Nesten mer lettet enn glad, så et bankende hjerte på UL i dag[emoji173]️ 6+1 og ny time om to uker. Nå har jeg trua på at det blir baby i juli 2018[emoji4]
Så fantastisk deilig[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten mer lettet enn glad, så et bankende hjerte på UL i dag[emoji173]️ 6+1 og ny time om to uker. Nå har jeg trua på at det blir baby i juli 2018[emoji4]
Nå er jeg veldig glad økning på HCG fra 245 til 631 på 2 dager [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hurra [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nå er jeg veldig glad økning på HCG fra 245 til 631 på 2 dager Hurra
Det gjør jeg også menmenJeg savner redbull, hvordan skal jeg klare dette[emoji15]
Helt fantastisk spesielt når det bare har vært slike pingletall når jeg har målt tidligere.Deilig med slike bekreftelser på at alt fungerer som det skal[emoji4]
Nesten mer lettet enn glad, så et bankende hjerte på UL i dag[emoji173]️ 6+1 og ny time om to uker. Nå har jeg trua på at det blir baby i juli 2018[emoji4][/QUOTE
Så herlig - gratulererNå er jeg veldig glad økning på HCG fra 245 til 631 på 2 dager Hurra
Hvor langt er du? Venter enda på det tegnet. Har alltid hatt der som første tegn før mens skulle komme, men har ikke komt enda...Våknet opp til VELDIG ømme bryster i dag, litt slitsomt men veldig glad for symptomer [emoji173]️
Pleier å få det ca 1 uke før tr, men denne gange kom de på 1 dpo og vært heftig ømme siden.Hvor langt er du? Venter enda på det tegnet. Har alltid hatt der som første tegn før mens skulle komme, men har ikke komt enda...
Vi skal ikke.Er jeg den eneste som ikke skal på TUL?
Ja jeg pleier også få det veldig tidlig. Er nå 5 uker imorgen og venter enda [emoji39]Pleier å få det ca 1 uke før tr, men denne gange kom de på 1 dpo og vært heftig ømme siden.
Drikker 1 kopp kaffi til dagen og Pepsi Max drikker jeg [emoji5]Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.