Skravletråd

Ligger på soffan og lar tankene svirre...

Idag er det 1 uke siden jeg sto på badet å måpte da den graviditetstesten som jeg bare helt tilfeldig spontant uten særlig grunn bestemte meg for å ta ble positiv..! Tok ikke lang tid før en rosa strek kom til syne, og 1000 tanker gikk gjennom hodet mitt. Første reaksjon var å få dårlig samvittighet for min lille gutt på 10 mnd som ikke skal få være liten/minst noe særlig lenge. Men det tok meg kun en natt før jeg fikk omstilt meg, og gledet meg over den store overraskelsen ♡ Så da skal min lille gutt bli storebror i en alder av 18 mnd ♡

Husker ikke eksakt hvilke navn, men husker signaturen din med Noah :) Koselig at du kom inn hit. Hvor lenge er det dere har prøvd nå? Husker du var på forumet rundt da vi startet prøvingen.
Oi ja si det. Det nærmer seg vel 3 år nå ja [emoji4] tror vi startet rundt samme tid[emoji4] åja har jeg signatur?[emoji23] ser ikke den jeg[emoji28]

Husker ikke eksakt hvilke navn, men husker signaturen din med Noah :) Koselig at du kom inn hit. Hvor lenge er det dere har prøvd nå? Husker du var på forumet rundt da vi startet prøvingen.
Oi ja si det. Det nærmer seg vel 3 år nå ja [emoji4] tror vi startet rundt samme tid[emoji4] åja har jeg signatur?[emoji23] ser ikke den jeg[emoji28]

Ikke veldig deilig nei, men tar meg i å ikke helt klare syns synd på meg selv når jeg vet årsaken :P

Men måtte le av stemoren min i helgen (hun vet det ikke). Vi kom for sent til dåpen grunnet at jeg ikke kom meg i dusjen på morgenen da jeg kastet opp hele tiden. Første hun spør om når vi kommer er om det er smittsomt hvor samboer svarer "Håper ikke det" og pappa bryter ut i stille latterkrampe (han vet). Det gjorde dagen min :hilarious:

Skjønner det! Jeg klarer heller ikke syns synd på meg selv uansett hvor dårlig jeg er, blir heller glad for hver dag kvalmen er der [emoji85] Og jeg tåler den gjerne frem til august, om det er det som skal til [emoji173]️

Hahaha [emoji23] Så gøy med slikt!

Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal våkne så tidlig... 05.00 idag, og ikke fanden at eg får sove igjen... en sultenkvalme som brer seg over meg idet eg åpner øynene, og da er det gjort... Glad mini er i form til bhg idag! Men å så spent på jobb i morgen [emoji33]

Jeg er så sliten, trøtt og kvalm! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal orke kveldsvakt i dag så dagvakt i morra[emoji33]

God morgen. Sitter på bussen på vei til jobb, og måtte jo bare innom forumet en tur ;)
Leser om kvalmen dere opplever. Er vist ikke helt der enda jeg. Nesten så jeg skulle ønske jeg var så jeg hadde merket bedre at jeg er gravid. Er 5+3 idag. Reagerer kun på sterke lukter. Da brekker jeg meg [emoji15]
Ja ja, neste fredag får vi forhåpentligvis se om det er liv. Så krysser fingrene for den beste julegaven noengang ;)
Ønsker dere en nydelig onsdag, og håper dere medsøstre som sliter med kvalmen kommer greit gjennom dagen :) Kan anbefale en toastet/ristet skive med smør og sukker på. Virker alltid her når vi har omgangssyke på besøk.

Ja! Lurer på om det går! Og bekkenet mitt er så vondt!! Så kommer bli helt mongo!
Pass på bekkenet ditt! Bedre å ta det med ro nå så du ikke blir ødelagt fram mot fødsel!

Skal til legen nå før henvisning til sykehus, må ha ekstra oppfølgning. Vurderer hva eg skal gjøre med den siste uka på jobb før jul.. er sliten! Og har en passe krevende klasse, men så er det jo nesten jul og eg skal ikke ha de etter jul :/

Ligger på soffan og lar tankene svirre...

