RitzCrackers
Forelsket i forumet
Ta kontakt med helsestasjonen så snart du kan om du ikke har tatt kontakt enda. Med første kontaktet jeg de for sent og fikk derfor aldri jordmor!
Hjelpes, da ringer jeg på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta kontakt med helsestasjonen så snart du kan om du ikke har tatt kontakt enda. Med første kontaktet jeg de for sent og fikk derfor aldri jordmor!
Hjelpes, da ringer jeg på mandag
Jeg nektet akkurat katten adgang til stua fordi jeg syntes den stinket.Du vet du er gravid når man plutselig får for seg å rense hele sofaen fordi du mener den lukter innestengt....
Hele familien må stå i morgen kveld til den tørker
Jeg nektet akkurat katten adgang til stua fordi jeg syntes den stinket.
Åååh så fiiiin! ❤ jeg kan ikke strikke og har aldri gjort det, før nå.. Strikker ett enkelt babyteppe med store pinner i blått så får vi se om jeg må lage rosa kant rundt etterpå
Haha, AKKURAT det samme gjør jeg! Både hvis jeg sovner på sofaen, og om natten Skikkelig irriterende!!Den siste måneden har jeg begynt å knøvle ørene mine i søvne! Dvs jeg enten ligger veldig hardt oppå dem eller så er vinkelen feil eller noe, iallfall våkner jeg veldig ofte til et sårt øre. Dette har skjedd veldig sjelden før graviditeten, så nå lurer jeg veldig på hva som skjer.
Jeg får ikke lastet opp ultralydbilde fordi det er for stort. Vet noen hvordan man forminsker ved å lagre med mindre piksler eller lignende på telefonen?
Det var det jeg gjorde, men da ble det 3 MB.Du kan ta bilde av bilde? [emoji85]
Det var det jeg gjorde, men da ble det 3 MB.
Du må skru ned kvaliteten på kameraet til lavest mulig. Da går det.Det var det jeg gjorde, men da ble det 3 MB.
Jeg får ikke lastet opp ultralydbilde fordi det er for stort. Vet noen hvordan man forminsker ved å lagre med mindre piksler eller lignende på telefonen?