Skravletråd

Her fikk helga en trist slutt... min kjære farmor sovna inn i ettermiddag [emoji174] siste besteforelderen som var igjen, og hun som ga meg lysten og gleden med håndarbeid...

Her fikk helga en trist slutt... min kjære farmor sovna inn i ettermiddag [emoji174] siste besteforelderen som var igjen, og hun som ga meg lysten og gleden med håndarbeid...

Ufattelig trist [emoji22][emoji174] ta vare på de gode minnene [emoji173]️

Kondolerer Strikkemamma! :-(
Ufattelig trist [emoji22][emoji174] ta vare på de gode minnene [emoji173]️
Kondolerer så mye [emoji17][emoji173]️
Så utrolig trist å høre :( kondolerer så mye[emoji173]️

Takk <3
Har brukt dagen i dag på å sove og å ta en dusj...

Kondolerer:(

Her er mannen hellig overbevist om at det er to i magehula [emoji33] DET er jeg ikke klar for med 6mnd igjen på studie og en to-åring... spent på ul i januar [emoji85]

Her er mannen hellig overbevist om at det er to i magehula [emoji33] DET er jeg ikke klar for med 6mnd igjen på studie og en to-åring... spent på ul i januar [emoji85]

Ekstra spennende med ultralyd da [emoji16] Elsker når mennene får ting for seg. Ikke så vanlig her i huset[emoji85]

Ekstra spennende med ultralyd da [emoji16] Elsker når mennene får ting for seg. Ikke så vanlig her i huset[emoji85]
Noen ganger for han for seg ting, håper virkelig ikke det stemmer... han håper på ei jente (Vi har en gutt) men OJ "ka visst det e TO JENTE?!" Han var passe småstressa da ja [emoji23]

TUL i dag :D

Fin mini-reke med et tydelig bankende hjerte!

Legen på klinikken mente det var i øvre 90% sjans for at dette gikk veien etter å ha sett størrelsen og hjertet!

Hurra!!

6+4

Kan noen være så snill å komme hit å rydde syrommet mitt? Det er kaos... ikke kreativt kaos heller, sånn skikkelig kaos...

Å, i dag føler jeg meg såpass ond at jeg morer meg litt over mannen som ligger på sofaen og synes (svært høylytt) synd på seg selv. :p
Vi fikk begge omgangssyke natt til i går. I dag er jeg slik jeg har vært de siste fire ukene, men han høres ut som han er døden nær. :p
Hvis det hadde vært han som var gravid er jeg sikker på at han aldri hadde fått mer enn ett barn. :p

I dag kom eldste å klappa meg på magen å sa « så stor mage du har fått mamma, tror kanskje du får en bebi jeg?» ble helt paff [emoji23][emoji85] kom på masse teite unskyldninger :p vet jeg har mye luft, men hadde aldri trodd 5åringen så det! Da ser vel alle andre i verden det også?! [emoji85]

Minien sover (enn så lenge), og jeg koooser meg med strikketøy og "Call the midwife" på netflix[emoji7]

Jeg pynter juletre, vi har faktisk vårt første tre i år. :) Gleder meg så til de neste julefeiringene, jula er jo unektelig litt mer magisk i barneøyne.

I sted når gutta lekte hørte jeg plutselig eldste si "jeg vil ha babyer! Masse søte, små babyer, sånn at jeg får en til lillebror!"
Jeg spurte han da om hva han hadde gjort om det var en lillesøster i stedet - joda, det var greit, det også.
Så spurte jeg minsten om han også ville ha en lillebror eller lillesøster.
"Ne-hei! Jeg vil bare ha leker og godteri under treet mitt!"

I en femårings verden er tydeligvis nissen ansvarlig for alt som skjer i desember. :D:D

Back
Topp