Jeg drikker både kaffe (maks 2 kopper) og pepsi maxDrikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drikker både kaffe (maks 2 kopper) og pepsi maxDrikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Jeg drikker kaffe.Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Begrenser meg til to kopper kaffe om dagen. Noen ganger bare en kopp. Brus drikker jeg ikkeDrikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Føler meg helt uttafor...kjempetrøtt, tidvis uvel, tissetrengt og konstant rennende nese... huff, gleder meg til denne første tiden er passert.
Nei det er nok bare sånn, kroppen er i ulage på en måte. Blir greit når ukene går og man føler seg litt ovenpå igjen.Jeg har også følt meg ganske uvel i dag, klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Så ble ikke den mest effektive dagen på jobb... synes det er litt spennende med nye symptomer, men håper virkelig ikke det vedvarer
Er jeg den eneste som ikke skal på TUL?
Drikker dere kaffe/cola/pepsi max? Eller er dere helt avholds fra koffein? Jeg har vært det til nå fra innsett av egg (ivf), men savner pittelitt Pepsi max[emoji23] kaffe drikker jeg ikke.
Jeg har ikke ømme pupper. Vært gravid noen ganger selv og variert veldig om jeg har hatt det eller ikke. Tenkt mye på det jeg og for synes nesten alle har det[emoji15]Noen andre som IKKE har vondt i puppene eller er kvalm???
Har vært gravid 7 ganger (har en sønn) og har alltid fått sykt ømme pupper og brystvorter FØR ikm. Er 5 uker imorgen og kjenner ingenting. Blir så nervøs.....
Noen andre som IKKE har vondt i puppene eller er kvalm???
Har vært gravid 7 ganger (har en sønn) og har alltid fått sykt ømme pupper og brystvorter FØR ikm. Er 5 uker imorgen og kjenner ingenting. Blir så nervøs.....
Ja går og venter, men det skjer liksom ikke... JEG VIL HA VONDT!! mannen sier de har vokst, men det hjelper ikke litt en gang [emoji39] hadde dog ikke vonde pupper med sønnen min på 7 år og eneste svangerskapet som har gått fint.. men kan skyldes implantater 3 mndr før jeg ble gravid som gjorde at jeg ble følelsesløs.. ååå denne grublingen over om alt er som det skal er helt forferdelig!Jeg har ikke ømme pupper. Vært gravid noen ganger selv og variert veldig om jeg har hatt det eller ikke. Tenkt mye på det jeg og for synes nesten alle har det[emoji15]
Noen andre som IKKE har vondt i puppene eller er kvalm???