Skravletråd

Jeg har funnet Molly buksene på Gina som er veldig gode, den er ganske høy i livet, så ingen ting som presser egentlig [emoji16]
Takk for tips!:)

Jeg leste en plass at oppblåstheten ofte gir seg etter en stund,og at det kanskje er en periode uten mage før selve babymagen kommer. Så mulig at jeg bare trenger gå med mammabukser en liten periode nå for så å gå med vanlige klær igjen. Føler meg litt teit så får med mammabukser allerede:p

Idag er det planleggingsdag i bhg, så barna er hjemme og vi får besøk av en venninne som har jevngamle barn. Så bærer det avgårde til time i basseng etterpå. Blir sikkert en fin dag [emoji846]

Dere styrer med idag da?

Da har jeg tatt helg og skal hente trollene i bhg. God helg håper den gir mye søvn, lite kvalme og fungerende mage hehe

Idag er det planleggingsdag i bhg, så barna er hjemme og vi får besøk av en venninne som har jevngamle barn. Så bærer det avgårde til time i basseng etterpå. Blir sikkert en fin dag [emoji846]

Dere styrer med idag da?
Vi har ingen planer og det er helt herlig [emoji4]
Blir nok at vi farter rundt i helgen, pleier å bli det [emoji57] men akkurat i kveld er det ingenting på timeplanen [emoji120]

I helgen har vi kirke (2-års dåpsmarkering) og middag på restaurant på planen. Blir ofte noe her også [emoji846]

Kunne tenkt meg ut for å fiske (fra båt) i morgen, men det er meldt så dårlig vær [emoji52] også har jeg lyst på makrell men det er ikke helt sesong [emoji28]

Slapper av på sofan etter å ha lagt jenta mi. Herlig å ta helg nå. Blir middagsbesøk i morgen og kanskje loppemarked på søndag. Slappe av og kose oss :-)

Surfer rundt på nett etter babyutstyr. Har jo så lyst å starte shoppingen... Men er jo aaaalt for tidlig.

Blir så forvirra.
På bv-app står det at hjertet begynner å slå ved 5+0, noen plasser står det 5+1, og på terminkalkulatoren står det 5+4.
Når starter hjertet å slå?

Blir så forvirra.
På bv-app står det at hjertet begynner å slå ved 5+0, noen plasser står det 5+1, og på terminkalkulatoren står det 5+4.
Når starter hjertet å slå?

I løpet av uke 5. Forskjellig forskning har funnet litt forskjellig datoer å derfor forskjellig. Til å med lengden på svangerskap klarer ikke forskjellige sykehus i norge å være alene om. 3sykehus sier 40+2 å resten av landet sier 40+3. Andre land sier alt fra 40-40+2 (detfor forskjellig utregning på utenlanske apper). Å igrunn så e det ikke så veldig viktig detalj for det er jo bare noen små dager i forskjell.

Har lyst te å hyl snart.
Våkne hundre gang hver natt. Må ikke på do eller nå. Bare våkne. Å i tillegg snorker samboer å vekke mæ. Å e såklart fryktlig trøtt på dagtid. Men får som regel ikke til å sovne da heller. Å skull æ vær så heldig å få lukka øyan så bli æ vekt av ett eller annet etter noen min.
E så trøtt at tåran trille [emoji17]
Mått bare få ut litt frustrasjon [emoji173]
Jeg og våkner masse. Fra to til syv, åtte ganger per natt! [emoji50]

Jeg har lyst til å lage en "aprilsnarr" på Facebook om at jeg er gravid. Men jeg tør ikke, siden det faktisk stemmer. :laughing002

Jeg har lyst til å lage en "aprilsnarr" på Facebook om at jeg er gravid. Men jeg tør ikke, siden det faktisk stemmer. :laughing002
Haha, har tenkt på det samme! Men kommer ikke til å gjøre det, tipper de fleste kommer til å tro det er sant, uansett hvilken dato det er ...

Haha, har tenkt på det samme! Men kommer ikke til å gjøre det, tipper de fleste kommer til å tro det er sant, uansett hvilken dato det er ...

E 10 uka i morra å hadd æ vært 12-13 så hadd det blitt posta i dag. MEN vil ikke anonsere det før etter ul i uke 12.

Back
Topp