Skravletråd!

Å har jeg alene-hjemme-helg. Er så stille og rart. Vet ikke helt om jeg orker å legge meg. Blir så alene. Men jeg må komme meg i seng. Gutta har reist med toget til svigermor. Jeg er for dårlig for togturen :( så jeg må vente til baby er ute og jeg er i form igjen. Synd. Slapper veldig godt av og koser meg hos svigermor.
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D
 
Å har jeg alene-hjemme-helg. Er så stille og rart. Vet ikke helt om jeg orker å legge meg. Blir så alene. Men jeg må komme meg i seng. Gutta har reist med toget til svigermor. Jeg er for dårlig for togturen :( så jeg må vente til baby er ute og jeg er i form igjen. Synd. Slapper veldig godt av og koser meg hos svigermor.

Håper du har hatt ei fin helg heime aleine :)
Dei to eldste er hos pappaen sin no så vi har hatt ei roleg helg med minstefrøkna! I går kjørte vi frampå fjellet ein tur slik ho fikk teste akebakken for første gang denne vinteren, traff elt vennepar der framme og kjøpte oss middag på kafeen! Herlig dag :)
 
Har tatt gravidbilder i dag. Naken. Utendørs i snøen. Var veldig gøy, og temperaturen gikk helt supert... Frem til jeg skulle legge meg ned i snøen. DET var kaldt, det! Men tror bildene ble kule. :)
 
Er det flere som har rare drømmer nå under graviditeten? [emoji23] Jeg har så mye absurde drømmer for tiden [emoji23]
Drømte i natt at fødselen startet 30. desember. Jeg prøvde å fornekte det i det lengste, men måtte tilslutt dra på sykehuset. Ble da spurt om de skulle ta vannet osv for å få fortgang i fødselen, men jeg nektet å motta noe som helst hjelp som skulle gi fortgang siden jeg ville så gjerne føde i 2018. Endte opp med at jeg ble seigpint av riene i det lengste, og fødte 2 minutter før midnatt den 31. desember :hilarious:

Drømmer ellers mye rart om fødselen for tiden, men det er sikkert fordi jeg plutselig har begynt å bli bekymret for å føde et prematurt barn. Selv om det er ingenting som tilsier at det kommer til å skje.
 
Drømmer rare baby-relaterte ting flere ganger i uka. Mye weird og ulogisk.
 
Og da gikk slimproppen igjen..... kroppen styrer noe voldsomt om dagen. Om jeg kommer til å gå til termin, blir jeg faktisk sjokka:nailbiting:
 
Og da gikk slimproppen igjen..... kroppen styrer noe voldsomt om dagen. Om jeg kommer til å gå til termin, blir jeg faktisk sjokka:nailbiting:

Oj såpass!! Spennande :)
Har deler av den gått før?
Er ikkje du førstemann ut på terminlista?
Så er vel ikkje lenge før du er 37 veker og sann sett innafor?
 
Oj såpass!! Spennande :)
Har deler av den gått før?
Er ikkje du førstemann ut på terminlista?
Så er vel ikkje lenge før du er 37 veker og sann sett innafor?

Hadde noe tull med noen premature rier i uke 29. Da gikk proppen(eller deler av den) rett før det. Men etter det har det vert stille[emoji23] er 35+0 idag, så jeg nærmer meg 37 uker med stormskritt[emoji6]

Har murret mye etter slimproppen gikk nå. Så at kroppen starter å gjøre seg klar, det er helt sikkert[emoji4] men kan enda gå mange uker før hun vil ut da[emoji4]
 
God morgen[emoji4]
Søndag[emoji173]️ nå skal jeg og ungene lage sumelkslapper, for deretter å ha litt juleverksted[emoji4]
 
Er det flere som har rare drømmer nå under graviditeten? [emoji23] Jeg har så mye absurde drømmer for tiden [emoji23]

Ja! Flere hver natt. Og husker dem bedre. Tror det har med at man sover så lett at man får med seg drømmene sine..
 
Flere som har hypre babyer? Forrigemann hadde noen spark i ny og ne gjennom dagen. Men denne kan bære rolig i timevis for så å være ekstremt aktiv. På dagen en times tid av gangen, på kvelden fra ni til midnatt. Og det kan bli ganske intenst. Er som om han trommer og sloss for å få mer plass! I går roa jeg han med en babybamse med musikk som jeg har kjøpt til han. Spilte av fire ganger med bamsen intil symfysen omtrent og pusta så rolig jeg kunne før han roa seg nogenlunde ned. Spent på hvem denne ungen er...
 
Flere som har hypre babyer? Forrigemann hadde noen spark i ny og ne gjennom dagen. Men denne kan bære rolig i timevis for så å være ekstremt aktiv. På dagen en times tid av gangen, på kvelden fra ni til midnatt. Og det kan bli ganske intenst. Er som om han trommer og sloss for å få mer plass! I går roa jeg han med en babybamse med musikk som jeg har kjøpt til han. Spilte av fire ganger med bamsen intil symfysen omtrent og pusta så rolig jeg kunne før han roa seg nogenlunde ned. Spent på hvem denne ungen er...

Høres ut som lillemann her d [emoji6] De siste kveldene har han vært spinnevill i magen [emoji170]
 
Flere som har hypre babyer? Forrigemann hadde noen spark i ny og ne gjennom dagen. Men denne kan bære rolig i timevis for så å være ekstremt aktiv. På dagen en times tid av gangen, på kvelden fra ni til midnatt. Og det kan bli ganske intenst. Er som om han trommer og sloss for å få mer plass! I går roa jeg han med en babybamse med musikk som jeg har kjøpt til han. Spilte av fire ganger med bamsen intil symfysen omtrent og pusta så rolig jeg kunne før han roa seg nogenlunde ned. Spent på hvem denne ungen er...

Hehe, helt samme her! Kan virkelig ikke huske at jeg kjente såååå mye forrige gang. Hun her er jo helt turbo. Og jeg kalte forrige for hulken inni magen [emoji23]
 
Hei damer!
HER så det ut til å være mye liv :)
Jeg har så langt vært aktiv inne på Mammanett, men termingruppen der inne har dødd helt ut..

Så, her håper jeg at jeg kan være med og skravle masse!

Det er mitt første barn, IVF, termin 30.01.
Gleder oss SÅ mye :)
 
Hei damer!
HER så det ut til å være mye liv :)
Jeg har så langt vært aktiv inne på Mammanett, men termingruppen der inne har dødd helt ut..

Så, her håper jeg at jeg kan være med og skravle masse!

Det er mitt første barn, IVF, termin 30.01.
Gleder oss SÅ mye :)
Gratulerer så mye! Og velkommen hit, her skravles det ja :)
 
Hei damer!
HER så det ut til å være mye liv :)
Jeg har så langt vært aktiv inne på Mammanett, men termingruppen der inne har dødd helt ut..

Så, her håper jeg at jeg kan være med og skravle masse!

Det er mitt første barn, IVF, termin 30.01.
Gleder oss SÅ mye :)

Gratulerer så mye! :D
 
Hei damer!
HER så det ut til å være mye liv :)
Jeg har så langt vært aktiv inne på Mammanett, men termingruppen der inne har dødd helt ut..

Så, her håper jeg at jeg kan være med og skravle masse!

Det er mitt første barn, IVF, termin 30.01.
Gleder oss SÅ mye :)

Gratulerer og velkommen hit! [emoji4]
 
Back
Topp