Skravletråd

Nå er jeg veldig glad :D økning på HCG fra 245 til 631 på 2 dager [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hurra [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Deilig med slike bekreftelser på at alt fungerer som det skal[emoji4]

Våknet opp til VELDIG ømme bryster i dag, litt slitsomt men veldig glad for symptomer [emoji173]️
Hvor langt er du? Venter enda på det tegnet. Har alltid hatt der som første tegn før mens skulle komme, men har ikke komt enda...

Pleier å få det ca 1 uke før tr, men denne gange kom de på 1 dpo og vært heftig ømme siden.:eek:
Ja jeg pleier også få det veldig tidlig. Er nå 5 uker imorgen og venter enda [emoji39]

Mine har vært svært ømme fra før 4 uker, men er litt bedre nå. 5+3 i dag.

Men kvalmen den har tatt seg opp.. sulten, men kvalm.

Men for å være positiv, det er greit med symptomer så jeg føler meg litt gravid ;)

Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.

Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Drikker 1 kopp kaffi til dagen og Pepsi Max drikker jeg [emoji5]

• Liker
Reactions: WCE
Back
Topp