Noen som vet? Når man har fått time til OUL, er dette det samme som å søke fødeplass? Eller hvordan gjør man det?
Aner ikke. Har aldri søkt om fødeplass. Drar til nærmeste sykehus, og har aldri blitt avvist der...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet? Når man har fått time til OUL, er dette det samme som å søke fødeplass? Eller hvordan gjør man det?
Ja, det er det.Noen som vet? Når man har fått time til OUL, er dette det samme som å søke fødeplass? Eller hvordan gjør man det?
Innafor å ta middagsblunden klokka 11? Så trøtt...
Det er innafor formiddagslur [emoji6]. Så kan du spare middagsbønnen til i ettermiddag [emoji56]
Middagsbønnen [emoji23]
Innafor å ta middagsblunden klokka 11? Så trøtt...
Snart er tiden inne for massasje[emoji173]️[emoji173]️ Har så mye vondter, skal bli deilig[emoji173]️
Yes, please! Dra med en gang? *lei snø og minusgrader*Hvem blir med til syden?!
Hvem blir med til syden?!
Vi kan dra i dag hvis du vil!Yes, please! Dra med en gang? *lei snø og minusgrader*
Jeg føler jeg trenger en ferie, så prøver å finne noen til å bli med meg denne måneden eller neste. Hadde nok heller ikke dratt hvis jeg fortsatt var like kvalm som jeg var i januar. Håper du blir bedre snart!Skal du dra nå? Jeg tror jeg nøyer meg med referat fra turen. Varme gjør kvalmen verre, og etter hvert som jeg blir tjukk, blir toleransen for varme mindre og mindre...
Å Ja, er klar om ti minutter!Vi kan dra i dag hvis du vil!
Hvem blir med til syden?!
Nå ble jeg ikke noe misunnelig!!!! Nyyyyt [emoji7]
Jeg føler jeg trenger en ferie, så prøver å finne noen til å bli med meg denne måneden eller neste. Hadde nok heller ikke dratt hvis jeg fortsatt var like kvalm som jeg var i januar. Håper du blir bedre snart!
Å Ja, er klar om ti minutter!
Skal vi bare møtes på Gardermoen da?Jeg, jeg, jeg[emoji1327]