Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en god plan[emoji108][emoji1]Jeg skal slappe av, kanskje gjøre litt husarbeid om jeg gidder. Og hvis kjæresten noen gang står opp (skikkelig b-menneske) så håper jeg å lure han med meg på en liten gåtur ute.
Det ble tur ut på oss. Knallfin gåtur rundt et vann i nærheten. Er rimelig ødelagt i bekkenet nå, men det var verdt det.Jeg skal slappe av, kanskje gjøre litt husarbeid om jeg gidder. Og hvis kjæresten noen gang står opp (skikkelig b-menneske) så håper jeg å lure han med meg på en liten gåtur ute.
Bursdag?Familieselskap. Feire meg. Gruer meg. Men skal ta Paracet før de kommer så jeg kan sitte.![]()
Hurrafordeg! [emoji322][emoji324]Familieselskap. Feire meg. Gruer meg. Men skal ta Paracet før de kommer så jeg kan sitte.![]()
Så fint at det gikk greit. Skjønner godt at det føles stressende og kjipt.Takk. Gikk greit. Er litt det at det er kjedelig med selskap når man er sliten og har vondt, og at det er stress å fylle leiligheten med masse familie.
Go morgen[emoji3]
Da var den første frostnatta kommet i Trøndelag[emoji32] Bikkjekaldt jo[emoji85] Men sola skinner og det ser ut til å bli en kjempefin høstdag idag også[emoji3]
Sitter her og nyter en kopp kaffe før jeg skal til jm [emoji3] så lunch med ei venninne før jeg skal på seinvakt.
Deres planer i dag da?[emoji3]
God morgen!
Så bra solen skinner til tross for at det er kaldt! Her har det begynt å regne igjen dessverre [emoji30]
Skal på ny 3D ul i dag siden vi ikke fikk noen bra bilder sist, så håper hun ikke gjemmer seg idag [emoji4] ellers skal jeg forhåpentligvis få begynt å vaske litt klær [emoji4]
Ha en flott dag! [emoji4]
Oi masse lykke til med 3D[emoji7] Håper hun vil vise seg frem idag da[emoji307]
Godt å vite at alt er bra i hvertfall da.Takk takk, men dessverre ingen lykke i dag heller. Hun vil vise alt annet enn ansiktet... Men men, alt stod ellers bra til og hun vokser fint![]()
Så koselig! Når får du se de ferdige bildene?Jeg har vært og tatt bilder i dag. Har ei venninne som er en dyktig fotograf. Hun tok bryllupsbildene mine og nå har hun tatt bilder av meg og fireåringen. Droppa barnehagefotograferingen og bruker pengene på dette i stedet![]()