Ja! Sovet lenge og endelig kanaler på TV [emoji3] sofa sofa sofa [emoji7]Har dere en fin søndag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Sovet lenge og endelig kanaler på TV [emoji3] sofa sofa sofa [emoji7]Har dere en fin søndag?
Ja! Sovet lenge og endelig kanaler på TV [emoji3] sofa sofa sofa [emoji7]
Høres ut som en fin dag [emoji4] Har date med sofaen, jeg også. Tror nesten jeg må ha en liten lur [emoji14][emoji42]Det har jeg[emoji4] vi har vært og sett på sauer, griser, kuer, kaniner, høner og en hane. Nå er det sofen som er tingen før middag og trening i kveld[emoji4]
Har ikke hatt kanaler på 6mnd [emoji28]Så godt[emoji2]
Har dere en fin søndag?
Høres ut som en fin dag [emoji4] Har date med sofaen, jeg også. Tror nesten jeg må ha en liten lur [emoji14][emoji42]
Hehe XD godt det ikke bare er meg. Er veldig oppgitt han her hjemme.Jaaa, veldig! Tror samboeren min begynner å bli oppgitt [emoji51]
Og ikke bare humør svingninger. Men også glemsk... Ubeskrivelig glemsk...Haha, huff ja [emoji28]
Og ikke bare humør svingninger. Men også glemsk... Ubeskrivelig glemsk...
Har ikke hatt kanaler på 6mnd [emoji28]
Jepp, tatt i betraktning at frøkna fortsatt har feber [emoji42][emoji40]
Skulle tro det var ammetåka.. [emoji23]Yes, ma'am! [emoji23][emoji85]
Æsj, ingen bedring?
Mange syke folk rundt om nå[emoji17]
Skulle tro det var ammetåka.. [emoji23]
Men husker jeg rett så er den værre XD
Nei jeg glemmer hodet om det ikke satt fast XD har to fra før og fikk det ille begge gangene og sånn som det er nå så tror jeg at det ikke blir mindre ille nå XDOhlord, ikke noe å glede seg til der med andre ord [emoji85] hadde ikke noe særlig sånn sist kanskje jeg slipper unna!
Nope... Våknet med feber og ikke matlyst drikker heldigvis ganske Ok. Får det ho vil [emoji85]
Er nok været som gjør det! Kaldt, varmt, kaldt, varmt
Ja! Så mange reklamer jeg aldri har sett før å greier [emoji28]Da merkes det når de kommer tilbake ja[emoji2]
Ja! Så mange reklamer jeg aldri har sett før å greier [emoji28]
Kommer sikkert til å bli lei snart.. husker at det er kjedelige ting på søndager.. er tvunget til å se på 4 stjerners middag. Hater den bakgrunnstemmen [emoji28]Det tror jeg på[emoji23]
Nei jeg glemmer hodet om det ikke satt fast XD har to fra før og fikk det ille begge gangene og sånn som det er nå så tror jeg at det ikke blir mindre ille nå XD