FrøkenAngst
Glad i forumet
Så utrolig trøtt i dag! Kan også være ekstra pga at minstegutten våknet kl 5... men er blitt generelt mye trøttere nå. 5+0 i dag.
Know The feeling!! Akkurat sovet noen timer jeg nå! [emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig trøtt i dag! Kan også være ekstra pga at minstegutten våknet kl 5... men er blitt generelt mye trøttere nå. 5+0 i dag.
Flere som ikke merker stort til symptomer? Jeg har litt murring og stikking, men ikke noe særlig annet foreløpig. Hadde det helt likt med nummer 1 da. Var overlykkelig for de første bevegelsene sist gang. Selvfølgelig hadde jeg også morkaka foran [emoji23]
I dag har jeg virkelig kjent på menssmerter/murringer.. kjennes mer ut som menssmerter og det liker jeg ikke! Men med tanke på at prøven i går var så fin, så skal jeg nok klare å ikke overanalysere for mye
Ja, vi får krysse fingrene for det! Det ender jo med at jeg er så hyppig på do fordi det føles som om man skulle fått mensen (gammel vane).Sånn har jeg det også!! Noe inni hampen stikking opp i høna!! Men det er heeeeelt normalt har jeg hørt. Så jeg krysser fingrene for at det er nettopp det! [emoji15]
Ja, vi får krysse fingrene for det! Det ender jo med at jeg er så hyppig på do fordi det føles som om man skulle fått mensen (gammel vane).
Haha, Ja, det er så sant!Ja, disse 12 første ukene er noe ordentlig dritt! Let’s face IT. 2. Trimester er egentlig den eneste glansperioden som gravid! [emoji23]
Ja, disse 12 første ukene er noe ordentlig dritt! Let’s face IT. 2. Trimester er egentlig den eneste glansperioden som gravid! [emoji23]
Haha. Høred kjent utJaa, husker 2. trimester var fantastisk forrige runde - følte meg fresh og sprek. Så bikket man over i 3. trimester og gikk fra å være fresh og sprek til å bli en utslitt blåhval [emoji23][emoji23]
Bruker babyverden sin og Preglife liker foreløpig babyberden sin bestHeisann dere
Hvilken app bruker dere til å følge graviditeten? Det er jo alt for mange å velge mellom jo.
Noen tips?
Bruker babyverden sin og Preglife liker foreløpig babyberden sin best
Grugleder meg til å teste ny HCG i morgen. Håper så inderlig på gode resultater. Kryss fingrene med meg?
TakkJa! Krysser fingrene for deg ❤
Krysser fingrene for deg! :-DJa! Krysser fingrene for deg ❤
Tusen takkKrysser fingrene for deg! :-D