Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg var også på teateret. Book of Mormon. Veldig bra stykke, og flott teater. Men jeg slet med at venstre bein begynte å sove nesten med en gang jeg satt meg. :/ noe med vinkelen på setet, tror jeg.Var på teater i går. Kirsebærhagen på national. Kjempebra! Anbefalessendte Mail på forhånd og spurte litt om stoler og sånn.. sa fra at jeg hadde bekkenløsning. Jeg fikk ekstra god stol, nær utgangen, med flere puter i
![]()
Var på teater i går. Kirsebærhagen på national. Kjempebra! Anbefalessendte Mail på forhånd og spurte litt om stoler og sånn.. sa fra at jeg hadde bekkenløsning. Jeg fikk ekstra god stol, nær utgangen, med flere puter i
![]()
Gruff [emoji58]Drittdag. Først møter jeg uten frokost på legesenteret for å ta blodprøver og sånn diabetestest. Men så viser det seg at jeg må ta diabetestesten på fürst en annen dag. Blæ. Så kommer jeg på jobb og får beskjed av kontordama at jeg ikke kan utsette permisjonen når det er ferier (lærere avspaserer i skoleferiene) fordi det "bare er sånn læreråret er"... det betyr at vi må ha tre måneder med kontantstøtte i stedet for en. Det blir dyrt.
Sendte mail i forkant og spurte, og de var veldig positive. Så null spørsmål og null problem.Oj. Alle tre. Hvorfor? Hvordan ble det mottatt?
Sendte mail i forkant og spurte, og de var veldig positive. Så null spørsmål og null problem.![]()
Har bestilt juleoutfit til lillegutt ebay jeghaha! Har en sterk følelse at han kommer i jula! Mye rart man driver med
tør ikke å si det til typen
haha
Haha! Jeg også kjenner litt for å strikke babynisselue. Men jeg gjør det ikke. Vil jo at han venter til over nyttår.