Skravletråd

Noen som vet? Når man har fått time til OUL, er dette det samme som å søke fødeplass? Eller hvordan gjør man det?

Aner ikke. Har aldri søkt om fødeplass. Drar til nærmeste sykehus, og har aldri blitt avvist der...

Noen som vet? Når man har fått time til OUL, er dette det samme som å søke fødeplass? Eller hvordan gjør man det?
Ja, det er det. :)

Innafor å ta middagsblunden klokka 11? Så trøtt...

Skal du dra nå? Jeg tror jeg nøyer meg med referat fra turen. Varme gjør kvalmen verre, og etter hvert som jeg blir tjukk, blir toleransen for varme mindre og mindre...
Jeg føler jeg trenger en ferie, så prøver å finne noen til å bli med meg denne måneden eller neste. Hadde nok heller ikke dratt hvis jeg fortsatt var like kvalm som jeg var i januar. Håper du blir bedre snart!

Jeg føler jeg trenger en ferie, så prøver å finne noen til å bli med meg denne måneden eller neste. Hadde nok heller ikke dratt hvis jeg fortsatt var like kvalm som jeg var i januar. Håper du blir bedre snart!

Hehehe... jeg er skikkelig desorientert. Tok megselv i å tenke - hva mener du med «i januar», det er jo januar nå! Eeeehm... jeg trenger å komme tilbake til verden!!

Back
Topp