Skravletråd!

I går var jeg på jobb igjen! Skal jobbe 15% så det betyr å undervise to 60-min.-timer i uka og være med på ett fagmøte. Var utrolig deilig å være på jobb. Deilig å være i et klasserom med ungdommer, deilig å sitte på arbeidsrommet og prate med kolleger. Kjente hvor utrolig mye jeg har savnet det sosiale ved å være på jobb! Ble utrolig sliten i kroppen og har mer vondt i dag enn vanlig. Så det går jo utover mulighetene mine til å gjøre noe mer om dagen.
Jeg håper jeg klarer å jobbe gradert frem til termin. Det sosiale er viktig, og det å bare komme seg ut av huset og gjøre noe konkret. Men jeg merker at jeg også blir ekstra sliten av det.
 
I dag har jeg latt fireåringen være hjemme med meg. Farmor kommer i kveld så vi rydder litt og ser på DVD med kaptein savbeltann fra biblioteket. Skal prøve oss på en koselig bytur, men jeg må nok ta Paracet for å klare det...
 
Det forstår jeg godt. :) gi deg selv tid til å ruge :)


Byturen ble skikkelig dritt. Altfor fullt på kafeene og det var vanskelig å finne et sted å sette seg ned i en god stol. Fant endelig en plass på Nord, men der nekta ungen å være fordi de ikke hadde sjokoladekake :( så jeg ble hu som sto og grein i kassa på Indiska med en unge som satt ved siden av og grein. Blæ!
 
Det forstår jeg godt. :) gi deg selv tid til å ruge :)


Byturen ble skikkelig dritt. Altfor fullt på kafeene og det var vanskelig å finne et sted å sette seg ned i en god stol. Fant endelig en plass på Nord, men der nekta ungen å være fordi de ikke hadde sjokoladekake :( så jeg ble hu som sto og grein i kassa på Indiska med en unge som satt ved siden av og grein. Blæ!

[emoji17] høres ikke ut som noe koselig tur nei. Håper kvelden blir litt bedre[emoji173]️
 
I dag henta jeg babypakka til Rema1000. Den er kjempefin! En bleiepakke, en body, våtservietter, tørrservietter, smokk, såpe, ørepinner :D fantastisk!
 
Prøvde meg med 3 timer på jobb i dag, var heime kl 12 og har leie på sofan sidan. Kjenner eg må manne meg opp til kveldsstellet med frøkna snart...:sour:
 
For å rydde opp litt i topptrådene deres avklistrer jeg denne, da link ligger i tråden "våre viktigste tråder" :) Erfaringsmessig forsvinner ikke skravletrådene så langt ned uansett :)
 
Siste dag med jobb i dag. Klarte ikke 15% heller. Nederlag. Hodet trivdes på jobb, men det ble for mye for kroppen. Sliter psykisk for tida. Har for mye tid til å tenke og lite mulighet til å komme meg ut, trene og være sosial...
 
Siste dag med jobb i dag. Klarte ikke 15% heller. Nederlag. Hodet trivdes på jobb, men det ble for mye for kroppen. Sliter psykisk for tida. Har for mye tid til å tenke og lite mulighet til å komme meg ut, trene og være sosial...

[emoji853] kjenner følelsen Styx. Men det er IKKE noe nederlag. Prøv heller å tenke på det fantastiske kroppen din lager, positive ting som skjer fremover, dille med forberedelse ting til lille.
Dersom du hadde bodd nærmere skulle jeg kommet med kaffekoppen og strikketøyet under armen også kunne vi hatt kaffe slabberas hele dagen[emoji12][emoji23]sender deg en god klem
 
Jeg har sovet så godt i natt. For all del, jeg har vert oppe min del ganger. Men jeg har knapt merka at mannen og ungene har dratt[emoji23]
Vaksinen får skylden tror jeg. Flere som har tatt. Heldigvis ikke noe mer bivirkning foreløpig enn øm i stikket
 
[emoji853] kjenner følelsen Styx. Men det er IKKE noe nederlag. Prøv heller å tenke på det fantastiske kroppen din lager, positive ting som skjer fremover, dille med forberedelse ting til lille.
Dersom du hadde bodd nærmere skulle jeg kommet med kaffekoppen og strikketøyet under armen også kunne vi hatt kaffe slabberas hele dagen[emoji12][emoji23]sender deg en god klem

Det hadde vært koselig. Var hos legen nå og blodprosenten er veldig lav. Er nok lurt å ta det med ro.
 
Back
Topp