Skravletråd

Har heldigvis en forståelsesfull inspektør som krever at eg skal ha sykemelding, så da får eg høre ka legen sier igjen...

Så bra at arbeidsgiver er støttende i hvertfall! Her er det omvendt. Legen er veldig forståelsesfull og ga sykemelding med engang, mens sjefen ble kjempesur når jeg ringte og sa jeg var sykemeldt...

Skal møte den nye arbeidsgiveren idag for å levere kontrakten. Tenke da å fortelle henne hva som skjer. Så langt virker hun kjempegrei, og jeg føler hun bør få vite hva som skjer i tilfelle jeg enda er sykemeldt når jeg skal begynne der. Men er en smule redd, føler det er så dumt å begynne i ny jobb som nygravid [emoji849]

Sant så sant[emoji173]️ ingen begrensning i det hele tatt[emoji173]️Ja, jeg må innrømme at det var «godt» å se at det var flere en meg som brukte litt tid på å «fordøye» det hele, før gleden kom for fullt[emoji173]️[emoji16]

Hvordan er formen din i dag?
Det skal sies at det tok litt mer enn bare ei natt før jeg ble skikkelig komfortabel med situasjonen, men iløpet av det første døgnet så var mye allerede sunket inn - og gleden begynte å spre seg ♡

Formen min er bra, sett bort ifra at lillegutt har holdt meg våken i hele natt :hungover: han får to nye tenner (pluss er sikkert i et utviklingstrinn), så denna kroppen sliter litt på jobb akkurat nå. Heldigvis merker jeg ikke til noe til graviditeten.

Enn din?

Så bra at arbeidsgiver er støttende i hvertfall! Her er det omvendt. Legen er veldig forståelsesfull og ga sykemelding med engang, mens sjefen ble kjempesur når jeg ringte og sa jeg var sykemeldt...
Bare spent om eg faktisk får sykemelding... sitter enda å venter på svar fra legen... wtf liksom. Synes eg ser meg selv i klasserommet sånn her...

Det skal sies at det tok litt mer enn bare ei natt før jeg ble skikkelig komfortabel med situasjonen, men iløpet av det første døgnet så var mye allerede sunket inn - og gleden begynte å spre seg ♡

Formen min er bra, sett bort ifra at lillegutt har holdt meg våken i hele natt :hungover: han får to nye tenner (pluss er sikkert i et utviklingstrinn), så denna kroppen sliter litt på jobb akkurat nå. Heldigvis merker jeg ikke til noe til graviditeten.

Enn din?

Åå, hatt en sånn natt selv. Lillemor ligger i senga med oss. Hun har vært en del syk, og har dessverre «havnet» i sengen vår store deler av natten igjen.. Det fører til at jeg sover veldig dårlig og i veldig dårlig stillinger. I tillegg våkner hun ørten ganger. Så jeg tok igjen søvnen nå i dag. Skulle egentlig handle ferdig julegaver, men hadde ikke energi! Jeg har derfor nå sovet i fire samfulle timer. Det føles helt fantastisk :D

Jeg sliter veldig med oppblåsthet, kvalme som kommer og går gjennom hele dagen, svimmelhet og sterke lukter. Brekker meg veldig lett! Så heldig du er som ikke merker noe til svangerskapet enda[emoji173]️ Nyt det[emoji173]️

Har heldigvis en forståelsesfull inspektør som krever at eg skal ha sykemelding, så da får eg høre ka legen sier igjen...

Så bra[emoji173]️ Godt å høre at du har gode støttespillere på jobB[emoji173]️ Håper du får hvilt deg i tiden fremover og at kvalmen avtar snart[emoji173]️

I dag kom kvalmen for fult. Trodde jeg var kvalm forrige uke, men i dag.....virkelig.....uff. Brakk meg gang på gang, og hørtes sikkert ut som en elg i brunst der jeg hang over doen inne på badet....

Hormoner i tillegg så etterpå sto jeg og gråt mens jeg smurte niste til barna. Herlighet....

:D

Hurra for å entre uke 7 ! TUL på tirsdag!

Gjort masse ærend i dag, nå venter vi på pizzaen i ovnen og så skal jeg legge meg noen timer før nattevakt. Spent på hvordan formen blir utover natta [emoji28]

I dag kom kvalmen for fult. Trodde jeg var kvalm forrige uke, men i dag.....virkelig.....uff. Brakk meg gang på gang, og hørtes sikkert ut som en elg i brunst der jeg hang over doen inne på badet....

