Skravletråd

God morgen alle sammen[emoji173]️ Hvordan har natten vært?

Her har natta vært så som så. Jeg har så sykt vondt i puppa[emoji31] De er kjempe ømme, gjør vondt bare jeg tenker på dem :(( flere som har dette problemet?

Her har natta vært så som så. Jeg har så sykt vondt i puppa[emoji31] De er kjempe ømme, gjør vondt bare jeg tenker på dem :(( flere som har dette problemet?

Vonde puppet, sovet dårlig, ørken i kjeften, opp på do å tisse to ganger [emoji28][emoji24]

Morn morn! Jeg har campet på sofaen i natt, så jeg ble vekket en eller annen gang av en stor våt, kald nese i fjeset.
Våknet med en rygg som forårsaket samme ganglag som gamle Olga på 89. :D

Hahahahha, du ass[emoji8] Ser det for meg
The many joys of being pregnant! :D

Nå skal gubben ordne strøm til ny varmeovn i tv-stua, så da benytter jeg anledningen til å rømme til butikken. :D
Lørdag i dag, da tror jeg jammen det blir litt lørdagsgodt på a mor også. :D

The many joys of being pregnant! :D

Nå skal gubben ordne strøm til ny varmeovn i tv-stua, så da benytter jeg anledningen til å rømme til butikken. :D
Lørdag i dag, da tror jeg jammen det blir litt lørdagsgodt på a mor også. :D

Hihi, gubben har vært i butikken og kjøpt smågodt til meg. Så blir litt lørdagsgodt her også I dag gitt[emoji41]

Håper bare jeg klarer spise det. Kvalmen har begynt å bli verre igjen.. :(

Er du også tørr i munn[emoji848] Trodde det bare var meg. Haha... det er kjempe ekkelt...
Det føles så idiotisk å tisse straks man har drukket noe, og så være ørken i munn noen minutter senere. Det er som om kroppen ikke skjønner at vannet kan brukes til noe annet enn produksjon av tiss.:shifty:

Jeg synes jeg kjenner at mageboeren spreller. Kjent det nesten daglig i en ukes tid. Samtidig tror jeg ikke på at det er det jeg kjenner, for jeg kjente det mye senere med nr 2. Jeg både tror jeg kjenner spark og tror det må være tarmbevegelser på en gang. Dumt å analysere så mye bestandig:-)

Noen som Jar erfaring med en slik lampe? Mini starter dagen litt vel tidlig nå, han er to år

9a249b41cbc21e4154a664cb49ce17cb.jpg

Det føles så idiotisk å tisse straks man har drukket noe, og så være ørken i munn noen minutter senere. Det er som om kroppen ikke skjønner at vannet kan brukes til noe annet enn produksjon av tiss.:shifty:

Hehe, ikke sant.. Har tenkt på deg i dag. Fant du noen å gå på slalåm med? Hatt en fin dag?

Jeg synes jeg kjenner at mageboeren spreller. Kjent det nesten daglig i en ukes tid. Samtidig tror jeg ikke på at det er det jeg kjenner, for jeg kjente det mye senere med nr 2. Jeg både tror jeg kjenner spark og tror det må være tarmbevegelser på en gang. Dumt å analysere så mye bestandig:-)

Jeg har det helt likt. Fortalte mannen min at jeg har kjent bevegelser i magen ofte i dag, samtidig som jeg ikke helt klarer å tro at det er lille. Tenker at det må jo være for tidlig? [emoji848]

Jeg har det helt likt. Fortalte mannen min at jeg har kjent bevegelser i magen ofte i dag, samtidig som jeg ikke helt klarer å tro at det er lille. Tenker at det må jo være for tidlig? [emoji848]
Jeg fikk mannen min til å legge hånda på magen min i dag da det var spesielt mye bobling. Han mente han kjente det han også.

Back
Topp