Idag er det 1 uke siden jeg sto på badet å måpte da den graviditetstesten som jeg bare helt tilfeldig spontant uten særlig grunn bestemte meg for å ta ble positiv..! Tok ikke lang tid før en rosa strek kom til syne, og 1000 tanker gikk gjennom hodet mitt. Første reaksjon var å få dårlig samvittighet for min lille gutt på 10 mnd som ikke skal få være liten/minst noe særlig lenge. Men det tok meg kun en natt før jeg fikk omstilt meg, og gledet meg over den store overraskelsen ♡ Så da skal min lille gutt bli storebror i en alder av 18 mnd ♡

Ok, Var akkurat som å lese om meg selv dette! Jeg tok testen tilfeldig. Fikk en følelse av at jeg måtte kjøpe med meg en graviditetstest. Testen ble sterkt positiv i løpet av sekunder. Min første reaksjon var akkurat samme som din. Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet for mitt lillegull. Jeg har brukt noe lenger tid på å omstille meg, jeg da. Men har endelig klart det[emoji173]️ Jeg tenker på hvor heldige barna våre er som får småsøsken[emoji173]️ Og hvor heldige vi er som får enda en til å være glad i og som er glad i oss[emoji173]️[emoji173]️

Den er kjip! Det verste av alt er å ikke bli møtt med forståelse av legen sin. Helt grusomt!! Var det hos fastlegen din du var?
Nei... hun er i permisjon ett år...

Fikk avventende sykemelding, så må å prate med arbeidsgiver om tilrettelegging. Blir nok ikke å få til å undervise når kvalmen er som den er og jeg er så sliten... får høre hva de sier på skolen. Hadde håpa på å holde for oss selv litt til altså...

Ok, Var akkurat som å lese om meg selv dette! Jeg tok testen tilfeldig. Fikk en følelse av at jeg måtte kjøpe med meg en graviditetstest. Testen ble sterkt positiv i løpet av sekunder. Min første reaksjon var akkurat samme som din. Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet for mitt lillegull. Jeg har brukt noe lenger tid på å omstille meg, jeg da. Men har endelig klart det[emoji173]️ Jeg tenker på hvor heldige barna våre er som får småsøsken[emoji173]️ Og hvor heldige vi er som får enda en til å være glad i og som er glad i oss[emoji173]️[emoji173]️
Jeg fikk det mye bedre når jeg fortalte samboer om min dårlige samvittighet, og da han så svarte at tenk så heldig gutten er som får et søsken som blir hannes nærmeste lekekamerat ♡ Jaa vi er heldige som får flere hjertegull, det finnes ingen begrensning i kjærlighet :Heartred Litt morsomt at vi hadde lik historie.:happy:

Jeg fikk det mye bedre når jeg fortalte samboer om min dårlige samvittighet, og da han så svarte at tenk så heldig gutten er som får et søsken som blir hannes nærmeste lekekamerat ♡ Jaa vi er heldige som får flere hjertegull, det finnes ingen begrensning i kjærlighet :Heartred Litt morsomt at vi hadde lik historie.:happy:

Sant så sant[emoji173]️ ingen begrensning i det hele tatt[emoji173]️Ja, jeg må innrømme at det var «godt» å se at det var flere en meg som brukte litt tid på å «fordøye» det hele, før gleden kom for fullt[emoji173]️[emoji16]

Hvordan er formen din i dag?

Nei... hun er i permisjon ett år...

Fikk avventende sykemelding, så må å prate med arbeidsgiver om tilrettelegging. Blir nok ikke å få til å undervise når kvalmen er som den er og jeg er så sliten... får høre hva de sier på skolen. Hadde håpa på å holde for oss selv litt til altså...

Nei, den ser jeg. Blir nok veldig vanskelig å skulle undervise med kvalme!! Håper de finner noen tilretteleggingsmuligheter for deg[emoji173]️ Hvor langt er du på vei?

Back
Topp