Skravletråd!

Jeg skal slappe av, kanskje gjøre litt husarbeid om jeg gidder. Og hvis kjæresten noen gang står opp (skikkelig b-menneske) så håper jeg å lure han med meg på en liten gåtur ute.

Jeg skal slappe av, kanskje gjøre litt husarbeid om jeg gidder. Og hvis kjæresten noen gang står opp (skikkelig b-menneske) så håper jeg å lure han med meg på en liten gåtur ute.
Høres ut som en god plan[emoji108][emoji1]

Vi har vært i byen i dag. Har vår første bryllupsdag i morgen, men da skal vi ha selskap med familie for å feire bursdagen min. Så i dag skal vi ha litt ekstra fin middag. Og så skal vi ha kake. Jeg har bestilt en liten versjon av vår helt spesielle bryllupskake og henta den i dag. Så den skal vi smake på i kveld.

Har besøk av min lillesøster i helgen (jeg bor 75 mil unna resten av familien). Vi har vært ute og spist lunsj i dag, og skal bare kose oss, spille kort og spill og slappe av [emoji4]

Det ble tur ut på oss. Knallfin gåtur rundt et vann i nærheten. Er rimelig ødelagt i bekkenet nå, men det var verdt det. :)

Så deilig! Godt å få sol.

Hva er deres planer for dagen da, damer? Og hvordan er formen?

Familieselskap. Feire meg. Gruer meg. Men skal ta Paracet før de kommer så jeg kan sitte. :)

Familieselskap. Feire meg. Gruer meg. Men skal ta Paracet før de kommer så jeg kan sitte. :)
Bursdag?
Er det bare bekkenet som gjør at du gruer deg, eller er det andre grunner også?

Takk. Gikk greit. Er litt det at det er kjedelig med selskap når man er sliten og har vondt, og at det er stress å fylle leiligheten med masse familie.

Takk. Gikk greit. Er litt det at det er kjedelig med selskap når man er sliten og har vondt, og at det er stress å fylle leiligheten med masse familie.
Så fint at det gikk greit. Skjønner godt at det føles stressende og kjipt.

Jeg er skikkelig sliten i dag. Dro hjem og sov etter jobb, og hadde i tillegg hodepine da jeg våknet. :/

Åh, så kjipt. Hodepinen pleier jo liksom å gi seg når man sover :(

Jeg har vært på svømming med fireåringen. Kjempegøy. Litt stress med bussen til og fra. Men svømminga er i varmt vann på Bøler så kroppen min har veldig godt av det :)

Go morgen[emoji3]
Da var den første frostnatta kommet i Trøndelag[emoji32] Bikkjekaldt jo[emoji85] Men sola skinner og det ser ut til å bli en kjempefin høstdag idag også[emoji3]
Sitter her og nyter en kopp kaffe før jeg skal til jm [emoji3] så lunch med ei venninne før jeg skal på seinvakt.
Deres planer i dag da?[emoji3]

Go morgen[emoji3]
Da var den første frostnatta kommet i Trøndelag[emoji32] Bikkjekaldt jo[emoji85] Men sola skinner og det ser ut til å bli en kjempefin høstdag idag også[emoji3]
Sitter her og nyter en kopp kaffe før jeg skal til jm [emoji3] så lunch med ei venninne før jeg skal på seinvakt.
Deres planer i dag da?[emoji3]

God morgen!
Så bra solen skinner til tross for at det er kaldt! Her har det begynt å regne igjen dessverre [emoji30]

Skal på ny 3D ul i dag siden vi ikke fikk noen bra bilder sist, så håper hun ikke gjemmer seg idag [emoji4] ellers skal jeg forhåpentligvis få begynt å vaske litt klær [emoji4]

Ha en flott dag! [emoji4]

God morgen!
Så bra solen skinner til tross for at det er kaldt! Her har det begynt å regne igjen dessverre [emoji30]

Skal på ny 3D ul i dag siden vi ikke fikk noen bra bilder sist, så håper hun ikke gjemmer seg idag [emoji4] ellers skal jeg forhåpentligvis få begynt å vaske litt klær [emoji4]

Ha en flott dag! [emoji4]

Oi masse lykke til med 3D[emoji7] Håper hun vil vise seg frem idag da[emoji307]

Takk takk, men dessverre ingen lykke i dag heller. Hun vil vise alt annet enn ansiktet... Men men, alt stod ellers bra til og hun vokser fint :)
Godt å vite at alt er bra i hvertfall da.

Jeg våknet med hodepine, men det har heldigvis gitt seg i løpet av dagen. Sov ikke så mange timene i natt (sovnet rundt kl 3), men har tydeligvis sovet bra. For jeg føler meg mer våken nå enn jeg gjorde i går ettermiddag. :)

Har vært på jobb, nå slapper jeg av hjemme. Ingen ambisiøse planer for kvelden.

Jeg har vært og tatt bilder i dag. Har ei venninne som er en dyktig fotograf. Hun tok bryllupsbildene mine og nå har hun tatt bilder av meg og fireåringen. Droppa barnehagefotograferingen og bruker pengene på dette i stedet :)

Jeg har vært og tatt bilder i dag. Har ei venninne som er en dyktig fotograf. Hun tok bryllupsbildene mine og nå har hun tatt bilder av meg og fireåringen. Droppa barnehagefotograferingen og bruker pengene på dette i stedet :)
Så koselig! Når får du se de ferdige bildene?

Back
Topp