Gleder meg! Kunne ønske den var i morgen... [emoji53][emoji4]
Jeg og! Men vi har mange mnd igjen [emoji85][emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg! Kunne ønske den var i morgen... [emoji53][emoji4]
Heyhey! Her har frøkna feber, så blir vel mye sutring og kos her [emoji17] hos deg da?
Uff jaa... må vente hele sommeren [emoji22]
Uff, masse god bedring til frøkna di[emoji171]
Akkurat kommet hjem etter å ha sett på teater[emoji2]
Takk for det! Er jo hele tre uker siden sist sykdomsperiode [emoji17] barnehagen, ass...
åh, hvordan teater? Det hørtes hyggelig ut
Slitsomt, jeg har nå brukt 8 dager siden feb[emoji85] pluss at pappan har vært hjemme noen dager og hu har vært hos farmor noen dager[emoji29]
Var om en historiskhendelse som skjedde her for 90 år siden[emoji4] Kjempefint var det[emoji2]
Sjæææl, jeg har 1,5 dag igjen - ho begynte første mars [emoji849] har hatt øreverk tre ganger siden da, så nå er ho vel ett ørebarn stakkar... Håper på bedre tider til høsten [emoji23]
Jada. Oul og fødsel kommer fort nok tenker jeg [emoji28] vet fortsatt ikke helt hva jeg har begitt meg ut på [emoji28][emoji28]Men da har vi noe å glede oss til
Stakar liten[emoji26] og øreverk som er så vondt da! Krysser fingrene for at det blir bedre da[emoji4]
Flere som er fryktelig tørst og trøtt? Sovner over alt og drikker som en hest.
Jada. Oul og fødsel kommer fort nok tenker jeg [emoji28] vet fortsatt ikke helt hva jeg har begitt meg ut på [emoji28][emoji28]
Høres slitsom ut det også =/Trøtt som en dupp, men sovner aldri! [emoji35]
Flere som er fryktelig tørst og trøtt? Sovner over alt og drikker som en hest.
Høres slitsom ut det også =/
Haha. Huff.. crazy times [emoji28] kanskje greit at det er 8mnd. Igjen.. bittelitt tid på at det skal synke inn [emoji23]Det gjør ikke jeg heller selvom det er nr to [emoji23]
Håper det! Ikke vært en morsom vår [emoji173]
Huff =/ føler med deg.Ja, begge deler[emoji85]
Haha. Huff.. crazy times [emoji28] kanskje greit at det er 8mnd. Igjen.. bittelitt tid på at det skal synke inn [emoji23]