Skravletråd

Jeg har fått shoppet litt i dag! Gjorde godt å gjøre noe nyttig syntes jeg. Vel, inntil samboeren ble lei.

Har kjøpt Gravidjournalen og Barnejournalen som jeg så anbefalt tidligere. En dundyne i hver av de to minste størrelsene (tilbud på Kid). Tre sengesett til den minste dyna, ett til den som er hakket større. En veldig myk elefantbamse... Nattlampe formet som et ekorn. 10 gaskluter og 10 frottékluter (irriterte meg litt at de var i pakker på 5 rosa og 5 blå, men kjøpte slik at jeg får alle fargene). Et helseteppe.

Ikke så store ting, men føles greit å få krysset av litt på den lange lista. :)

En pussig liten sak gikk nettopp opp for meg. Om vi blir boende her i skolekretsen frem til mageboeren begynner på skolen, så ender vi på ca 13-14 år i samme barnehage. Det er mange ganger inn og ut av den porten! :o
Skulle det dukke opp et lite knøtt til etter hvert blir det plutselig enda lengre. :o

En pussig liten sak gikk nettopp opp for meg. Om vi blir boende her i skolekretsen frem til mageboeren begynner på skolen, så ender vi på ca 13-14 år i samme barnehage. Det er mange ganger inn og ut av den porten! :o
Skulle det dukke opp et lite knøtt til etter hvert blir det plutselig enda lengre. :o

Vi har nå hatt 8 år i samme barnehage, og når minste begynner på skolen om 1 1/2 så begynner mageboeren og vi kan glede oss over 5 nye år[emoji28] Godt vi trives da[emoji5]

Vi har nå hatt 8 år i samme barnehage, og når minste begynner på skolen om 1 1/2 så begynner mageboeren og vi kan glede oss over 5 nye år[emoji28] Godt vi trives da[emoji5]
Er slik det blir her også - når minsten slutter, så begynner neste. :p de kommer aldri til å bli kvitt oss! :D

Skulle legge meg tidlig... sitter her enda :p

Sitter nå våken og kokkelurer.

God morgen alle sammen[emoji173]️Ønsker dere alle en riktig fin dag![emoji4]

Gratulerer med dagen Nukis[emoji324] Håper du får en fin dag[emoji4]

God morgen alle sammen[emoji173]️Ønsker dere alle en riktig fin dag![emoji4]

Gratulerer med dagen Nukis[emoji324] Håper du får en fin dag[emoji4]
God morgen, og tusen takk :Heartred Sønn min skulle vise sin entusiasme, og våkna klokka 5 :hungover: Glede meg til første lur :p

Jeg tror jammen vi har dabbet litt av her inne siste uka! Tar det som et godt tegn; kollektivt er vi kanskje mindre dårlige og også mindre bekymret?
God morgen, og tusen takk :Heartred Sønn min skulle vise sin entusiasme, og våkna klokka 5 :hungover: Glede meg til første lur :p
Gratulerer med dagen! :king Håper du får feiret med en god lur. ;)

Jeg tror jammen vi har dabbet litt av her inne siste uka! Tar det som et godt tegn; kollektivt er vi kanskje mindre dårlige og også mindre bekymret?

Enig, litt roligere her nå. Jeg får min del har vært litt sliten psykisk. Har derfor ikke orket å åpne bv like ofte som tidligere. I dag har jeg en ræva dag fysisk, men bedre dag psykisk[emoji4] Så blir hvertfall litt mer liv fra meg her[emoji173]️

Hvordan var natten din? Fikk du sove?
Hva er dine planer for dagen?

Enig, litt roligere her nå. Jeg får min del har vært litt sliten psykisk. Har derfor ikke orket å åpne bv like ofte som tidligere. I dag har jeg en ræva dag fysisk, men bedre dag psykisk[emoji4] Så blir hvertfall litt mer liv fra meg her[emoji173]️

Hvordan var natten din? Fikk du sove?
Hva er dine planer for dagen?

Jeg sov godt. :) Inntil jeg våknet 5:30 for den vanlige drikke- og doturen. Har fått en slags biologisk klokke siste ukene, og må opp klokka 5:30 hver morgen. Veldig rart.
Skal fikse øyenbrynene mine i dag for første gang på to måneder (de er forvokste og bleike), og er usedvanlig glad for det! :happy:

Har du noen spennende planer?

Han sov bare max 1 time tilsammen, måtte inn flere ganger å vugge... :( han søv så dårlig plutselig..

Haha! Så søtt[emoji173]️ Koselig med oppmerksomhet fra barna på dagen[emoji173]️
Hvordan ser dagen din ut?
Han er bare 12 mnd, så det var nok ikke bevisst :p Skal prøve å få rydda/støvsuga huset no på dagen (er hjemme i permisjon idag), også skal vi møte samboer og et vennepar på en pizzarestaurant i ettermiddag :) Deretter kommer det litt familiebesøk hjem til oss ikveld. Så dagen blir nok å fly avgårde :D

Tror dere det passer med feta sammen med nudlene? Er litt hekta på feta. Pleeeease ingen si at jeg ikke bør spise det...

(Selvsagt si det hvis det stemmer.)

Han sov bare max 1 time tilsammen, måtte inn flere ganger å vugge... :( han søv så dårlig plutselig..

Han er bare 12 mnd, så det var nok ikke bevisst :p Skal prøve å få rydda/støvsuga huset no på dagen (er hjemme i permisjon idag), også skal vi møte samboer og et vennepar på en pizzarestaurant i ettermiddag :) Deretter kommer det litt familiebesøk hjem til oss ikveld. Så dagen blir nok å fly avgårde :D

Haha[emoji85] Glemte at du hadde en liten en. Tenkte det var en 4-5 åring som var ivrig jeg[emoji23]

Åå, høres koselig ut[emoji173]️ Kos dere masse[emoji4][emoji8]

Jeg skal til legen i dag, sv.skapskontroll og evt forlenging av sykemelding. Har bestilt meg time hos jordmor også, fått time i neste uke hos jordmoren jeg er blitt anbefalt. YAY!

Back
Topp