Skravletråd

Du vet du er gravid når man plutselig får for seg å rense hele sofaen fordi du mener den lukter innestengt....

Hele familien må stå i morgen kveld til den tørker :D

Du vet du er gravid når man plutselig får for seg å rense hele sofaen fordi du mener den lukter innestengt....

Hele familien må stå i morgen kveld til den tørker :D
Jeg nektet akkurat katten adgang til stua fordi jeg syntes den stinket. :hilarious:

Barnebursdag for eldste her i går, slokna på sofaen kl 21[emoji85] i dag er det enda en barnebursdag (vi har mange venner med barn i samme alder som våre) og familiebursdag, fare for at jeg sovner på sofaen i kveld også[emoji6]

Vet ikke om dere er interessert så snapper jeg for levlivetnaa i dag. Så der kan dere bli litt mer kjent med meg :)

Akkurat ferdig med en del av hentesettet ❤️

37789681-3827-4C12-85BF-33976D676DD4.jpeg

Etter å ha sett alle Hobbiten-filmene måtte jeg selvsagt starte Ringenes Herre. Januar blir skikkelig storfilmmåned (så alle Harry Potter på nytt også, og Hunger Games). Star Wars neste kanskje. :) Håper magen får med seg alt. :joyful: Vel, ikke de skumle delene da. ;)

Den siste måneden har jeg begynt å knøvle ørene mine i søvne! Dvs jeg enten ligger veldig hardt oppå dem eller så er vinkelen feil eller noe, iallfall våkner jeg veldig ofte til et sårt øre. :hilarious: Dette har skjedd veldig sjelden før graviditeten, så nå lurer jeg veldig på hva som skjer. :joyful:

Jeg får ikke lastet opp ultralydbilde fordi det er for stort. Vet noen hvordan man forminsker ved å lagre med mindre piksler eller lignende på telefonen?

Sitter og ser dr.phil, og blir litt flau på deres vegne. :hilarious:

Den siste måneden har jeg begynt å knøvle ørene mine i søvne! Dvs jeg enten ligger veldig hardt oppå dem eller så er vinkelen feil eller noe, iallfall våkner jeg veldig ofte til et sårt øre. :hilarious: Dette har skjedd veldig sjelden før graviditeten, så nå lurer jeg veldig på hva som skjer. :joyful:
Haha, AKKURAT det samme gjør jeg! Både hvis jeg sovner på sofaen, og om natten:hilarious: Skikkelig irriterende!!

Jeg syntes denne var morsom (fra Ovia-appen):

Baby Tidbit: The baby is already building up the waste that will help make up their first poop.

Det er litt komisk hva vi synes er interessant og til og med søtt for tida!

Back
Topp