Skravletråd

God kveld damer[emoji173]️ Hvordan har dagen vært og Åssen ser kvelden ut?[emoji4]

Idag er det gubben som legger lillemor[emoji2] Så jeg har lagt meg godt til rette på sofaen nå[emoji173]️ Her har jeg tenkt å bli til jeg skal gå å legge meg.

Fy søren som jeg fryser. Gjorde ikke det under forrige svangerskap[emoji848]. Jeg ligger her(inne) med ullsokker og varmeflaske på føttene. Sånn helt plutselig blir jeg iskald og får gåsehud. Flere som sliter med samme problem?

Så heldig du er [emoji7] jeg har to barn å legge før jeg får finne sofaen å teppe! Gleder meg :)

Jeg fryser veldig til vanlig. Jeg ligger på sofaen med ullteppe å synes det er litt kaldt, er alltid kald på bena. Sambo svetter hver kveld, å kunne godt tenkt seg å åpna altandøra :p nå under graviditeten ( samme med de to andre) fryser jeg myyyye mer! kan gjerne ligge på sofaen med ull å 3 tepper, likevel er det kaldt. Meeeen, det går over, å da blir alt vaaaaarmt :p spesielt i mai-juni å juli [emoji23] har to juli barn fra før :p

Ai ai, det er vondt! Jeg knakk halen i fjor vinter når jeg skled på isen. :wtf: Håper du har sluppet det!

Ånei [emoji15] Tok det lang tid før det ble bedre? Jeg har truffet det skikkelig hardt, klarer ikke bevege meg mer nå [emoji30] Kjipt når eneste anbefalingen er paralgin forte og ibux [emoji849]

Så heldig du er [emoji7] jeg har to barn å legge før jeg får finne sofaen å teppe! Gleder meg :)

Jeg fryser veldig til vanlig. Jeg ligger på sofaen med ullteppe å synes det er litt kaldt, er alltid kald på bena. Sambo svetter hver kveld, å kunne godt tenkt seg å åpna altandøra :p nå under graviditeten ( samme med de to andre) fryser jeg myyyye mer! kan gjerne ligge på sofaen med ull å 3 tepper, likevel er det kaldt. Meeeen, det går over, å da blir alt vaaaaarmt :p spesielt i mai-juni å juli [emoji23] har to juli barn fra før :p

Godt å høre vi er fler! Hehe[emoji4]
Jeg også ligger med teppe, ull og varmeflaske. Men er til vanlig egentlig ganske varm av meg, så dette er veldig nytt for meg[emoji85]

Gruer meg til varmen, under forrige svangerskap fikk jeg sykt mye vann i kroppen når sommeren kom[emoji31]

Idag har kvalmen vært fin, men magen stor som fy :P Spist alt for mye har jeg også ;)

Jeg også ligger med teppe, ull og varmeflaske. Men er til vanlig egentlig ganske varm av meg, så dette er veldig nytt for meg[emoji85]

Gruer meg til varmen, under forrige svangerskap fikk jeg sykt mye vann i kroppen når sommeren kom[emoji31]

Gruer meg masse til varmen jeg å :/ nesten sånn jeg håper på en litt laber sommer :p ( ikke så ofte det er bra sommer her jeg bor uansett:p )

Jeg er også iiskald! Fryser som bare det her hjemme under ullteppet, og er helt krise å gå ut i minusgradene [emoji300]️

Gruer meg masse til varmen jeg å :/ nesten sånn jeg håper på en litt laber sommer :p ( ikke så ofte det er bra sommer her jeg bor uansett:p )

Haha.. :P Ja, skal be til værgudene om at sommeren ikke blir for varm[emoji2]

Jeg er også iiskald! Fryser som bare det her hjemme under ullteppet, og er helt krise å gå ut i minusgradene [emoji300]️

Uff.. Ikke lett det her[emoji85]

Det hjelper litt å ta en sånn varmeflaske på føttene. Hvis ikke ullteppet duger, vil jeg anbefale deg å prøve det[emoji173]️

Gleder meg til å stå opp i morgen og være 5+0 [emoji7] Tenk at det lille hjertet begynner å slå allerede [emoji173]️

Jeg har vært på julebord med mannen. Og kost meg med alkoholfri mojito. Det var godt [emoji173]️

Ånei [emoji15] Tok det lang tid før det ble bedre? Jeg har truffet det skikkelig hardt, klarer ikke bevege meg mer nå [emoji30] Kjipt når eneste anbefalingen er paralgin forte og ibux [emoji849]
Ja, det tok vel en 6 uker minst før det ble bra. Bar på jobb, men jeg sto oppreist i seks uker i strekk. :p
Det verste var egentlig å kjøre bil, fordi da må man sitte. Krysser fingrene for at du slipper vond hale så lenge! Jeg hadde aldri drømt om at et så lite bein kan forårsake så mye smerte. :confused:

Ja, det tok vel en 6 uker minst før det ble bra. Bar på jobb, men jeg sto oppreist i seks uker i strekk. :p
Det verste var egentlig å kjøre bil, fordi da må man sitte. Krysser fingrene for at du slipper vond hale så lenge! Jeg hadde aldri drømt om at et så lite bein kan forårsake så mye smerte. :confused:

Ånei! Hørtes ikke noe godt ut. Jeg sliter fryktelig mye idag, men håper det kun er en smell og ikke en brist eller noe brukket [emoji15] Her er det vondt å både ligge, sitte og gå [emoji30] Umulig å bøye seg ned eller sitte på huk

Tror faktisk jeg kjenner på litt kvalme nå om dagen! :eek:

Jeg begynner visst å komme i planleggingsstadiet. :) Tenk, neste Halloween er det en baby her! Og til jul... Hun eller han kommer ikke til å skjønne noen ting selvsagt, men forhåpentligvis blir det veldig veldig koselig. :Heartred

MOM-+-BABY.png

Syns det er deilig når dagen nærmer seg slutt, betyr at jeg snart er en dag lenger [emoji2]

Hva gjør dere flotte damer denne søndagskvelden? Noen som skal se håndballfinalen? [emoji4]

Har akkurat sett noen episoder av Stranger Things 2 og skal nå spille litt dataspill. Funderer på hvordan jeg skal kombinere disse hobbyene og hundene med å være mamma etterhvert.

Back
Topp