Haha, det har ikke jeg gjort[emoji23] forteller han det dagen etterpå jeg[emoji23]
Vekker han i søvne/halvsøvne! Også forteller han det gjerne dagen etter [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det har ikke jeg gjort[emoji23] forteller han det dagen etterpå jeg[emoji23]
Woho! Vi har bikka 3000 innlegg [emoji323]
Woho! Vi har bikka 3000 innlegg [emoji323]
Nå går det unna
Ser du har samme jobb som meg[emoji5][emoji5] hvor lenge i svangerskapet får du jobbe i miljøet?
Har fortalt det til sjefen allerede, da pga type jobb. Sjefen ønsket at jeg først og fremt skulle vurdere selv hvorvidt jeg føler meg trygg og komfortabel på jobb. Per i dag føler jeg meg trygg på ungdommen jeg jobber med (2stk på 16), har jobbet med de i snart 1 år, og har aldri havnet i en situasjon hvor jeg har vært redd eller usikker. Men kollegaen min gikk av for to uker siden, da var hun 12 uker på vei. Hun har hatt mye relasjonsproblemer med ungdommen, og opplevd oftere utageringer enn hva jeg kommer borti.
Så jeg er klar for å jobbe frem til kroppen sier stopp, eller evnt til den dagen noe skjer på jobb som gjør at jeg blir redd og bekymret. Da blir det siste dagen for min del..!
Hva med deg?[emoji4]
Vi har en fast policy på at alle må ut av miljøet i uke 12, får ikke jobbe lenger da! Og ikke har de noe merkantilt jeg kan gjøre, så jeg må ut og over på svangerskapspenger! Skulle så gjerne jobba lenger!!! Blir et ekstremt langt svangerskap! Jobber på omsorgstiltak, 2 til 1 med en gutt på 9! Har en veldig god relasjon med han og ikke vært i utagering med han siden august, men er jo klart at det kan jo skje[emoji20]
Åhhh.. skjønner. Ja, det blir jo veldig lenge å gå hjemme! Men har hørt flere reagere på at jeg i det hele tatt kan velge selv. For det første så er det alltid en risiko tilstede, og for det andre så er det veldig synd om feks det skulle svartne for en ungdom, og han/hun ender opp med å skade det ufødte barnet. Det blir da også en ekstra "traume" og putte på et barn/ungdom som allerede har sine belastninger.. i tillegg til dette så syns jeg det er fælt å legge mer ansvar på min makker fremover fordi at jeg kanskje er trøtt, dårlig form osv. I tillegg har sjefen min bedt meg om å trekke meg unna ved en utagerende situasjon. Men det er jo ikke fair for makkere min!? Men jeg jobber i det private.. så har hørt fra andre at i både statlig og kommunalt så har du ikke noe valg..!
Tenker det samme som deg, er en risiko som er skummel! Og ikke fair overfor han jeg jobber med heller, eller evt beboer dersom noe skulle skje! Veit han aldri ville skadet meg eller babyen med vilje, men det hender jo at han handler i affekt!![emoji5] og mye ekstra belastning på makker min selvfølgelig! Jeg jobber også privat!![emoji5]
Jeg er helt enig.. og når det ikke er noe fast policy hos oss (noe beboerne faktisk er klar over), så er det heller ikke så allright når noen velger å jobbe så lenge de kan, mens andre går av etter 12 uker pga risiko. Ungdommen føler jo veldig på det, og tolker det som at "hun var redd vi skulle skade hun og barnet" osv. Burde bare vært en fast policy, og at sånn er det bare. Mye enklere ovenfor ungdommen føler jeg.
Åja, i det private du også ja[emoji4][emoji1303]
Jeg var så redd når jeg våkna ordentlig igjen [emoji23] drømte masse og gikk/prata mye i søvne sist sv.skap også, så dette er vel bare begynnelsen [emoji849]
Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal ordlegge meg til mini- når jeg skal fortelle at jeg er gravid og ikke kommer tilbake etter sommerferien min! Kan jo ikke vinkle det slik at han føler at jeg ikke kan jobbe pga han, selvom det er institusjonen som har bestemt det! [emoji5]
Hvor i landet jobber du?[emoji5]
Jaa skjønner hva du mener. Men du kan jo hvertfall legge til at det er en retningslinje som gjelder for alle som har slike jobber..! Det kan ikke jeg si hvis jeg evnt går av tidligere.. Jeg også gruer meg veldig til å fortelle ungdommen min også det! Huff. Også blir man jo glad i disse barna også! Og mine ungdom fyller 18 innen jeg er tilbake igjen, så er veldig trist og ikke skulle være der siste tiden heller. Huff!
Jeg jobber i region sør! Hva med deg? [emoji4][emoji4]
Man blir jo glad i dem ja[emoji173]️ jeg har jobbet kun med denne gutten i 2 år nå, så kjenner ekstra på det å ikke skulle følge han videre! Håper jo inderlig at de har funnet fosterhjem til han innen jeg kommer tilbake[emoji173]️
Region midt her! Institusjon under Frelsesarmeen, så jobber vel egentlig i det ideelle[emoji5] selvom det er mye likt med det private!
Heihei[emoji2] Hvordan er dagen deres i dag?
O store OUL [emoji50][emoji7]Ja asså, jeg visste vi skulle få jente etter oul. Frem til da var det bare gutt i magen [emoji14] ble helt "feil" at det var jente [emoji23]
O store OUL [emoji50][emoji7]
Gleder meg! Kunne ønske den var i morgen... [emoji53][emoji4]Jepp, den er magisk [emoji7][emoji1405]