Skravletråd!

Siste dag med 3 timers skole for denne gang :happy093 Neste uke er det tilbake til fulle skoledager for barna. Idag tok jeg de med ut på lunsj og så handlet vi inn til yngstejentas 7-årsfest som er neste lørdag.
 
Siste dag med jobb i dag. Klarte ikke 15% heller. Nederlag. Hodet trivdes på jobb, men det ble for mye for kroppen. Sliter psykisk for tida. Har for mye tid til å tenke og lite mulighet til å komme meg ut, trene og være sosial...

Ikke noe nederlag det vel. Du skal jo ha for å ha prøvd. ;)
 
I dag henta jeg babypakka til Rema1000. Den er kjempefin! En bleiepakke, en body, våtservietter, tørrservietter, smokk, såpe, ørepinner :D fantastisk!

Den pakken hentet jeg i dag. Savnet bare en smekke. De ga smekker før om jeg husker riktig. Det kommer godt med når man må amme og ikke all melken havner i munnen.
 
Den pakken hentet jeg i dag. Savnet bare en smekke. De ga smekker før om jeg husker riktig. Det kommer godt med når man må amme og ikke all melken havner i munnen.

Ah.. vi kjøper kjempepakka med smekker på IKEA. Og så har vi en del siklesmekker og gulpekluter. Har jo en del sånn etter broren.
 
Ikke noe nederlag det vel. Du skal jo ha for å ha prøvd. ;)

Det er et nederlag fordi det er så deilig å jobbe litt, møte ungdommene, mestre , snakke med voksne osv... det å,ikke klare det er dritt for hvordan jeg har det selv. Og så er det dumt overfor kolleger og elever. Men det er bare sånn det er, ikke så mye jeg får gjort...
 
Det er et nederlag fordi det er så deilig å jobbe litt, møte ungdommene, mestre , snakke med voksne osv... det å,ikke klare det er dritt for hvordan jeg har det selv. Og så er det dumt overfor kolleger og elever. Men det er bare sånn det er, ikke så mye jeg får gjort...
Skjønner det er skuffende, men du får trøste deg med at du skal tilbake igjen etter permisjonen. Og sett i perspektivet til hele livet, så er det en veldig kort periode man er gravid eller har permisjon sånn totalt.

Jeg var hos ernæringsfysiolog i forrige uke, og jernverdiene mine har sunket en del i løpet av svangerskapet. Nå er de helt på grensen til for lave, så hun anbefalte noe som heter "Amino-jern". Det er et lavdose jernpreparat fra helsekostbutikker, som gir mindre bivirkninger enn vanlig jern fra apoteket. Forhåpentligvis er det nok til å stoppe nedgangen.
 
Hva må du gjøre nå videre da? Begynne å ta jern?

Jeg tar allerede en del jern. Så jerndosen min er skrudd opp. Jernnivåene mine er helt normale og det bekymrer legen. Jeg merker at jeg blir bedre når jeg trener, dårligere når jeg er sliten. Så det å jobbe er ingen god ide. Jeg må heller hvile mye og så få trent litt.
 
Tidligere i sommer var jeg plaget av hovne labber, så gikk det over når varmen roa seg. Mens i dag var de brått tilbake Den ene er tydelig mer hoven enn den andre. Sitter med beina høyt og håper det går over [emoji4]
 
Tar i mot tips mot restless legs altså! Davæen så ubehagelig!
 
Tar i mot tips mot restless legs altså! Davæen så ubehagelig!

Jeg har alltid vært plaget med det. Og det er verre nå i graviditeten.
For meg funker det med massasje. Sambo klemmer på føttene og leggene mine hver kveld, etter han begynte med det har jeg omtrent ikke hatt noe uroligheter i leggene[emoji7] Ellers hjelper det og gå og ligge med bena høyt.
 
Jeg har alltid vært plaget med det. Og det er verre nå i graviditeten.
For meg funker det med massasje. Sambo klemmer på føttene og leggene mine hver kveld, etter han begynte med det har jeg omtrent ikke hatt noe uroligheter i leggene[emoji7] Ellers hjelper det og gå og ligge med bena høyt.

Åh, da skal jeg jaggu få sambo til å gjøre det også! Og om det ikke hjelper, så er det hvertfall behagelig med litt massasje ;)
 
Åh, da skal jeg jaggu få sambo til å gjøre det også! Og om det ikke hjelper, så er det hvertfall behagelig med litt massasje ;)

Ikke sant[emoji6] Han holder ikke på så fryktelig lenge, men det er nok til at jeg får rolige netter[emoji1303] Krampene har også avtatt etter han begynte med det hver kveld [emoji7]
 
Ikke sant[emoji6] Han holder ikke på så fryktelig lenge, men det er nok til at jeg får rolige netter[emoji1303] Krampene har også avtatt etter han begynte med det hver kveld [emoji7]

Må nesten nevne dette i kveld altså ;) Hihi! Er sååå ubhagelig! Har prøvd å ha beina høyt i senga, men syns liksom ikke det hjelper noe særlig :/
 
Må nesten nevne dette i kveld altså ;) Hihi! Er sååå ubhagelig! Har prøvd å ha beina høyt i senga, men syns liksom ikke det hjelper noe særlig :/

Da får samboeren din massere deg! [emoji1319][emoji6] Håper det funker like godt for deg. Det er kjempe plagsomt/ubehagelig med urolige legger[emoji17]
 
Da får samboeren din massere deg! [emoji1319][emoji6] Håper det funker like godt for deg. Det er kjempe plagsomt/ubehagelig med urolige legger[emoji17]

Har du prøvd å motstå trangen til å bevege de? Det går ann, men det er ikke gøy :p
 
Jeg har prøvd, men da får jeg i allefall ikke til å sove[emoji849] Så når det skjer må jeg røre på meg!

Fant også ut at å gå en tur rundt i huset hjalp akkurat så lenge, slik at jeg fikk sovnet.
 
Back
Topp