Skravletråd!

Ikke vært så plaget i graviditeten, men jeg var plaget da jeg trente mye og intensivt til hinderløp og halv maraton. Da hjalp det med massasje, magnesium tilskudd, kompresjonsstrømper og det å legge beina høyt iløpet av dagen. I tillegg brukte jeg foamroller og tøyde leggmuskulaturen godt.
 
Elsker at det regner når jeg kan være inne hele dagen. Mann og barn er på dugnad i barnehagen, så her er det ro, søndagsavis og brødbaking. Har slitt en del med å finne ro og ha det bra alene, uten å få angstanfall, men begynner å få en tenkning nå. Bruker Headspace-appen :)
 
Ungene skal gjøre Globalskolen, ellers blir det en rolig dag. Skal ta med eldste til American Girl sånn at hun får kjøpt bursdagsgave til lillesøsteren sin :happy: Og siden vi ikke har hengt så mye sammen bare vi to i det siste så tenkte jeg at vi kanskje tar en kaffe/kakao/smoothie sammen også.
 
Hvilke planer har dere idag da damer?

Hær har det vært full rulle med bursdagsfeiring både igår og idag så nå har jeg bænka meg ned i soffaen og skal legge her resten av kvelden[emoji56][emoji3]
 
Uka er i gang, alle skal noe. Jeg hviler. I morgen er det to måneder til termin. Føles som en evighet. I dag kommer mamma og pappa på middag. Deilig når mamma henter i barnehagen. Hyggelig med besøk.
 
Eg har vore innom jobb en liten tur i dag. Gjer godt med ein liten luftetur.
Ingen planer resten av veka og det passer meg utmerket akkurat no!
 
Nå er det mye albuer og knær inni magen altså. Flere ganger jeg tar meg selv i å aue meg :hilarious: Spent på vekstestimeringen neste uke. Det virker som om det er trangt der inne.
 
Nå er det mye albuer og knær inni magen altså. Flere ganger jeg tar meg selv i å aue meg :hilarious: Spent på vekstestimeringen neste uke. Det virker som om det er trangt der inne.

Haha, kjenner på det jeg og. Han har det ikke så trangt at han ikke kan røre seg ennå, så nå er det intenst!

Hva skjer med vekstestimerig?
 
Nå er det mye albuer og knær inni magen altså. Flere ganger jeg tar meg selv i å aue meg :hilarious: Spent på vekstestimeringen neste uke. Det virker som om det er trangt der inne.

Samme her, albua og kne som stikk ut både her og der. Og voldsom romstering oppe ved ribbeina mine, tek meg ofte i å skubbe i mot då eg synst at akkurat det er ubehagelig :angelic:
 
Haha, kjenner på det jeg og. Han har det ikke så trangt at han ikke kan røre seg ennå, så nå er det intenst!

Hva skjer med vekstestimerig?

De skal sjekke med UL hvor stor hun er estimert til termin. Har fått store barn tidligere som er født 13 og 11 dager etter termin så håper jeg kan bli indusert litt tidligere dersom denne her også blir stor :happy:
 
Her er det også mye tumling om dagen, virker som hu har skjønt at det snart blir dårlig plass så må sprelle mens hu kan [emoji1] På ulen igår så lå a med rumpa ned, ryggen rett opp og ser inn mot min rygg. Så jeg kunne jo bare glemme å få bilder [emoji85] Ikke rart jeg ikke kan bøye meg som før når det er en rygg i veien [emoji5] Virker som hu liker seg sånn, ender opp der etter turning og gøy-men håper hu legger seg med hodet ned innen de neste 4 ukene [emoji15] [emoji4]
 
De skal sjekke med UL hvor stor hun er estimert til termin. Har fått store barn tidligere som er født 13 og 11 dager etter termin så håper jeg kan bli indusert litt tidligere dersom denne her også blir stor :happy:
Aha :) Er vel det jeg skal på i slutten av desember. Da skal de bestemme om barnet skal fødes eller om det blir et nytt keisersnitt. Måtte ha lite barn for det første alternativet. Så jeg satser på det siste ;)
 
Her har frøkna på 4 1/2 år fridag i dag. Så vi koser oss med fyr i peisen, spelar litt spel, ser Barne-TV, teiknar og perler litt. Ho er heldigvis flink til å underholde seg sjølv så innimellom er ho lenge på rommet og leiker seg også. Slik mora får både slappa av på sofan og vaska litt kle på vaskerommet :)
Ein god dag med andre ord :)
 
Koselig. Tror jeg skal dra og hente snart. Fikk lyst til å hente tidlig ;)
 
Lillesøster (snart mellomsøster) har bursdag idag! Så idag blir det restaurant etter balletten, før vi går hjem og åpner gaver og spiser kanelboller :happy:
5th grade arrangerer tivoli til inntekt for Røde Kors på skolen idag så jeg sendte henne til skolen med litt ekstra penger sånn at hun kunne kjøpe tivolibilletter til alle i klassen isteden for at hun hadde med godiebags.
 
Her er det også mye tumling om dagen, virker som hu har skjønt at det snart blir dårlig plass så må sprelle mens hu kan [emoji1] På ulen igår så lå a med rumpa ned, ryggen rett opp og ser inn mot min rygg. Så jeg kunne jo bare glemme å få bilder [emoji85] Ikke rart jeg ikke kan bøye meg som før når det er en rygg i veien [emoji5] Virker som hu liker seg sånn, ender opp der etter turning og gøy-men håper hu legger seg med hodet ned innen de neste 4 ukene [emoji15] [emoji4]
Min er også i seteleie nå. Ny kontroll med ultralyd på 36+0. Håper han har snudd seg til da.
 
Min er også i seteleie nå. Ny kontroll med ultralyd på 36+0. Håper han har snudd seg til da.
Håper på det samme her! Skal inn 1 desember igjen da er jeg 35+5 så det blir en spennende start på desember [emoji6] Jeg har sagt til legen på sykehuset at setefødsel er uaktuelt for min del, hjernen går helt i lås når jeg prøver å tenker på det. Så krysser fingrene for at hu snur seg snart.
 
Go morgen[emoji3]
Da har jeg snakka med legen og jeg har måtte "kaste inn håndkledet" (iallefall for en stund)
Ble 100%sykmld i 16dager grunnet mye kynnere samt utmattelse. Var så sliten etter en dag på jobb at jeg fungerte ikke i hjemmet etterpå.
Så må skal jeg bare ta det med ro og slappe av så godt jeg kan [emoji3]

Begynte å vaske opp babyklær igår[emoji178] Er så koseli å se de små plagga henge på stativet[emoji254] Så idag skal jeg vaske komoden og legge oppi klærne[emoji7]

Deres planer idag da damer?[emoji3]
 
Ungene har fri fra skolen idag så vi slapp vekkerklokke [emoji8] og så skal jeg på kontroll senere idag [emoji4]
 
Back
Topp