Skravletråd

Jeg vet ikke lengre hvilken gruppe jeg skal forholde meg til. Menstermin 27.08 TUL 05.09. Får ikke ordentlig svar før OUL i april :sorry:

Jeg vet ikke lengre hvilken gruppe jeg skal forholde meg til. Menstermin 27.08 TUL 05.09. Får ikke ordentlig svar før OUL i april :sorry:

Ikke noe problem det[emoji173]️
Under mitt forrige svangerskap fikk jeg to forskjellige datoer også, jeg ble derfor med i to forskjellige termingrupper. Jeg syns det var veldig greit[emoji106][emoji4]

Nesten ikke.. sjefen i hus hadde mareritt også var hun tørst, også lakk bleia.. and the list goes on... Hver gang jeg klarte å sovne, ble jeg vekt igjen[emoji849]

Hvordan var natten hos deg?
Huff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. Får du til å ta en lur på dagen?

Jeg blir bare vekket av det tredje barnet mitt - det på 37 år... Han snorker så man skulle tro det var en traktor som lå på naboputa. :wtf:

Altså jeg får ikke sove.. [emoji31] Hva gjør du oppe så sent?

Sovna rett etter jeg svarte[emoji28] Er fordi jeg Jar lakenskrekk! Angrer nå, skal på jobb i dag og er så trøtt [emoji85]

Jeg får ikke lastet opp ultralydbilde fordi det er for stort. Vet noen hvordan man forminsker ved å lagre med mindre piksler eller lignende på telefonen?
Jeg pleier sende det til meg selv per e-post. Da får jeg tre alternative størrelser å sende i. Så laster jeg det forminskende bildet inn i bildemappa på telefon igjen. Sikkert ikke den mest effektive metoden, men det virker hos meg:-)

Huff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. Får du til å ta en lur på dagen?

Jeg blir bare vekket av det tredje barnet mitt - det på 37 år... Han snorker så man skulle tro det var en traktor som lå på naboputa. :wtf:

Klarte heldigvis sove litt i stad, våknet for jeg hadde fæl halsbrann. Nå tenkte jeg prøve å sove litt til før jeg skal hente Snuppa. Er så kjedelig med sånne netter, det påvirker kvalmen så sykt. Får halsbrann, spyr og orker ingen lukt.

Hahaha!! Ditt tredje barn
Gubben her, snorket også helt sinnsykt i natt. Utrolig irriterende å høre på når man ikle får sove selv.. haha!!

Sovna rett etter jeg svarte[emoji28] Er fordi jeg Jar lakenskrekk! Angrer nå, skal på jobb i dag og er så trøtt [emoji85]
Hehe[emoji173]️ Håper du har en fin dag på jobb i dag[emoji173]️

Klarte heldigvis sove litt i stad, våknet for jeg hadde fæl halsbrann. Nå tenkte jeg prøve å sove litt til før jeg skal hente Snuppa. Er så kjedelig med sånne netter, det påvirker kvalmen så sykt. Får halsbrann, spyr og orker ingen lukt.

Hahaha!! Ditt tredje barn
Gubben her, snorket også helt sinnsykt i natt. Utrolig irriterende å høre på når man ikle får sove selv.. haha!!

Hehe[emoji173]️ Håper du har en fin dag på jobb i dag[emoji173]️

Ble bare to timer på jobb før jeg måtte hente mini i bhg for han hadde slått hodet og spydde masse [emoji24]

Ååå nei :( Stakkars lille :( Går det bra med han nå?
Hvordan slo han seg?
Sender masse god bedring støv over til dere[emoji173]️

Han sparket i fra i bordet og vippet bak med stolen [emoji24]

Går bra no, vært på legevakten og vi skal observere han videre.

Han sparket i fra i bordet og vippet bak med stolen [emoji24]

Går bra no, vært på legevakten og vi skal observere han videre.

Det er så skummelt når de gjør sånn ved matbordet. Snuppa her gjør også det..

Godt å høre at det går bra nå[emoji173]️

Vi er våkne, lillegutt får seg frokost :) Lurer på hvorfor han våkner så tidlig (12mnd), men likevel er tydelig trøtt...

Vi er våkne, lillegutt får seg frokost :) Lurer på hvorfor han våkner så tidlig (12mnd), men likevel er tydelig trøtt...

Koselig med morgen stund, men ja det er kanskje litt tidlig :Heartred sovnet ganske tidlig i går, og våknet stadig vekk av at jeg er så sulten og må på do

Back
Topp