Skravletråd

Nå er formen heldigvis litt bedre enn på morningen, så jeg ødela like godt bekkenet med å støvsuge og vaske gulv. :D
For en times tid siden dro elektrikeren, så nå funker endelig varmekablene på badet igjen. Og om litt over en time kommer megleren. :p

Ligger på sofaen å lader batteriene.
Minstemann er potte tett, så var ei natt med lite søvn [emoji28]

Du da?
Åh, hørtes slitsomt ut! Var på senvakt i går, ikke hjemme før nærmere 02:00 så det har vært en veldig rolig morgen. 2-åringen slo til med å sove til kl 9, kunne ikke passet bedre. Fri i dag, jobb hele helga. Skal bake boller og ordne klart til middagsbesøk i ettermiddag :)

Dårlig natts søvn etter at 7 åringen hadde mareritt og måtte sove halve natta må min halvdel av senga. Så litt over 7 timer praksis, såvidt hjemme hos pappa for å hive i seg mat og nå skal jeg sitte i ishallen til halv åtte. [emoji85][emoji90]

Vurderer om jeg skal dra til mamma (15 min kjøretur) med hunden og være der til søndag eller ei. Fordelen er jo at jeg slipper være alene, men det betyr også at jeg må bevege stumpen ut av leiligheten :P

God morgen! Har ligget i 1,5 time og ventet på at parkeringa skal gå ut så jeg kan kjøpe ny :p

Har verdens beste mann, han lot meg sove til nå [emoji7]

Hei igjen alle sammen.
Har vært litt på sidelinjen i det siste. Har vært kjemperedd for ma, hørte hjertet til lille allerede i uke 8, men har plutselig forsvunnet i over en uke.... Helt til jeg skiftet batteri i dopleren og fant lyden igjen i går. Følte meg litt dum da, så nå er dopleren pakket bort, i noen uker ;) Hvordan går det med dere damer ? :)

Hei igjen alle sammen.
Har vært litt på sidelinjen i det siste. Har vært kjemperedd for ma, hørte hjertet til lille allerede i uke 8, men har plutselig forsvunnet i over en uke.... Helt til jeg skiftet batteri i dopleren og fant lyden igjen i går. Følte meg litt dum da, så nå er dopleren pakket bort, i noen uker ;) Hvordan går det med dere damer ? :)

Jeg klikket snart av denne hodepinen. Får gjort svært lite om dagene [emoji20] Skal på TUL 2 om ei uke, veldig spent! Har også sagt til meg selv at jeg skal pakke bort doppleren, men så er det så fristende å høre [emoji85]

Hvordan pusse tennene uten å kaste opp?

Det er så mye man ikke kan gjøre som gravid, så nå har jeg et muligens dumt spørsmål: Kan man ta laseroperasjon på øynene som gravid?

Back
Topp