Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg 8+6 [emoji4] mer redd enn noensinne. Forbereder meg på det verste...Å? Hvor langt er du Nå da ? Jeg har aldri mistet før, men jeg skjønner liksom ikke helt at jeg evt skal slippe unna det! Virker som så mange opplever det. Så klarer liksom ikke helt å tro på at vi ska få ett barn til
Jeg ville nok sikkert sagt det, men du må selvsagt se selv hva du er komfortabel med.Har ikke fortalt om babyen til så veldig mange, og vi skal ikke offentliggjøre det før jeg er 12 uker, bla. Fordi jeg skal på samling rundt uke 11-12, og da med ei venninne som ikke vet jeg er gravid, og som siden o høst har sett fram til å drikke MYE vin på hotellet [emoji14] tenkte å gi henne en liten overraskelse der... men nå skrev hun til meg og spurte om jeg fortsatt var med på vin, eller om det var baby på vei! Hun hadde drømt det i natt og brukte å være sanndrømt på det området... [emoji23] hjelpes meg... skal jeg si det eller ikke?
Vi e gode venninne, så har sagt det no, hun ble kjempegladJeg ville nok sikkert sagt det, men du må selvsagt se selv hva du er komfortabel med.
Så de to første Hunger Games-filmene i går, skal se de to siste i dag. Så tror jeg at jeg skal gå en tur med en av hundene i nysnøen. Og så skal jeg drikke masse!Hva gjør dere idag? Jeg ser forelesning i k&h om leker og sløyd
Kunst og håndverk, går lærerstudietSå de to første Hunger Games-filmene i går, skal se de to siste i dag. Så tror jeg at jeg skal gå en tur med en av hundene i nysnøen. Og så skal jeg drikke masse!
Hva er k&h?
Hva gjør dere idag? Jeg ser forelesning i k&h om leker og sløyd
Hva gjør dere idag? Jeg ser forelesning i k&h om leker og sløyd
Hei alle sammen! Snart helg Hva gjør dere i dag?