Skravletråd

Haha, kjenner til det. Jeg husker f.eks aldri om jeg har tatt folsyre for tiden, tipper jeg har tatt dobbel dose i flere uker nå [emoji28] Glemmer alt mulig for tiden
Haha [emoji28] vet! Man blir jo helt forskrudd.. bare tenk når kiden kommer ! Da slutter man vel helt å tenke [emoji28] [emoji32] ennå mer ennå nå.. hjælp

Ja! Jeg er sååå med på den teorien! Til og med Facebook, snap og insta er blitt kjedelig.. er kun her inne på forum eller med nesa i en svangerskapsbok (nesten). Så du har nok rett [emoji38]

Ja, det er ganske så altoppslukende? Tror ikke man forstår det før man er der/har vært der selv. <3 en bra form for altoppslukende da <3

Ja, det er ganske så altoppslukende? Tror ikke man forstår det før man er der/har vært der selv. <3 en bra form for altoppslukende da <3
Jaaa [emoji7] det er jo sååå spennende! Guri malla.. bedre enn å bli oppslukt av drugs [emoji28] (mobilen rettet drugs til druesukker [emoji23])

5+0 idag sier appen :) ELtermin 14.feb :) du er vel 3-4 dager foran meg i løypa tror jeg?

Ja, stemmer :) 5+4 i dag! Da har hjertet slått i fire dager [emoji7][emoji7] det er så sykt åssen ting bare fikser seg selv inni der, ass!

Ser den! :o begynte det tidlig sist eller har du klart deg lenger enn forrige gang?

Fant ikke ut at jeg var gravid så tidlig sist, så var vel i uke 5 da jeg fant det ut og fikk 2-3 på digital. Nå var jeg vel i uke 4, så venter i spenning[emoji15][emoji85] forbreder meg på å bli skikkelig dårlig igjen, men håper på å slippe[emoji4]

Fant ikke ut at jeg var gravid så tidlig sist, så var vel i uke 5 da jeg fant det ut og fikk 2-3 på digital. Nå var jeg vel i uke 4, så venter i spenning[emoji15][emoji85] forbreder meg på å bli skikkelig dårlig igjen, men håper på å slippe[emoji4]

Krysser fingrene for det :)

Flere som er har veldig humør svingninger? Jeg ler og griner om en annen... Veldig slitsom når gubben er morgengretten og jeg tar det alt for personlig og han blir fryktelig lei seg etterpå. Håper det stabiliserer seg =)

Flere som er har veldig humør svingninger? Jeg ler og griner om en annen... Veldig slitsom når gubben er morgengretten og jeg tar det alt for personlig og han blir fryktelig lei seg etterpå. Håper det stabiliserer seg =)

Jaaa, veldig! Tror samboeren min begynner å bli oppgitt [emoji51]

Haha, huff ja [emoji28]

Ja [emoji4] Sov lenge, vært en tur ute i regnet og nå bare koser vi oss inne.

Du da?

Det har jeg[emoji4] vi har vært og sett på sauer, griser, kuer, kaniner, høner og en hane. Nå er det sofen som er tingen før middag og trening i kveld[emoji4]

Back
Topp