Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
God natt alle. Snakkes i morgen!
Sov godt [emoji1316]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt alle. Snakkes i morgen!
God morgen alle sammen[emoji173]️ Hvordan har natten vært?
Her har natta vært så som så. Jeg har så sykt vondt i puppa[emoji31] De er kjempe ømme, gjør vondt bare jeg tenker på dem ( flere som har dette problemet?
Morn morn! Jeg har campet på sofaen i natt, så jeg ble vekket en eller annen gang av en stor våt, kald nese i fjeset.God morgen alle sammen[emoji173]️ Hvordan har natten vært?
Her har natta vært så som så. Jeg har så sykt vondt i puppa[emoji31] De er kjempe ømme, gjør vondt bare jeg tenker på dem ( flere som har dette problemet?
Vonde puppet, sovet dårlig, ørken i kjeften, opp på do å tisse to ganger [emoji28][emoji24]
Morn morn! Jeg har campet på sofaen i natt, så jeg ble vekket en eller annen gang av en stor våt, kald nese i fjeset.
Våknet med en rygg som forårsaket samme ganglag som gamle Olga på 89.
The many joys of being pregnant!Hahahahha, du ass[emoji8] Ser det for meg
The many joys of being pregnant!
Nå skal gubben ordne strøm til ny varmeovn i tv-stua, så da benytter jeg anledningen til å rømme til butikken.
Lørdag i dag, da tror jeg jammen det blir litt lørdagsgodt på a mor også.
Er du også tørr i munn[emoji848] Trodde det bare var meg. Haha... det er kjempe ekkelt...
100% sykemeldt pga bekkenløsning. Blør mye strikking.
Helt ørken! Grusomt [emoji28]
Det føles så idiotisk å tisse straks man har drukket noe, og så være ørken i munn noen minutter senere. Det er som om kroppen ikke skjønner at vannet kan brukes til noe annet enn produksjon av tiss.Er du også tørr i munn[emoji848] Trodde det bare var meg. Haha... det er kjempe ekkelt...
Noen som Jar erfaring med en slik lampe? Mini starter dagen litt vel tidlig nå, han er to år
Prøvde noe lignende med eldste. Det funket dårlig...Noen som Jar erfaring med en slik lampe? Mini starter dagen litt vel tidlig nå, han er to år
Det føles så idiotisk å tisse straks man har drukket noe, og så være ørken i munn noen minutter senere. Det er som om kroppen ikke skjønner at vannet kan brukes til noe annet enn produksjon av tiss.
Jeg synes jeg kjenner at mageboeren spreller. Kjent det nesten daglig i en ukes tid. Samtidig tror jeg ikke på at det er det jeg kjenner, for jeg kjente det mye senere med nr 2. Jeg både tror jeg kjenner spark og tror det må være tarmbevegelser på en gang. Dumt å analysere så mye bestandig
Jepp. Jeg fant saktekjørende kjørepartnerHehe, ikke sant.. Har tenkt på deg i dag. Fant du noen å gå på slalåm med? Hatt en fin dag?
Jeg fikk mannen min til å legge hånda på magen min i dag da det var spesielt mye bobling. Han mente han kjente det han også.Jeg har det helt likt. Fortalte mannen min at jeg har kjent bevegelser i magen ofte i dag, samtidig som jeg ikke helt klarer å tro at det er lille. Tenker at det må jo være for tidlig? [emoji848]