Skravletråd!

Tar nok et par uker. Hun jobber ved siden av og har et bryllup hun skal redigere. Så jeg havner litt bak i en kø. Gleder meg veldig :)

Syklet med barna til skolen i dag tidlig, kom hjem og fikk unna litt klesvask. Nettopp kommet hjem fra trening, hatt lunsj og skal slappe av litt nå. Så blir det henting av yngstejenta på skolen, eldste har volleyballtrening så hun sykler hjem selv. Og så blir det middagslaging og sånne vanlige familiegreier etterpå. Tirsdager er ganske rolige her heldigvis, men naboguttene har en tendens til å komme på playdate så det blir sikkert litt liv utover likevel :)

Prøver å lese fag. Tar veilederutdanning og skal ha ganske mye greier til våren så planen er å ligge foran med lesinga. Men nå husker jeg hvorfor jeg pleide å jobbe på lesesal uten laptop da jeg var student. Kjedelig å lese! Internett er mer gøy ;)

Jeg skal stå opp snart. [emoji14]

I ettermiddag skal jeg spise middag med ei anna dame som har termin rundt samme tid. Det blir hyggelig. :)

Eg har vore ein liten tur på jobb i dag. Gjor godt med litt frisk luft :)
Fikk kopiert opp litt div papir og gjort klart slik eg kan starte å førebu foreldresamtalane eg snart skal ha. Greit å ha noko å pusle med sidan eg er sjukmeldt fullt ut neste veke og..

Var på teater i går. Kirsebærhagen på national. Kjempebra! Anbefales :) sendte Mail på forhånd og spurte litt om stoler og sånn.. sa fra at jeg hadde bekkenløsning. Jeg fikk ekstra god stol, nær utgangen, med flere puter i :)

Var på teater i går. Kirsebærhagen på national. Kjempebra! Anbefales :) sendte Mail på forhånd og spurte litt om stoler og sånn.. sa fra at jeg hadde bekkenløsning. Jeg fikk ekstra god stol, nær utgangen, med flere puter i :)
Haha, jeg var også på teateret. Book of Mormon. Veldig bra stykke, og flott teater. Men jeg slet med at venstre bein begynte å sove nesten med en gang jeg satt meg. :/ noe med vinkelen på setet, tror jeg.

Så bra når dem tilrettelegger slik[emoji1360][emoji4]

Ja, det var veldig bra. Har dere hatt en fin helg? Jeg skal prøve å jobbe 15% til uka. Tviler egentlig på at det går. Men for samvittigheten min sin skyld må jeg prøve.

Vi var på fødselsforberedende kurs på Rikshospitalet i går, alle tre. Og i dag har vi hatt besøk av venner og spilt rollespill hele dagen. Er rimelig utkjørt nå, og får ikke noe ro i morgen eller tirsdag heller. I morgen skal jeg til foreldrene mine en tur etter jobb, og på tirsdag skal jeg møte en kompis etter jobb.

Sliten!

Oj. Alle tre. Hvorfor? Hvordan ble det mottatt?

Drittdag. Først møter jeg uten frokost på legesenteret for å ta blodprøver og sånn diabetestest. Men så viser det seg at jeg må ta diabetestesten på fürst en annen dag. Blæ. Så kommer jeg på jobb og får beskjed av kontordama at jeg ikke kan utsette permisjonen når det er ferier (lærere avspaserer i skoleferiene) fordi det "bare er sånn læreråret er"... det betyr at vi må ha tre måneder med kontantstøtte i stedet for en. Det blir dyrt.

Drittdag. Først møter jeg uten frokost på legesenteret for å ta blodprøver og sånn diabetestest. Men så viser det seg at jeg må ta diabetestesten på fürst en annen dag. Blæ. Så kommer jeg på jobb og får beskjed av kontordama at jeg ikke kan utsette permisjonen når det er ferier (lærere avspaserer i skoleferiene) fordi det "bare er sånn læreråret er"... det betyr at vi må ha tre måneder med kontantstøtte i stedet for en. Det blir dyrt.
Gruff [emoji58]

Har bestilt juleoutfit til lillegutt ebay jeg:p haha! Har en sterk følelse at han kommer i jula! Mye rart man driver med:p tør ikke å si det til typen :) haha

Oj. Alle tre. Hvorfor? Hvordan ble det mottatt?
Sendte mail i forkant og spurte, og de var veldig positive. Så null spørsmål og null problem. :)

Har bestilt juleoutfit til lillegutt ebay jeg:p haha! Har en sterk følelse at han kommer i jula! Mye rart man driver med:p tør ikke å si det til typen :) haha

Haha! Jeg også kjenner litt for å strikke babynisselue. Men jeg gjør det ikke. Vil jo at han venter til over nyttår.

I går var jeg på jobb igjen! Skal jobbe 15% så det betyr å undervise to 60-min.-timer i uka og være med på ett fagmøte. Var utrolig deilig å være på jobb. Deilig å være i et klasserom med ungdommer, deilig å sitte på arbeidsrommet og prate med kolleger. Kjente hvor utrolig mye jeg har savnet det sosiale ved å være på jobb! Ble utrolig sliten i kroppen og har mer vondt i dag enn vanlig. Så det går jo utover mulighetene mine til å gjøre noe mer om dagen.

Haha! Jeg også kjenner litt for å strikke babynisselue. Men jeg gjør det ikke. Vil jo at han venter til over nyttår.

Hehe :) vil også det, selvom det kanskje endrer seg litt nærmere nyttår :p termin 3. januar :)
Men skal gjemme det i tilfelle :p haha :) kostet slikk og ingenting så :)

Back
Topp