Skravletråd

Det har jeg[emoji4] vi har vært og sett på sauer, griser, kuer, kaniner, høner og en hane. Nå er det sofen som er tingen før middag og trening i kveld[emoji4]
Høres ut som en fin dag [emoji4] Har date med sofaen, jeg også. Tror nesten jeg må ha en liten lur [emoji14][emoji42]

Høres ut som en fin dag [emoji4] Har date med sofaen, jeg også. Tror nesten jeg må ha en liten lur [emoji14][emoji42]

Det har det vært[emoji4]
Her la samboer seg til å sove, og noen må jo se til tuppa også[emoji85] men kjenner virkelig jeg kunne trengt en dupp, skal jeg orke å lage middag og på trening senere i kveld.

Æsj, ingen bedring?
Mange syke folk rundt om nå[emoji17]

Nope... Våknet med feber og ikke matlyst :( drikker heldigvis ganske Ok. Får det ho vil [emoji85]
Er nok været som gjør det! Kaldt, varmt, kaldt, varmt

Skulle tro det var ammetåka.. [emoji23]
Men husker jeg rett så er den værre XD

Ohlord, ikke noe å glede seg til der med andre ord [emoji85] hadde ikke noe særlig sånn sist :o kanskje jeg slipper unna!

Ohlord, ikke noe å glede seg til der med andre ord [emoji85] hadde ikke noe særlig sånn sist :o kanskje jeg slipper unna!
Nei jeg glemmer hodet om det ikke satt fast XD har to fra før og fikk det ille begge gangene og sånn som det er nå så tror jeg at det ikke blir mindre ille nå XD

Nope... Våknet med feber og ikke matlyst :( drikker heldigvis ganske Ok. Får det ho vil [emoji85]
Er nok været som gjør det! Kaldt, varmt, kaldt, varmt

Stakar[emoji17] fortsatt god bedring til snuppa[emoji171]
Ja, er nok det. Jeg kjenner jeg er små tett og sår i halsen, men ikke noe mer. Og det kommer og går litt ila dagen.

Nei jeg glemmer hodet om det ikke satt fast XD har to fra før og fikk det ille begge gangene og sånn som det er nå så tror jeg at det ikke blir mindre ille nå XD

Hihi, blir spennende å følge med deg fremover da [emoji23]

Back
Topp