Skravletråd

Uff, masse god bedring til frøkna di[emoji171]
Akkurat kommet hjem etter å ha sett på teater[emoji2]

Takk for det! Er jo hele tre uker siden sist sykdomsperiode [emoji17] barnehagen, ass...
åh, hvordan teater? Det hørtes hyggelig ut :D

Takk for det! Er jo hele tre uker siden sist sykdomsperiode [emoji17] barnehagen, ass...
åh, hvordan teater? Det hørtes hyggelig ut :D

Slitsomt, jeg har nå brukt 8 dager siden feb[emoji85] pluss at pappan har vært hjemme noen dager og hu har vært hos farmor noen dager[emoji29]
Var om en historiskhendelse som skjedde her for 90 år siden[emoji4] Kjempefint var det[emoji2]

Slitsomt, jeg har nå brukt 8 dager siden feb[emoji85] pluss at pappan har vært hjemme noen dager og hu har vært hos farmor noen dager[emoji29]
Var om en historiskhendelse som skjedde her for 90 år siden[emoji4] Kjempefint var det[emoji2]

Sjæææl, jeg har 1,5 dag igjen - ho begynte første mars [emoji849] har hatt øreverk tre ganger siden da, så nå er ho vel ett ørebarn stakkar... Håper på bedre tider til høsten [emoji23]

Sjæææl, jeg har 1,5 dag igjen - ho begynte første mars [emoji849] har hatt øreverk tre ganger siden da, så nå er ho vel ett ørebarn stakkar... Håper på bedre tider til høsten [emoji23]

Stakar liten[emoji26] og øreverk som er så vondt da! Krysser fingrene for at det blir bedre da[emoji4]

Håper det! Ikke vært en morsom vår [emoji173]

Vi har heldigvis bare hatt en runde med skikkelig sykdom, feber opp mot 40 og crp på 89. Eller har det vært lett feber og snørr som har vært over ganske kjapt.

Back
Topp