Skravletråd

Vi skal til pappa og feire en rolig nyttårsaften der. Koselig og rolig.

Skal for første gang ikke ha kalkun men pinnekjøtt til middag. Håper jeg ikke dør av dehydrering etter så salt mat. [emoji23]

Å fy. Vi skal og lage pinnekjøtt. Kan bli en prøvelse, for jeg hater lukta i utgangspunktet og nå lukter det jo 50 ganger mer... jeg får se hva jeg velger å lage meg :thumleft

Å fy. Vi skal og lage pinnekjøtt. Kan bli en prøvelse, for jeg hater lukta i utgangspunktet og nå lukter det jo 50 ganger mer... jeg får se hva jeg velger å lage meg :thumleft
Shit. Ja der sier du noe. [emoji23] ikke tenkt på lukta. Håper det går bra. Så langt har jeg bare reagert på whiskey som samboer drakk og vafellukt. [emoji23]

Shit. Ja der sier du noe. [emoji23] ikke tenkt på lukta. Håper det går bra. Så langt har jeg bare reagert på whiskey som samboer drakk og vafellukt. [emoji23]

Hvis du i utgangspunktet forbinder det med noe godt, så går det sikkert fint. Jeg bare takler ikke den lukta :excited001

Det pleier å gå bra. Men det lukter jo ganske sterkt så. Vi krysser fingrene for at det går bra. Spise med neseklype isåfall [emoji23][emoji23]

Fikk robotstøvsuger til jul. Så nå blir det rent uten å måtte tvinge gubben :smiley-bounce022

Hva skal dere på nyttårsaften?

Vi skal desverre ha fest her, blir 13 stk og jeg skal lage kakun til alle [emoji28] En prøvelse i denne formen [emoji40] Ingen av vennene våre har barn, så det blir skikkelig fest med mye alkohol. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg [emoji23]

Vi skal desverre ha fest her, blir 13 stk og jeg skal lage kakun til alle [emoji28] En prøvelse i denne formen [emoji40] Ingen av vennene våre har barn, så det blir skikkelig fest med mye alkohol. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg [emoji23]
Huff.. Kan jo bli litt mye utover kvelden.

Hvordan gikk det på ul?
Takk som spør [emoji4] gikk veldig fint. Forelska meg helt[emoji173]
Fosterene mine har pleid å dø i uke 8-10 Så jeg slapper ikke heeelt av enda, selv om de har operert vekk det som skulle være problemet [emoji4]

Takk som spør [emoji4] gikk veldig fint. Forelska meg helt[emoji173]
Fosterene mine har pleid å dø i uke 8-10 Så jeg slapper ikke heeelt av enda, selv om de har operert vekk det som skulle være problemet [emoji4]

Å? Hvor langt er du Nå da ? Jeg har aldri mistet før, men jeg skjønner liksom ikke helt at jeg evt skal slippe unna det! Virker som så mange opplever det. Så klarer liksom ikke helt å tro på at vi ska få ett barn til :-)

Sitter og prøver å sette meg inn i alt jeg bør og må vite om alt mulig. Veksler mellom mild til full panikk og skulle ønske kjæresten min var hjemme slik at jeg kunne ha ranta til han om alt som foregår i hodet. Ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid, men klarer likevel ikke å konsentrere meg om noe annet. :wideyed: <- ser sånn ca sånn ut.

Sitter og prøver å sette meg inn i alt jeg bør og må vite om alt mulig. Veksler mellom mild til full panikk og skulle ønske kjæresten min var hjemme slik at jeg kunne ha ranta til han om alt som foregår i hodet. Ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid, men klarer likevel ikke å konsentrere meg om noe annet. :wideyed: <- ser sånn ca sånn ut.
Har gitt litt opp der, forum er flott, kan være vanskelig for mannfolka å henge med i alle rare tanketråder vi gravide lager oss [emoji23]
Men, du har gooood tid til å finne ut av alt :)

Har gitt litt opp der, forum er flott, kan være vanskelig for mannfolka å henge med i alle rare tanketråder vi gravide lager oss [emoji23]
Men, du har gooood tid til å finne ut av alt :)

Forum er helt topp! Jobben min går ut på å ha full oversikt over alt og organisere ting for andre til enhver tid, så jeg blir litt sånn tullete av å være i en situasjon hvor jeg egentlig ikke har kontroll på hva som foregår :smug:

Mini fikk denne av oss i julegave (til neste vinter) og nå har jeg bestilt lik til mini i magen til neste vinter [emoji7]

Den er såååååå fin, og utrolig myk [emoji173]
205681b3c2c1ef2f03c987c9af9ceb1c.jpg

Da har jeg akkurat startet opp første Harry Potter-film for nte gang. :) Hva gjør dere i kveld? Noen som ser på Alle Mot 1 på nrk forresten?

Back
Topp