Skravletråd

Her går det i flytting i dag også, endelig siste flyttedag [emoji1376][emoji1376]

Ferdig flyttet ut eller inn? uansett, gratulerer ☺
Har selv flyttet mye de siste årene og det er så ufattelig mye jobb! Føler enda jeg ikke har flyttet ferdig "inn" i huset vi nå har bodd i siden i høst

Ferdig flyttet ut eller inn? uansett, gratulerer [emoji5]
Har selv flyttet mye de siste årene og det er så ufattelig mye jobb! Føler enda jeg ikke har flyttet ferdig "inn" i huset vi nå har bodd i siden i høst

Vi er snart ferdig med å flytte ut alle møbler fra den "gamle" leiligheta, men er sååå mye jobb med det :o ikke får jeg lov å hjelpe med tunge løft heller :/ men tar nok lang tid før vi har flyttet "inn" ordenlig i den nye leiligheta :) den er en god del mindre enn den vi hadde og har ikke noe oppbevaringsplass, så vi må kaste så syykt mye [emoji85]
Gleder meg ikke til den neste uken som blir utvask alle kvelder etter jobb [emoji28]

Vi er snart ferdig med å flytte ut alle møbler fra den "gamle" leiligheta, men er sååå mye jobb med det :eek: ikke får jeg lov å hjelpe med tunge løft heller :/ men tar nok lang tid før vi har flyttet "inn" ordenlig i den nye leiligheta :) den er en god del mindre enn den vi hadde og har ikke noe oppbevaringsplass, så vi må kaste så syykt mye [emoji85]
Gleder meg ikke til den neste uken som blir utvask alle kvelder etter jobb [emoji28]

Huff, haaaaater utvask! At noe kan sitte sååå godt fast i en ovn f.eks.... Å kaste og kvitte seg med ting synes jeg bare er digg dere får ikke solgt noe da? så kan pengene brukes til vaskehjelp

Huff, haaaaater utvask! At noe kan sitte sååå godt fast i en ovn f.eks.... Å kaste og kvitte seg med ting synes jeg bare er digg dere får ikke solgt noe da? så kan pengene brukes til vaskehjelp

Er så lite som er noe verdt om jeg skal selge det, så tror ikke vi fpr tjent noe på det :/ hiver nok det meste på dynga, eller gir bort :/ det er kjøkkenting som er det meste vi må kvitte oss med egentlig :)

Er så lite som er noe verdt om jeg skal selge det, så tror ikke vi fpr tjent noe på det :/ hiver nok det meste på dynga, eller gir bort :/ det er kjøkkenting som er det meste vi må kvitte oss med egentlig :)

Kjøkkenting synes jeg er kjempevanskelig å kaste du bruker jo det meste iallefall en gang i året

Noen planer for søndagen? Her er formen elendig så blir en dag på sofaen er jeg redd [emoji854]
Vi har vært masse ute i finværet! Vært nesten 15 grader her i dag midt på dagen. Også har vi ettermiddagssol på terassen :-) støvsugd bil, og gravd ned en tv-kabel siden vi endelig har fått oss tv etter halvannet år :-P også kosta gårdsplassen for grus! har leika litt med lille. Hun ville skli på sklia på lekeplassen og dumpe på dumpa :-)

Jeg har vært så dårlig idag, den vanlige kvalmen men også sterk hodepine og generell influensafølelse. Er nok bare allergi, men når jeg ikke kan bruke Ibux mot nakkesmertene og hodepinen på toppen av kvalmen så ble det en skikkelig dritt dag. Håper virkelig morgendagen blir bedre :(

Skal til legen i morgen å ta TUL. Grugleder meg.. Er så redd for å ikke se et bankende hjerte, at det ikke er noe liv. I dag har jeg heldigvis fri og ligger på sofan. Kvalmen har kommet og de siste fem dagene har morgenen vært veldig tøffe :-/

Håper sånn på en positiv opplevelse i morgen :) Er da 8 + 5

Skal til legen i morgen å ta TUL. Grugleder meg.. Er så redd for å ikke se et bankende hjerte, at det ikke er noe liv. I dag har jeg heldigvis fri og ligger på sofan. Kvalmen har kommet og de siste fem dagene har morgenen vært veldig tøffe :-/

Håper sånn på en positiv opplevelse i morgen :) Er da 8 + 5
Lykke til i dag [emoji5]

Åhh, dette blir en spennende dag :o skal til legen nå, må snakke om ryggplagne mine, også er det TUL litt senere i dag[emoji1376] gleder meg, men er også nervøs, er redd for å ikke se ett bankende hjerte :o
Håper alt går bra :)

Imorgen skal jeg til legen, er da 6+6. Hva kan jeg forvente skjer? Er det bare prat eller foretar de noen undersøkelser så tidlig?

Har vært å kjøpt mine første mammaklær i dag:) Veeeldig tidlig,men jeg orker bare ikke bukser som strammer over magen nå. Og magen er så utrolig oppblåst at ingen av mine vanlige bukser passer,så da ble det handel:p

Har vært å kjøpt mine første mammaklær i dag:) Veeeldig tidlig,men jeg orker bare ikke bukser som strammer over magen nå. Og magen er så utrolig oppblåst at ingen av mine vanlige bukser passer,så da ble det handel:p

Jeg har funnet Molly buksene på Gina som er veldig gode, den er ganske høy i livet, så ingen ting som presser egentlig [emoji16]

Tidenes trass på småen i kveld! Så nå sitter jeg her helt utslitt, han er i seng (uten å ha pussa tenner), og jeg gidder verken å henge opp klærne som er ferdigvaska eller i det hele tatt løfte ræva.
Hva driver dere med i kveld da damer?

Tidenes trass på småen i kveld! Så nå sitter jeg her helt utslitt, han er i seng (uten å ha pussa tenner), og jeg gidder verken å henge opp klærne som er ferdigvaska eller i det hele tatt løfte ræva.
Hva driver dere med i kveld da damer?
Prøver å legge toåringen, som nekter å sove :banghead: Litt trass her for tiden også. Så hjelper det ikke så mye med overgang til sommertid :p så da er det bare å håpe på å få litt fritid i kveld før jeg sikkert sovner på soffaen:p

Back
Topp