Skravletråd

Jeg prøver å bli mer aktiv, men føler ikke jeg har så mye å bidra med... er heller ikke den mest skravlete sånn ellers heller... men prøver jo å bidra med det jeg kan [emoji5]
Det er bare å spytte ut i det vide og breie. Om det har blitt laget en tråd eller spurt om før, gjør jo lite, er ikke alt man kan få med seg om det er lenge siden heller :)
Men derfor er det jo kjekt med denne skravletråden her.
Og så går det jo an å gå inn på våre leker og legge inn kommentarer på de forskjellige som er lagt ut der :)
Den er i alle fall kjekk å bruke om du skal opp i antall innlegg for å få det du trenger for å komme inn på skjult forum :)
 
Kjøpte en brukt bag som jeg fikk i posten i dag, Men ene kalesjen var veldig skjitten, den var i hvit skjinn, noen som har tips til å hvordan få den ren ?
 
Har du lest hundreåringen som klatra ut av vinduet og forsvant?
Jeg lo meg skakk av den [emoji23]

Og filmen var drit..... - ikke klart å få med det morsomme og nok av handlingen/historien i det hele tatt....

Å er boka bedre enn filmen? Har bare dett filmen og den var jo bare merkelig...
 
Å er boka bedre enn filmen? Har bare dett filmen og den var jo bare merkelig...
Jepp, vet det er litt klisjé å si, men i dette tilfellet stemmer det. Er stoor forskjell
 
Jepp, vet det er litt klisjé å si, men i dette tilfellet stemmer det. Er stoor forskjell
Bruker jo å være litt forskjell liksom (som Harry Potter) men da er jo gjerne filmen gangske bra å :p kanskje jeg må få lest den en gang da..! Sambo syns jeg er håpløst dårlig å lese :p kommer meg aldri gjennom bøkene jeg begynner på..
 
Bruker jo å være litt forskjell liksom (som Harry Potter) men da er jo gjerne filmen gangske bra å :p kanskje jeg må få lest den en gang da..! Sambo syns jeg er håpløst dårlig å lese :p kommer meg aldri gjennom bøkene jeg begynner på..
Da leser du ikke spennende nok bøker altså :p
 
Kjøpte en brukt bag som jeg fikk i posten i dag, Men ene kalesjen var veldig skjitten, den var i hvit skjinn, noen som har tips til å hvordan få den ren ?
Hmmm...skinnrens? Eventuelt enn litt fuktig klut.
Jeg lest et eller annet sted om tips for sånt noe.... men husker jo ikke hvor det var. google er en god venn ;)
 
Prøvde å spraye på kid kjøkken da den bruker å ta det meste [emoji4] men spørs om det bare e så inngrodd at jeg må kjøpe ny kalesje...
 
Da leser du ikke spennende nok bøker altså :p

Nei kan ha no med det å gjøre også :--P men jeg har lite ro til å sitte å lese egentlig.. også kanskje mest at jeg syns jeg leser nok på skolen :p
 
Nei kan ha no med det å gjøre også :--P men jeg har lite ro til å sitte å lese egentlig.. også kanskje mest at jeg syns jeg leser nok på skolen :p
Ser den, er litt sånn jeg og... gjør alt for mange ting samtidig egentlig, men når jeg først finner en bok som er kjempe spennende og interessant, så klarer jeg ikke å legge den fra meg. Faktisk gått mer over til lydbøker, da kan jeg høre på i bilen på vei til og fra jobb etc :) Og så går det så mye fortere når andre leser :p
 
Back
Topp