Viaplay [emoji106]Hvor kan man se den neste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viaplay [emoji106]Hvor kan man se den neste?
Viaplay [emoji106]
Ja min bare jatter med som regel, men mistenker at han blir litt lei [emoji23]Hehe, det har jeg også. Mannen min blir gal av meg og all den analyseringen.. Hehe..
Ja min bare jatter med som regel, men mistenker at han blir litt lei [emoji23]
Haha ... njæ ikke helt. [emoji23][emoji23][emoji85]Haha, svært få som gidder å se på filmer med meg. Skjønner ikke hvorfor?[emoji85] Er vel greit å analysere høyt og spørre spørsmål gjennom hele filmen, er det ikke?[emoji21]
Jaja. Jeg har iallefall skeiv livmor! Når jeg ligger og får kynnere så stikker den utover/oppover mot høyre side. Utrolig rart å kjenne! Flere som merker det??
Er nok ikke trangt om plassen helt enda men det blir d garantert! kynnere kommer uavhengig av om det er trangt eller ikke. Bare veldig rart å ha det så tydelig så tidlig,men det er jo sikkert fordi livmoren er større nå enn i uke 15 de andre gangeneDet er vel litt krangel om plassen inni der kanskje? Min er bakover, så jeg kjenner lite før den plutselig er rettet ut og når nesten til navlen. Men jeg kjenner innholdet som små penselstrøk da - veldig koselig [emoji7]
Er nok ikke trangt om plassen helt enda men det blir d garantert! kynnere kommer uavhengig av om det er trangt eller ikke. Bare veldig rart å ha det så tydelig så tidlig,men det er jo sikkert fordi livmoren er større nå enn i uke 15 de andre gangene
Lurer forresten på hvor stor livmoren er med tvillinger ifht med 1 inni der? Finner liksom ingen info om det. Men tenker at den ikke er dobbelt så stor, men kanskje 1.5 gang så stor? Hmm hmm
Jeg har lest bøkene også, bare alt for flaut [emoji23]
Jeg har også lest bøkene! Visste ikke hva de handlet om når jeg begynte på nr. 1 - var før de ble populære. Kan tro jeg fikk sjokk når han åpnet the "red room of pain" [emoji12]
Bøkene er skikkelig kleine ja, men jeg syns filmene er enda verre [emoji23] Allikevel har jeg sett dem flere ganger [emoji85]
Bruk nesa og snus det frem!Å herregud, det er noe som stinker i kjøleskapet! Hjeeelp!
Kan ikke finne det! Alt er pakket fint inn, fikk samboeren til å rense filteret i går, det bare stinker så surt, blæææh.Bruk nesa og snus det frem!
Bedre å få det ut enn å ha det der.
Hmmm. Det er ikke noe som har gjemt deg i et hjørne i en skuff?Kan ikke finne det! Alt er pakket fint inn, fikk samboeren til å rense filteret i går, det bare stinker så surt, blæææh.
Ugh, tror jeg fant det nå... Noe hadde vært utett og lekket et sted jeg ikke hadde tenkt på å sjekke. Fy flate så disgusting. Minner meg på når jeg bodde på hybel og delte kjøkken med en skikkelig gris.Hmmm. Det er ikke noe som har gjemt deg i et hjørne i en skuff?
Jeg fant en litt vel moden pære på det viset her om dagen.
Ugh, tror jeg fant det nå... Noe hadde vært utett og lekket et sted jeg ikke hadde tenkt på å sjekke. Fy flate så disgusting. Minner meg på når jeg bodde på hybel og delte kjøkken med en skikkelig gris.
Det blir ikke stort verre enn det!Mat som lukter ekkelt er det værste jeg vet [emoji37] Bra du fant synderen!