Enig Akkurat sett på fødeavdelingen, og da kriblet det litt ekstra nåNoen ganger blir jeg så glad at jeg kjenner det bobler i magen: vi skal jo ha baby!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig Akkurat sett på fødeavdelingen, og da kriblet det litt ekstra nåNoen ganger blir jeg så glad at jeg kjenner det bobler i magen: vi skal jo ha baby!
Noen andre som kjenner at humøret er på skråplan? Tenner som en dynamitt og gråter i neste øyeblikk fordi jeg blir skuffet av at jeg blir så sur. Så prøver mannen å være morsom på min bekostning, tar ikke hintet om at timingen er dårlig og så blir det enda mer tårer og hulking..
Fingrene krysses - dette skal gå fintGrugleder meg til å teste ny HCG i morgen. Håper så inderlig på gode resultater. Kryss fingrene med meg?
Håper det sitter på labben på sykehuset nåFingrene krysses - dette skal gå fint
Litt humørsyk er jeg nok, men mest irritert og ikke tårer foreløpig [emoji28] Men det er uansett helt normalt - vi har jo hormonparty i kroppen [emoji322][emoji23][emoji85]
Syns alltid kaffe er godt. Elsker kaffe.heheHuff, jeg savner å kose meg med en kopp kaffe. Smaker ikke godt nå.
Syns alltid kaffe er godt. Elsker kaffe.hehe
Jeg skal dissekere gris i dag ! jeg lurer på hvordan det skal gå nå som kvalmen har meldt seg
Sikkert ikke alle her som er like glade for denne posten, menmen jeg måtte dele
Forkjølet og tett nese. I dag skulle jeg gjerne bare holdt sengen. Virker som slimhinnene er i stor aktivitet nå. Mye rennende utflod også...sjarmen med å være gravid.
Det er hormonpåvirkning av slimhinner. Jeg var litt forkjølet i utgangspunktet men ble bare verre i dag. Hadde bihulebetennelse for noen måneder siden og håpet virkelig ikke det kommer tilbake. Uhhhhh...Hvorfor er egentlig tett nese et symptom på graviditet? Er tett i nesen selv i dag.. [emoji848]
Det er hormonpåvirkning av slimhinner. Jeg var litt forkjølet i utgangspunktet men ble bare verre i dag. Hadde bihulebetennelse for noen måneder siden og håpet virkelig ikke det kommer tilbake. Uhhhhh...
Det gjorde jeg her for noen uker siden og! Er du også sykepleierstudent?Jeg skal dissekere gris i dag ! jeg lurer på hvordan det skal gå nå som kvalmen har meldt seg
Sikkert ikke alle her som er like glade for denne posten, menmen jeg måtte dele
Det gjorde jeg her for noen uker siden og! Er du også sykepleierstudent?
JippiNesten mer lettet enn glad, så et bankende hjerte på UL i dag[emoji173]️ 6+1 og ny time om to uker. Nå har jeg trua på at det blir baby i juli 2018[emoji4]