Huff =/ føler med deg.
Og jeg med deg. Kunne lagt meg for natta nå tror jeg og fint sovet til i morra tidlig[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff =/ føler med deg.
Har duppet rundt 4-5 ganger i dag og vil soooove mer XD og tror jeg har dobblet inntaket av drikke og føles ut som jeg ikke får nok. Merkelig =)Og jeg med deg. Kunne lagt meg for natta nå tror jeg og fint sovet til i morra tidlig[emoji28]
Vi har heldigvis bare hatt en runde med skikkelig sykdom, feber opp mot 40 og crp på 89. Eller har det vært lett feber og snørr som har vært over ganske kjapt.
Haha. Huff.. crazy times [emoji28] kanskje greit at det er 8mnd. Igjen.. bittelitt tid på at det skal synke inn [emoji23]
Yaiks! Får litt hetta jeg! Var så trygt i prøvetiden liksom kjipt å få tr, men TRYGT! [emoji28]Ja, heldigvis! [emoji28] (ikke at det hjelper så mye [emoji23])
Har duppet rundt 4-5 ganger i dag og vil soooove mer XD og tror jeg har dobblet inntaket av drikke og føles ut som jeg ikke får nok. Merkelig =)
Vi har hatt flere, men to verre enn de andre. 1; høy feber over mange dager, fikk bare beskjed fra legen at "sånn er barnehagebarn". Reiste tilbake uka etter, ble sendt på sykehuset. Feber over 40, CRP på 100, lungebetennelse, øreverk og rs-virus. 2; 41,6 i feber, reiste på legevakta men forsvant heldigvis med Paracet og var i slaget igjen dagen etter.
Hehe ja ligger på sofaen nå, og er vel bare et tidsspørsmål før jeg også tar kvelden XD [emoji4]Jeg duppa 10 min i sta bare og kommer garantert til å sovne på sofaen i kveld også[emoji28] jeg og drikker en del mer og er sulten hele tiden[emoji85] går det to timer så er jeg like sulten igjen[emoji15]
Det hørtes ikke noe ålreit ut! Og for en lege[emoji35] Bra feberen gikk ned med paracet, det var veldig høy feber. Da hadde jeg vært redd da[emoji17]
Hehe ja ligger på sofaen nå, og er vel bare et tidsspørsmål før jeg også tar kvelden XD [emoji4]
Heldigvis ikke fastlegen vår! Ja, jeg var kjemperedd![]()
Høres koselig ut =) ha en fin kveld =)Jeg skal begynne med middagen jeg. Snuppa er i seng og vi skal kose oss med i indrefilet[emoji2]
Godt det da! Ellers hadde jeg bytta fastlege rimelig kjapt[emoji15]
Høres koselig ut =) ha en fin kveld =)
Jepp! Veldig fornøyd med fastlegen vår. Tar i ett tak, vil finne svar [emoji1360]
Det er gull med en fastlege som tar en på alvor[emoji4]
Flere som blir utslitt av ingenting? Jeg er til vanlig en person med haugevis av energi som kan lett gjøre masse i løpet av 12 timer. Ikke noe av det nå nei [emoji15]vil sååå gjerne gjøre enda mer og presser meg kanskje for mye. Men klarer ikke alt nå merker jeg. Tre barn krever mye, pluss vi har en del på huset og ellers som må gjøres. Utslitt bare av å styre med barna og fått hjelp av mannen masse itilegg... ulikt meg ja [emoji22]
Jeg har energi nivået til en høygravid [emoji15]godt jeg skal til legen igjen snart.
3700 innlegg nåkanskje vi har skjult på tirsdag eller sånn
![]()