Skravletråd

Å nei, det er så kjipt når det er sånne kvelder:(
Krysser fingrene for at det blir en rolig kveld på jobb, til tross for at dere er en mindre i natt[emoji173]️

Er lov å håpe! Merker godt at jeg ikke drikker energidrikk på nattevakt mer [emoji28][emoji85]

Jeg jobber i kveld. Er lei og vil hjem. Ryggen klager [emoji17]

God kveld damer! [emoji173]️

Da er snuppenella lagt og jeg ligger endelig på sofaen igjen. Formen er helt forferdelig, altså kvalmen blir bare verre og verre. Lengter etter sofaen hver eneste kveld.

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har vært ute å gjort småærender i hele dag.

Jeg har forresten endret kallenavn. Het tidligere desemberbaby15[emoji4]

Har vært 1,5 time hos fysio idag, sovet 1 time på sofaen, vært på valpekurs og dro på julekonsert etterpå [emoji28] Med en forkjøla mann på slep som er døden nær for tiden [emoji23]

Kvalmen har kommet og gått litt idag, så jeg har fått i meg hele 3 brødskiver, 2 små pizzastykker og 3 twist [emoji85][emoji16] Kjenner det gjør godt å få i seg litt mat, når det ellers bare blir 1 brødskive og et par ritzkjeks. Nå kaller senga [emoji42]

Ligger i senga, sambo SNORKER... jeg er sulten og sugen på serie og strikking selv om jeg er litt trøtt.. .

Hva gjør damene nå på morgenen?

Her ser jeg film og strikker mens jeg venter på at bilen skal tine fra termofrosten [emoji300] så skal jeg ta fastende blodsukker på legekontoret før jeg endelig kan stilne kvalmen med litt mat...

Her ser jeg film og strikker mens jeg venter på at bilen skal tine fra termofrosten [emoji300] så skal jeg ta fastende blodsukker på legekontoret før jeg endelig kan stilne kvalmen med litt mat...

God morgen norge og strikking, mens jeg prøver å holde valpen unna juletreet [emoji849][emoji23] Kjenner kvalmen er bedre idag enn tidligere, litt skummelt men ganske deilig og [emoji5] Den kommer vel snart [emoji12]

Jeg ligger i senga og kjenner på kvalme og trøtthet. Er det mulig å være trøtt etter 10 timer søvn? Idag skal jeg til legen å måle hcg igjen! Så skal jeg prøve å holde meg opptatt resten av dagen, da mannen skal på julebord.

Noen forslag til middag for 1? :)

Jeg ligger i senga og kjenner på kvalme og trøtthet. Er det mulig å være trøtt etter 10 timer søvn? Idag skal jeg til legen å måle hcg igjen! Så skal jeg prøve å holde meg opptatt resten av dagen, da mannen skal på julebord.

Noen forslag til middag for 1? :)

Laks med pasta, bakt potet med fyll, kyllingbryst og stekte poteter [emoji5] Evt. Fjordland eller risengrøt [emoji85]

Bah...Lurer på om jeg har fått meg en uvi... Hadde det ofte sist jeg var gravid :/

Hei hei,
I dag har jeg vært med lille hos legen, så vært hos fysio. Nå skal jeg en tur innom farmor. Kvalmen er forferdelig. Håper jeg klarer la være å spy mens jeg er hos farmor. Vi har fortsatt ikke fortalt noen at vi er gravid[emoji4]

Hahahaha!! Så lenge du bare lukter går det nå greit[emoji16][emoji16][emoji13]
Åssen var vakten? Gikk det greit?

Gikk greit! Brakk meg heftig i 5-tiden, men spydde ikke :) Jobbet med en flink og god kollega, og pasientene krevde ikke så alt for mye [emoji85][emoji1316]

Første kontroll hos legen i dag, bare for å etablere kontakt før juleferien min tenkte jeg. Men så vil de jo ha urinprøve, og jeg får ikke it ei dråpe [emoji23]

Haha! Var så trøtt etter timer med spyende minste i natt, så mye bare ha en liiiten blund på øya.
Våkna nesten 4 timer senere og visste knapt hvilket år det var. :D

Passet tantebarna på 2 og 4 år idag. Glemte rett og slett ut at jeg var gravid, helt til jeg ikveld skled på isen og smalt halebenet knallhardt i bakken og mannen spurte om alt var bra med babyen [emoji85] Regner ikke med lille streken tok skade av det, verre med meg [emoji849][emoji23]

Passet tantebarna på 2 og 4 år idag. Glemte rett og slett ut at jeg var gravid, helt til jeg ikveld skled på isen og smalt halebenet knallhardt i bakken og mannen spurte om alt var bra med babyen [emoji85] Regner ikke med lille streken tok skade av det, verre med meg [emoji849][emoji23]
Ai ai, det er vondt! Jeg knakk halen i fjor vinter når jeg skled på isen. :wtf: Håper du har sluppet det!

God kveld damer[emoji173]️ Hvordan har dagen vært og Åssen ser kvelden ut?[emoji4]

Idag er det gubben som legger lillemor[emoji2] Så jeg har lagt meg godt til rette på sofaen nå[emoji173]️ Her har jeg tenkt å bli til jeg skal gå å legge meg.

Fy søren som jeg fryser. Gjorde ikke det under forrige svangerskap[emoji848]. Jeg ligger her(inne) med ullsokker og varmeflaske på føttene. Sånn helt plutselig blir jeg iskald og får gåsehud. Flere som sliter med samme problem?

Fortalte det til mine foreldre i kveld og pappa ble så rørt! Selv om dette er nummer 2 [emoji7]

Back
Topp