Hvilket program er dette? [emoji85][emoji90]Haha, jeg tenkte nøyaktig det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket program er dette? [emoji85][emoji90]Haha, jeg tenkte nøyaktig det samme
A baby story på TLCHvilket program er dette? [emoji85][emoji90]
Hehe, det er ganske fascinerende å se på disse TV-showene!! De har det veldig annerledes på amerikanske sykehus, enn det vi har her.. Lol,,Jeg tror ikke jeg kan se flere fødselsprogrammer fra USA- de oppfører seg jo som om en fødsel er livsfarlig og fullstendig unaturlig! Ligge i timesvis stille på rygg, epidural omtrent før riene begynner. I går var det ei som ville føde uten epidural, og hun ble jo behandlet som om hun var riv ruskende gal!
Utrolig deilig med. Blir kos med mann og barn hjemme[emoji173]️ håper formen er bra, så jeg kan finne på noe ute.Så deilig, endelig fredag !
Klarte å sovne ett par timer igjen, noe som var veldig deilig. Så nå er det snart en tur til Jordmor !!
Jeg går hjemme 100% om dagenEr det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.
Er det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.
100% sykemeldt pga bekkenløsning. Blør mye strikking.Er det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.
Ja, veldig! Og så så mange som de har med på fødselen! Det er kanskje derfor de må ligge stille hele tiden - det er rett og slett ikke plass på rommet til å bevege seg!Hehe, det er ganske fascinerende å se på disse TV-showene!! De har det veldig annerledes på amerikanske sykehus, enn det vi har her.. Lol,,
Ja, veldig! Og så så mange som de har med på fødselen! Det er kanskje derfor de må ligge stille hele tiden - det er rett og slett ikke plass på rommet til å bevege seg!
Samme her også!Haha, AKKURAT det samme gjør jeg! Både hvis jeg sovner på sofaen, og om natten Skikkelig irriterende!!
Så rart! Har ikke hørt om ømme ører som symptom før.Samme her også!
Er det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.
Hahaha ikke jeg heller. Men tydeligvis! Ganske ubehagelig når man våkner midt på natta av at man nesten ikkje kjenner øretSå rart! Har ikke hørt om ømme ører som symptom før.
Det er vel mange i alle kategoriene. Jeg jobber 100%.Er det noen som jobber fult eller prosentvis eller ikke i det hele tatt? Jeg går hjemme 100%, da jobben ikke har noe å tilrettelegge.
Jeg gikk rundt i 7 timer og det gikk fra 6-7cm til gode 7cm i løpet av de timene. Ble ikke keisersnitt da. Bare riestimulerende drypp, men opp å gå hjelper ikke alltid.Ja, ikke sant. I dag ble det snitt fordi det gikk for sakte. hallo, få dama opp og gå litt, så skjer det nok noe!
Kanskje ikke, men jeg synes at man skal prøve det man kan før man tvinger igjennom en operasjon. Er selvfølgelig noe annet om det står på liv og død.Jeg gikk rundt i 7 timer og det gikk fra 6-7cm til gode 7cm i løpet av de timene. Ble ikke keisersnitt da. Bare riestimulerende drypp, men opp å gå hjelper ikke alltid.
Veldig mye man kan prøve før keisersnitt, ja. Ikke uenig i detKanskje ikke, men jeg synes at man skal prøve det man kan før man tvinger igjennom en operasjon. Er selvfølgelig noe annet om det står på liv og død.
Hadde med ungene på butikken etter bhg idag. På vei ut av butikken begynner datteren min å surre litt rundt, da kommer det fra sønnen min (4,5år); «Kom IGJEN daaaa, nå orker jeg ikke å stjele mer!!»[emoji15][emoji23] Noen hoder som snudde seg for å si det sånn[emoji85]
Samme her. Samboer ba meg handle middag på vei hjem. Resultat: to middager, ananas, halve fersken på boks, druer, nacho chips og en fox [emoji85][emoji23]Når man går på butikken som gal av tørst gravid... Fangst: saftis, melon, druer, eple, yoghurt, gele, vaniljesaus og fersken. Føler meg heldig som husket brød i hele tatt.