Skravletråd

Jeg tror ikke jeg kan se flere fødselsprogrammer fra USA- de oppfører seg jo som om en fødsel er livsfarlig og fullstendig unaturlig! Ligge i timesvis stille på rygg, epidural omtrent før riene begynner. I går var det ei som ville føde uten epidural, og hun ble jo behandlet som om hun var riv ruskende gal! :banghead:
Hehe, det er ganske fascinerende å se på disse TV-showene!! De har det veldig annerledes på amerikanske sykehus, enn det vi har her.. Lol,,

Så deilig, endelig fredag ! :D
Klarte å sovne ett par timer igjen, noe som var veldig deilig. Så nå er det snart en tur til Jordmor !!
Utrolig deilig med. Blir kos med mann og barn hjemme[emoji173]️ håper formen er bra, så jeg kan finne på noe ute.

Er det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.
Jeg går hjemme 100% om dagen :)

Hehe, det er ganske fascinerende å se på disse TV-showene!! De har det veldig annerledes på amerikanske sykehus, enn det vi har her.. Lol,,
Ja, veldig! Og så så mange som de har med på fødselen! Det er kanskje derfor de må ligge stille hele tiden - det er rett og slett ikke plass på rommet til å bevege seg! :p

Ja, veldig! Og så så mange som de har med på fødselen! Det er kanskje derfor de må ligge stille hele tiden - det er rett og slett ikke plass på rommet til å bevege seg! :p

Hahaha.. det har jeg reagert på også.. De har søren meg med seg hele slekta inn i rommet[emoji173]️ Haha[emoji173]️ Kunne aldri hatt med meg haugevis av folk inn på føderomnet

Når man går på butikken som gal av tørst gravid... Fangst: saftis, melon, druer, eple, yoghurt, gele, vaniljesaus og fersken. Føler meg heldig som husket brød i hele tatt.

Hadde med ungene på butikken etter bhg idag. På vei ut av butikken begynner datteren min å surre litt rundt, da kommer det fra sønnen min (4,5år); «Kom IGJEN daaaa, nå orker jeg ikke å stjele mer!!»[emoji15][emoji23] Noen hoder som snudde seg for å si det sånn[emoji85]

Er det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.

Jeg jobber 100%. Har en veldig fleksibel jobb da, så tar hjemmekontor eller kortere dager innimellom hvis det trengs...

Det er vel mange i alle kategoriene. Jeg jobber 100%.

Ja, ikke sant. I dag ble det snitt fordi det gikk for sakte. o_O hallo, få dama opp og gå litt, så skjer det nok noe! :banghead:
Jeg gikk rundt i 7 timer og det gikk fra 6-7cm til gode 7cm i løpet av de timene. Ble ikke keisersnitt da. Bare riestimulerende drypp, men opp å gå hjelper ikke alltid.

Jeg gikk rundt i 7 timer og det gikk fra 6-7cm til gode 7cm i løpet av de timene. Ble ikke keisersnitt da. Bare riestimulerende drypp, men opp å gå hjelper ikke alltid.
Kanskje ikke, men jeg synes at man skal prøve det man kan før man tvinger igjennom en operasjon. Er selvfølgelig noe annet om det står på liv og død.

Kanskje ikke, men jeg synes at man skal prøve det man kan før man tvinger igjennom en operasjon. Er selvfølgelig noe annet om det står på liv og død.
Veldig mye man kan prøve før keisersnitt, ja. Ikke uenig i det :-)

Hadde med ungene på butikken etter bhg idag. På vei ut av butikken begynner datteren min å surre litt rundt, da kommer det fra sønnen min (4,5år); «Kom IGJEN daaaa, nå orker jeg ikke å stjele mer!!»[emoji15][emoji23] Noen hoder som snudde seg for å si det sånn[emoji85]

Hahahahaha[emoji23]

Når man går på butikken som gal av tørst gravid... Fangst: saftis, melon, druer, eple, yoghurt, gele, vaniljesaus og fersken. Føler meg heldig som husket brød i hele tatt.
Samme her. Samboer ba meg handle middag på vei hjem. Resultat: to middager, ananas, halve fersken på boks, druer, nacho chips og en fox [emoji85][emoji23]

God natt alle. :) Snakkes i morgen!

Back
Topp