Her fikk helga en trist slutt... min kjære farmor sovna inn i ettermiddag [emoji174] siste besteforelderen som var igjen, og hun som ga meg lysten og gleden med håndarbeid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fikk helga en trist slutt... min kjære farmor sovna inn i ettermiddag [emoji174] siste besteforelderen som var igjen, og hun som ga meg lysten og gleden med håndarbeid...
KondolererHer fikk helga en trist slutt... min kjære farmor sovna inn i ettermiddag [emoji174] siste besteforelderen som var igjen, og hun som ga meg lysten og gleden med håndarbeid...
Kondolerer Strikkemamma! :-(
Ufattelig trist [emoji22][emoji174] ta vare på de gode minnene [emoji173]️
Kondolerer
Kondolerer så mye [emoji17][emoji173]️
Så utrolig trist å høre kondolerer så mye[emoji173]️
KondolererHer fikk helga en trist slutt... min kjære farmor sovna inn i ettermiddag [emoji174] siste besteforelderen som var igjen, og hun som ga meg lysten og gleden med håndarbeid...
Takk [emoji173]Kondolerer
Her er mannen hellig overbevist om at det er to i magehula [emoji33] DET er jeg ikke klar for med 6mnd igjen på studie og en to-åring... spent på ul i januar [emoji85]
Noen ganger for han for seg ting, håper virkelig ikke det stemmer... han håper på ei jente (Vi har en gutt) men OJ "ka visst det e TO JENTE?!" Han var passe småstressa da ja [emoji23]Ekstra spennende med ultralyd da [emoji16] Elsker når mennene får ting for seg. Ikke så vanlig her i huset[emoji85]
Åååå så deilig [emoji173][emoji173]TUL i dag
Fin mini-reke med et tydelig bankende hjerte!
Legen på klinikken mente det var i øvre 90% sjans for at dette gikk veien etter å ha sett størrelsen og hjertet!
Hurra!!
6+4