EnigNoen ganger blir jeg så glad at jeg kjenner det bobler i magen: vi skal jo ha baby!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigNoen ganger blir jeg så glad at jeg kjenner det bobler i magen: vi skal jo ha baby!![]()
Noen andre som kjenner at humøret er på skråplan? Tenner som en dynamitt og gråter i neste øyeblikk fordi jeg blir skuffet av at jeg blir så sur. Så prøver mannen å være morsom på min bekostning, tar ikke hintet om at timingen er dårlig og så blir det enda mer tårer og hulking..![]()
Fingrene krysses - dette skal gå fintGrugleder meg til å teste ny HCG i morgen. Håper så inderlig på gode resultater. Kryss fingrene med meg?![]()
Håper detFingrene krysses - dette skal gå fint![]()
Litt humørsyk er jeg nok, men mest irritert og ikke tårer foreløpig [emoji28] Men det er uansett helt normalt - vi har jo hormonparty i kroppen [emoji322][emoji23][emoji85]
Syns alltid kaffe er godt. Elsker kaffe.Huff, jeg savner å kose meg med en kopp kaffe. Smaker ikke godt nå.
Syns alltid kaffe er godt. Elsker kaffe.hehe
Jeg skal dissekere gris i dag !jeg lurer på hvordan det skal gå nå som kvalmen har meldt seg
![]()
Sikkert ikke alle her som er like glade for denne posten, menmen jeg måtte dele![]()
Forkjølet og tett nese.I dag skulle jeg gjerne bare holdt sengen. Virker som slimhinnene er i stor aktivitet nå. Mye rennende utflod også...
sjarmen med å være gravid.
![]()
Det er hormonpåvirkning av slimhinner. Jeg var litt forkjølet i utgangspunktet men ble bare verre i dag.Hvorfor er egentlig tett nese et symptom på graviditet? Er tett i nesen selv i dag.. [emoji848]
Hadde bihulebetennelse for noen måneder siden og håpet virkelig ikke det kommer tilbake. Uhhhhh...Det er hormonpåvirkning av slimhinner. Jeg var litt forkjølet i utgangspunktet men ble bare verre i dag.Hadde bihulebetennelse for noen måneder siden og håpet virkelig ikke det kommer tilbake. Uhhhhh...
![]()
Det gjorde jeg her for noen uker siden og! Er du også sykepleierstudent?Jeg skal dissekere gris i dag !jeg lurer på hvordan det skal gå nå som kvalmen har meldt seg
![]()
Sikkert ikke alle her som er like glade for denne posten, menmen jeg måtte dele![]()
Det gjorde jeg her for noen uker siden og! Er du også sykepleierstudent?
JippiNesten mer lettet enn glad, så et bankende hjerte på UL i dag[emoji173]️ 6+1 og ny time om to uker. Nå har jeg trua på at det blir baby i juli 2018[emoji4]