Skravletråd

Flere som ikke merker stort til symptomer? Jeg har litt murring og stikking, men ikke noe særlig annet foreløpig. Hadde det helt likt med nummer 1 da. Var overlykkelig for de første bevegelsene sist gang. Selvfølgelig hadde jeg også morkaka foran [emoji23]

Sånn hadde jeg det også med første. Null symptomer og morkaka foran, så det kunne gå 24 timer ++ mellom hver gang jeg kjente liv, sånn frem til uke 30-32.

Har ikke noe særlig symptomer nå heller. Men tror jeg kjenner litt.

Merkelig. Når man prøver å bli gravid har man 9000 symptomer. Men når man er det så er det ikke noe å skrive hjem om..

I dag har jeg virkelig kjent på menssmerter/murringer.. kjennes mer ut som menssmerter og det liker jeg ikke! Men med tanke på at prøven i går var så fin, så skal jeg nok klare å ikke overanalysere for mye :rolleyes:

Kvalmen har slått meg helt ut[emoji43]måtte til legen å få en sykemelding, orker ingenting! Håper virkelig ikke dette vedvarer altså[emoji120]6+4

I dag har jeg virkelig kjent på menssmerter/murringer.. kjennes mer ut som menssmerter og det liker jeg ikke! Men med tanke på at prøven i går var så fin, så skal jeg nok klare å ikke overanalysere for mye :rolleyes:

Sånn har jeg det også!! Noe inni hampen stikking opp i høna!! Men det er heeeeelt normalt har jeg hørt. Så jeg krysser fingrene for at det er nettopp det! [emoji15]

Sånn har jeg det også!! Noe inni hampen stikking opp i høna!! Men det er heeeeelt normalt har jeg hørt. Så jeg krysser fingrene for at det er nettopp det! [emoji15]
Ja, vi får krysse fingrene for det! Det ender jo med at jeg er så hyppig på do fordi det føles som om man skulle fått mensen (gammel vane:p).

Ja, disse 12 første ukene er noe ordentlig dritt! Let’s face IT. 2. Trimester er egentlig den eneste glansperioden som gravid! [emoji23]

Jaa, husker 2. trimester var fantastisk forrige runde - følte meg fresh og sprek. Så bikket man over i 3. trimester og gikk fra å være fresh og sprek til å bli en utslitt blåhval [emoji23][emoji23]

Jaa, husker 2. trimester var fantastisk forrige runde - følte meg fresh og sprek. Så bikket man over i 3. trimester og gikk fra å være fresh og sprek til å bli en utslitt blåhval [emoji23][emoji23]
Haha. Høred kjent ut o_O

Noen andre som kjenner at humøret er på skråplan? Tenner som en dynamitt og gråter i neste øyeblikk fordi jeg blir skuffet av at jeg blir så sur. Så prøver mannen å være morsom på min bekostning, tar ikke hintet om at timingen er dårlig og så blir det enda mer tårer og hulking.. :(

Heisann dere :)

Hvilken app bruker dere til å følge graviditeten? Det er jo alt for mange å velge mellom jo.
Noen tips?

Grugleder meg til å teste ny HCG i morgen. Håper så inderlig på gode resultater. Kryss fingrene med meg? :D

Back
Topp