Skravletråd

I sted når gutta lekte hørte jeg plutselig eldste si "jeg vil ha babyer! Masse søte, små babyer, sånn at jeg får en til lillebror!"
Jeg spurte han da om hva han hadde gjort om det var en lillesøster i stedet - joda, det var greit, det også.
Så spurte jeg minsten om han også ville ha en lillebror eller lillesøster.
"Ne-hei! Jeg vil bare ha leker og godteri under treet mitt!"

I en femårings verden er tydeligvis nissen ansvarlig for alt som skjer i desember. :D:D
Det er vel selvsagt det da :P

Endelig har mannen juleferie han også [emoji1316]

Kan noen være så snill å komme hit å rydde syrommet mitt? Det er kaos... ikke kreativt kaos heller, sånn skikkelig kaos...
Det er gleden/forbannelsen av å ikke ha eget syrom. Det MÅ ryddes opp før jul. Alle julegaver er ferdig lagd så da måtte jeg rydde vekk. [emoji23] ønsker meg eget syrom.

Det er gleden/forbannelsen av å ikke ha eget syrom. Det MÅ ryddes opp før jul. Alle julegaver er ferdig lagd så da måtte jeg rydde vekk. [emoji23] ønsker meg eget syrom.
Vel.... syrommet er en del av soverommet vårt, så mannen er striks på at det må være ryddig der... [emoji56] jeg er ikke flink til det...

Ikke si det en gang... Jeg teller ned dager til over nyttår når soverommet vårt er ferdig pusset opp, for da skal vi nemlig begynne på mitt nye syrom. :D Å, så deilig det blir med alt av stoff, maskiner og garnbeholdning samlet på ett sted! :D

Ikke si det en gang... Jeg teller ned dager til over nyttår når soverommet vårt er ferdig pusset opp, for da skal vi nemlig begynne på mitt nye syrom. :D Å, så deilig det blir med alt av stoff, maskiner og garnbeholdning samlet på ett sted! :D
Åååh... Heldig du er. [emoji173][emoji7] Vi har snakket om å pusse opp men det blir ikke før jeg er ferdig på skole og har fått jobb, altså ca tre år til. [emoji23] Enn så lenge må han leve med kreativt kaos i kjellerstua.

Åååh... Heldig du er. [emoji173][emoji7] Vi har snakket om å pusse opp men det blir ikke før jeg er ferdig på skole og har fått jobb, altså ca tre år til. [emoji23] Enn så lenge må han leve med kreativt kaos i kjellerstua.
Jeg tror gubben er lei av at garn har bodd i stua, og soverommet har sett ut som en overfylt systue. :D det er så liten plass (for det er jo det som er problemet, ikke at jeg bruker for mye plass ;) ) at den ene maskinen må stå på nattbordet mitt. :p

Hva gjør dere nå?[emoji4]
Jeg ligger på sofan og prøver å ungå å spy, mens mannen spiller farmingsimulator på ps4 (skjønner virkelig ikke greia med den type spill‍[emoji42] )

Hva gjør dere nå?[emoji4]
Jeg ligger på sofan og prøver å ungå å spy, mens mannen spiller farmingsimulator på ps4 (skjønner virkelig ikke greia med den type spill‍[emoji42] )

På vei til kino. Virkelig ikke i form til det, men får bare bite tennene sammen i noen timer [emoji40]

Har akkurat våknet etter en to timer lang ettermiddagshvil, føler meg helt susete og fjern nå. Hunden er kosete og sitter oppå meg i lenestolen. Samboeren spiller Super Mario Odyssey på Switchen, så tror jeg går litt på PCen når jeg føler meg mer i live.

Vi har nettopp spist middag, så nå er det en liten pust i bakken før jeg skal opp og hjelpe gubben å male igjen. Vi håper å få flyttet inn på soverommet vårt igjen innen nyttårsaften.

Back
Topp