Skravletråd

Gravidhjerne sa du???
Nja. Når du står forran ytterdøra m masterkarden i hånda å prøve å ska lås opp ytterdøra [emoji23]

Glupt! Vi har en god unnskyldning for hvorfor vi gjør som vi gjør da! Haha :D Uansett denne hjernen forblir sånn lenge etter ungen er ute og den værste ammetåka har gitt seg :p
EDIT: Åpnet skapet for å hente wokkjelen, for så å lure fælt på hva jeg sto der for, og hva jeg skulle hente! :p
 
Last edited:
Glupt! Vi har en god unnskyldning for hvorfor vi gjør som vi gjør da! Haha :D Uansett denne hjernen forblir sånn lenge etter ungen er ute og den værste ammetåka har gitt seg :p

Har brukt ammetåka som unnskyldning i mange år etter æ fikk første æ. Men når hu ble tennåring ment folk æ hadd dratt den langt nok [emoji23]
 
Lurte på om noen av dere har tips til noen bøker? Tror jeg hadde hatt godt av å slappet av med en god og hyggelig bok på kveldstid, men har aldri lest noe annet enn krim så aner ikke hva som er bra... av filmer så digger jeg typiske romantiske komedier[emoji85] tips ønskes[emoji173][emoji7]
 
Lurte på om noen av dere har tips til noen bøker? Tror jeg hadde hatt godt av å slappet av med en god og hyggelig bok på kveldstid, men har aldri lest noe annet enn krim så aner ikke hva som er bra... av filmer så digger jeg typiske romantiske komedier[emoji85] tips ønskes[emoji173][emoji7]
Vil anbefale "Everything, Everything" av Nicola Yoon. Leste den ut i sommer på 3 dager og synes den var veldig fin :) Den er også filmatisert om du vil se filmen etterpå!
 
Vil anbefale "Everything, Everything" av Nicola Yoon. Leste den ut i sommer på 3 dager og synes den var veldig fin :) Den er også filmatisert om du vil se filmen etterpå!
Takk for tips, er det sånn romantisk kliss klass? [emoji173] [emoji7]
 
Takk for tips, er det sånn romantisk kliss klass? [emoji173] [emoji7]
Den er nok litt romantisk ja, men samtidig trist. Handler om psykisk og fysisk sykdom, redsel og kjærlighet selvfølgelig :)
 
Den er nok litt romantisk ja, men samtidig trist. Handler om psykisk og fysisk sykdom, redsel og kjærlighet selvfølgelig :)
Åja, da tror jeg jeg skal vente litt med å lese den... psyken min trenger mer en glad/morsom bok akkurat nå [emoji51]
 
Åja, da tror jeg jeg skal vente litt med å lese den... psyken min trenger mer en glad/morsom bok akkurat nå [emoji51]
Har du lest hundreåringen som klatra ut av vinduet og forsvant?
Jeg lo meg skakk av den [emoji23]

Og filmen var drit..... - ikke klart å få med det morsomme og nok av handlingen/historien i det hele tatt....
 
Har du lest hundreåringen som klatra ut av vinduet og forsvant?
Jeg lo meg skakk av den [emoji23]

Og filmen var drit..... - ikke klart å få med det morsomme og nok av handlingen/historien i det hele tatt....
Har sett filmen, men ikke lest boka, og da var filmen morsom[emoji4] kjøpte morderen Anders i dag som er skrevet av samme forfatter så håper den er like morsom som hundreåringen som klatret ut av vindu [emoji3]
 
Har sett filmen, men ikke lest boka, og da var filmen morsom[emoji4] kjøpte morderen Anders i dag som er skrevet av samme forfatter så håper den er like morsom som hundreåringen som klatret ut av vindu [emoji3]
Får satse på det [emoji5]
 
Skal vi prøve å bli litt mer aktiv her da? Sånn at vi kanskje klarer å komme opp i disse innleggene som behøves i den konkurransen som det står om på Generell? :p
Hadde vært gøy da.

Forumet jeg var på før i 2010, hadde vi en super duper uendelig lang skravle tråd. Det var vel over 150000 innlegg der.
Bare svada til tider men, artig dog.
 
Gravidhjerne sa du???
Nja. Når du står forran ytterdøra m masterkarden i hånda å prøve å ska lås opp ytterdøra [emoji23]
Fantastisk! haha
 
Skal vi prøve å bli litt mer aktiv her da? Sånn at vi kanskje klarer å komme opp i disse innleggene som behøves i den konkurransen som det står om på Generell? [emoji14]
Hadde vært gøy da.

Forumet jeg var på før i 2010, hadde vi en super duper uendelig lang skravle tråd. Det var vel over 150000 innlegg der.
Bare svada til tider men, artig dog.
Jeg føler jeg skriver så mange innlegg her at det nesten er flaut. [emoji23] Veldig koselig å bli så godt kjent med dere andre som også skravler mye, men skulle gjerne hatt enda flere med kronisk munndiaré! Vi er vel langt fra den mest aktive termingruppa.
 
Jeg føler jeg skriver så mange innlegg her at det nesten er flaut. [emoji23] Veldig koselig å bli så godt kjent med dere andre som også skravler mye, men skulle gjerne hatt enda flere med kronisk munndiaré! Vi er vel langt fra den mest aktive termingruppa.
Jeg er jo både her og inne på oktober, da det var der jeg var først en god stund og det er helt klart mer aktivitet der enn her. Men det kommer jo litt an på hva som blir slengt ut og hva som engasjerer folk.
Jeg har en mening om mangt, ikke sikkert det alltid er en så fornuftig mening, men må liksom si noe og lire av meg litt her og der.
Men jeg blir imponert over de som har noe voldsomt med innlegg, i alle fall ut ifra den topp 100, ser det er flere som er på listen der og ganske høyt :p
Du er vel der vel?
 
Føler meg som en dass.. Vi har hatt en leietaker her i ett år, som plutselig ikke kommer tilbake fra ferie på hjemstedet sitt, så nå pakket vi alle sakene hans og begynte å vaske ut.

Vi Har nye leietakere, bekjente, og jenta i forholdet der er så gira på å komme inn i leiligheten, at hun nå står og vasker kjøkkenet mens jeg ligger som slakt på sofaen med ødelagt rygg og tungt hode. Har ikke vasket med vaskemidler annet enn grønnsåpe der inne selv, men lukten har vært i hele leiligheten fra badet, så sikkert derfor hodet er så tungt..

Ble litt sytete det her, men måtte ut med det!
 
Bar begynt å kjøpe litt gravid/mamma bøker. noen som har noen anbefalinger på bøker som er realistiske og morsomme ? (ikke bare tekstbok)

Så langt har jeg kjøpt Sam Faiers, my baby & me og Dummy (mannlig forfatter)
 
Back
Topp