Hormoner i tillegg så etterpå sto jeg og gråt mens jeg smurte niste til barna. Herlighet....

:D

Hurra for å entre uke 7 ! TUL på tirsdag!
Den eksploderte her i dag også, men heldigvis holdt meg unna doen, stor medfølelse til deg!! [emoji173]

Her er formen like dårlig! Men vil ikke være sykemeldt fra nå med bekken og trøtthet! Da kommer jeg til å bli gal!

Hei jenter[emoji173]️ Hvordan har dagen deres vært og hvordan ser kvelden ut?[emoji173]️

Hei jenter[emoji173]️ Hvordan har dagen deres vært og hvordan ser kvelden ut?[emoji173]️
Tungt på dagen med mange gjøremål og ærend, nå på kvelden pørvder jeg å få gjort litt husarbeid siden kvalmen er borte på kvelden :) skal se om jeg får lurt mannen til å vaske gulv... vi er borte hele helga så har ikke den til siste julevasken...

Tungt på dagen med mange gjøremål og ærend, nå på kvelden pørvder jeg å få gjort litt husarbeid siden kvalmen er borte på kvelden :) skal se om jeg får lurt mannen til å vaske gulv... vi er borte hele helga så har ikke den til siste julevasken...

Lykke til med siste innspurt[emoji173]️

Så deilig med pause fra kvalmen. Her varer kvalmen hele dagen[emoji849] Utrolig frustrerende egentlig, skulle veldig gjerne ha vasket og ryddet hus jeg også!!

Lykke til med siste innspurt[emoji173]️

Så deilig med pause fra kvalmen. Her varer kvalmen hele dagen[emoji849] Utrolig frustrerende egentlig, skulle veldig gjerne ha vasket og ryddet hus jeg også!!
Takk [emoji173] fikk han i vaskinga [emoji23]

Det må være utrolig frustrerende... ingen pauser liksom... her vet jeg at det kommer med en gang jeg åpner øynene i morgen tiiiiiiidlig... gjerne sånn kl 5...

Takk [emoji173] fikk han i vaskinga [emoji23]

Det må være utrolig frustrerende... ingen pauser liksom... her vet jeg at det kommer med en gang jeg åpner øynene i morgen tiiiiiiidlig... gjerne sånn kl 5...

Haha! Så bra at du fikk satt han i gang[emoji2][emoji2]

Usj.. ikke noe godt altså, har du prøvd å ha Ritz kjeks ved senga, som du kan spise med en gang du våkner? Har hørt det skal/kan hjelpe.. [emoji4]

Utålmodig etter julefri nå. Bekkenet er vondt som fy, men skal til legen på fredag og regner med at det blir en sykemelding. Går ikke an å gå slik og knapt fungere etter arbeidstid. :(

Ellers har kvelden blitt brukt til å male første strøk på veggene på rommet til minsten. Vi holder på å pusse opp huset, og fikk brått litt dårligere tid når det ventes smått. :)
Nå venter sofaen og "once upon a time" :)

God kveld damer! [emoji173]️

Da er snuppenella lagt og jeg ligger endelig på sofaen igjen. Formen er helt forferdelig, altså kvalmen blir bare verre og verre. Lengter etter sofaen hver eneste kveld.

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har vært ute å gjort småærender i hele dag.

Jeg har forresten endret kallenavn. Het tidligere desemberbaby15[emoji4]

God kveld damer! [emoji173]️

Da er snuppenella lagt og jeg ligger endelig på sofaen igjen. Formen er helt forferdelig, altså kvalmen blir bare verre og verre. Lengter etter sofaen hver eneste kveld.

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har vært ute å gjort småærender i hele dag.

Jeg har forresten endret kallenavn. Het tidligere desemberbaby15[emoji4]

God kveld :)

Her er det sovenekt på gutten vår og jeg får derfor ikke noe kveld før jeg skal på nattevakt [emoji29][emoji28][emoji28]

Natten i går var vi godt bemannet, i dag er vi en mindre og jeg ble veldig uggen i går, så spent på i natt!

God kveld :)

Her er det sovenekt på gutten vår og jeg får derfor ikke noe kveld før jeg skal på nattevakt [emoji29][emoji28][emoji28]

Natten i går var vi godt bemannet, i dag er vi en mindre og jeg ble veldig uggen i går, så spent på i natt!

Å nei, det er så kjipt når det er sånne kvelder:(
Krysser fingrene for at det blir en rolig kveld på jobb, til tross for at dere er en mindre i natt[emoji173]️

Back
Topp