Sovna før kl 22 på en lørdag. Deilig var det [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]
Samme her!! :-D bare opp og tisse tre ganger hver natt.Ble bedre når æ kom te uke 7 ca. Våkne fortsatt men ikke hele tida.
Samme her!! :-D bare opp og tisse tre ganger hver natt.
Whaaaat, allerede?! [emoji3][emoji3] Gratulerer så mye, og så utrolig hyggelig å ha deg tilbake! Nei, nå ble jeg glad, altså! [emoji173]Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]
Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]
Uff, krysser fingre og tær for at det er uskyldig!Da var det min tur å få blødning [emoji20] heldigvis ikke så mye, men har litt smerter også. Dro å tok blodprøve, og ny på fredag. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️
Uff, krysser fingre og tær for at det er uskyldig!
Da var det min tur å få blødning [emoji20] heldigvis ikke så mye, men har litt smerter også. Dro å tok blodprøve, og ny på fredag. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]️
Syns denne gruppen har vært utrolig heldige og få har mista, så redd noen flere kan stå for tur [emoji20]

Håper alt er bra med spiren og at vi ikke mister noen fra November 2017. Sender deg en god klem.![]()
Whaaaat, allerede?! [emoji3][emoji3] Gratulerer så mye, og så utrolig hyggelig å ha deg tilbake! Nei, nå ble jeg glad, altså! [emoji173]
Tusen takk for det.Så flott spiren satt igjen!![]()
Gratulerer! Krysser fingrene for at du kommer helt i mål denne gangen [emoji254]
Da var det min tur å få blødning [emoji20] heldigvis ikke så mye, men har litt smerter også. Dro å tok blodprøve, og ny på fredag. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️
Krysser fingrene for degDa var det min tur å få blødning [emoji20] heldigvis ikke så mye, men har litt smerter også. Dro å tok blodprøve, og ny på fredag. Får bare krysse fingrene for at det går bra [emoji173]️
Takk som spør [emoji846] det gav seg heldigvis utover kvelden og siden har jeg ikke sett noe. Så glad! [emoji3]