Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, og velkommen! [emoji119]Lure meg litt inn her å, termin 04.12[emoji4] så 5+5 i dag[emoji5]
Så brada håper jeg det bare var en uskylig blødning
![]()
Lure meg litt inn her å, termin 04.12[emoji4] så 5+5 i dag[emoji5]
Da har jeg fått en ny positiv test etter SA tidlig i mars. Jeg ender egentlig i termin for Desember, men pg av dødfødsel i 2016 er det ikke sikkert jeg får gå fullt ut. Så henger litt her inne også. [emoji5] Så får vi håpe alle gode ting er tre og at denne er en sticky baby. [emoji171]

Med HCG på 3123 når man er 7 uker kan det aldri går bra [emoji20] er bare å forberede seg [emoji22]
[emoji17] klæm [emoji173]️
Huff, det høres litt lavt ut, ja. [emoji22] Er det noen som helst mulighet for at du kan være kortere på vei enn du tror? Klem! [emoji173]Med HCG på 3123 når man er 7 uker kan det aldri går bra [emoji20] er bare å forberede seg [emoji22]
Huff, det høres litt lavt ut, ja. [emoji22] Er det noen som helst mulighet for at du kan være kortere på vei enn du tror? Klem! [emoji173]
Med HCG på 3123 når man er 7 uker kan det aldri går bra [emoji20] er bare å forberede seg [emoji22]
Å nei. Så var det som du fryktet[emoji22] det var trist. Sender deg en klem[emoji173]Var på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]
Å nei. Så var det som du fryktet[emoji22] det var trist. Sender deg en klem[emoji173]
Var på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]
TristVar på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]

Godt du slapp å vente lenger, men uendelig vondt likevel. [emoji22]Var på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]
Klem til degVar på legevakten ikveld. Fikk beskjed om det om jeg fortsatt blødde på fredag. Fikk ul, som viste tom fostersekk. Time på sykehuset imorgen [emoji22]