ei venninne som ikke vet jeg er gravid, og som siden o høst har sett fram til å drikke MYE vin på hotellet [emoji14] tenkte å gi henne en liten overraskelse der... men nå skrev hun til meg og spurte om jeg fortsatt var med på vin, eller om det var baby på vei! Hun hadde drømt det i natt og brukte å være sanndrømt på det området... [emoji23] hjelpes meg... skal jeg si det eller ikke?

Har ikke fortalt om babyen til så veldig mange, og vi skal ikke offentliggjøre det før jeg er 12 uker, bla. Fordi jeg skal på samling rundt uke 11-12, og da med ei venninne som ikke vet jeg er gravid, og som siden o høst har sett fram til å drikke MYE vin på hotellet [emoji14] tenkte å gi henne en liten overraskelse der... men nå skrev hun til meg og spurte om jeg fortsatt var med på vin, eller om det var baby på vei! Hun hadde drømt det i natt og brukte å være sanndrømt på det området... [emoji23] hjelpes meg... skal jeg si det eller ikke?
Jeg ville nok sikkert sagt det, men du må selvsagt se selv hva du er komfortabel med.

I dag har jeg en plan. En kjedelig plan, men... Jeg SKAL drikke minst 1,5 liter i dag! Og minst 0,5 av det skal være vann! Nå er jeg lei av å være svimmel.

Hva gjør dere idag? Jeg ser forelesning i k&h om leker og sløyd :)
Så de to første Hunger Games-filmene i går, skal se de to siste i dag. Så tror jeg at jeg skal gå en tur med en av hundene i nysnøen. :) Og så skal jeg drikke masse!

Hva er k&h?

Hva gjør dere idag? Jeg ser forelesning i k&h om leker og sløyd :)

Rolig formiddag, skal til legen etter lunsj, vurdering av sjukemelding og (forhåpentligvis) litt sjekk av BT og dei rutinemessig preggis-blodprøvene.

Litt spent på korleis det blir med jobb framover, kjenner at eg ikkje klarar overgang direkte til 100%. Men litt tricky å gå i redusert når ein jobbar i pleien..spes på helg. Får høyre kva han seier..litt "problem" (luksusproblem) med sjukemelding og gravide, får meir inntrykk av at _eg skal be om det eg vil ha, og så "adlyder" han. Vil jo gjerne høyre hans vurdering óg..

Gler meg til tur innom jobben etter, iallefall :) Lenge sidan eg har sett mine kjekke kollegaer. Og sååå godt å endelig kunne vere offentlig gravid, og poppe litt mage :greet025

Vi er flinke til å skravle på August 2018. Gikk forbi Juli 2018 for lenge siden, enda de har hatt en måned mer på seg til å skravle :D

I dag har jeg hatt så syyykt lat dag :p

Hei alle sammen! Snart helg :) Hva gjør dere i dag?

Ligger på sofaen å lader batteriene.
Minstemann er potte tett, så var ei natt med lite søvn [emoji28]

Du da?

Hunden har løpetid og er fortvilet over trusa hun må ha på seg. Jeg er kvalm og svimmel. Tror vi får bare gå og legge oss begge to (hun må ikke ha trusa på på soveplassen).

Back
Topp