Skravletråd

Skal vi prøve å bli litt mer aktiv her da? Sånn at vi kanskje klarer å komme opp i disse innleggene som behøves i den konkurransen som det står om på Generell? [emoji14]
Hadde vært gøy da.

Forumet jeg var på før i 2010, hadde vi en super duper uendelig lang skravle tråd. Det var vel over 150000 innlegg der.
Bare svada til tider men, artig dog.
Jeg har nesten ikke skrevet her inne, så har et stort forbedringspotensiale[emoji51] kan godt være med på å prøve å skravle litt mer [emoji106]
 
Bar begynt å kjøpe litt gravid/mamma bøker. noen som har noen anbefalinger på bøker som er realistiske og morsomme ? (ikke bare tekstbok)

Så langt har jeg kjøpt Sam Faiers, my baby & me og Dummy (mannlig forfatter)
Mammasjokket! Forteller det akkurat slik det er, og pynter inne på noe [emoji4]
 
Jeg har nesten ikke skrevet her inne, så har et stort forbedringspotensiale[emoji51] kan godt være med på å prøve å skravle litt mer [emoji106]
Jeg var sånn i starten jeg og, følte liksom at det jeg skrev, hadde noen alt svart på... men shit la gå :)
Har vel egentlig en egen konkurranse med meg selv etter at jeg så jeg havnet på topp 100 lista for august... å holde meg der og prøve å komme litt høyere dag for dag.
Og det er mye man kan svare på her og der.
 
Vært ute å spist og gått på kino med min mor og mormor I dag. Veldig koselig. Men kjenner det godt i ryggen nå at det har blitt mye sitting i dag haha [emoji37]
 
må jeg inn på nettforumet for å kunne legge inn profilbilde ? får det ikke til på appen
 
Det ligger en utstyrstråd under Bilder, men den blir ikke så mye brukt. Er en litt mer aktiv tråd inne på skjult. [emoji6]
Okey. Venter på tilgang til skjult forum nå, men det kan jo ta flere dager virker det som. Synes det er forferdelig lite aktivitet på det åpne forumet.
 
Okey. Venter på tilgang til skjult forum nå, men det kan jo ta flere dager virker det som. Synes det er forferdelig lite aktivitet på det åpne forumet.
Ja, det er litt stille her ... Det er noen få som er veldig aktive, men vi er jo kanskje mest på skjult også. Jeg ønsker meg flere skravlebøtter, både her og på skjult!
 
Enig, ikke så lett å få opp innlegg når det ikke er så mange andre som er aktive her [emoji28]
Har snoket litt på oktoberforumet, og der er det et helt annet aktivitetsnivå. Men jordmor sa til meg på forrige kontroll at november er den måneden i året det fødes færrest barn. Så litt av forklaringen ligger vel der;)
 
Har snoket litt på oktoberforumet, og der er det et helt annet aktivitetsnivå. Men jordmor sa til meg på forrige kontroll at november er den måneden i året det fødes færrest barn. Så litt av forklaringen ligger vel der;)
Det er sant, men i vår nærmeste familie har faktisk nesten halvparten bursdag i november :p Skal bli spennende å se om jenta vår også kommer i november. Hadde uansett vært kjekt med litt mer aktivitet her ja :)
 
Jeg prøver å bli mer aktiv, men føler ikke jeg har så mye å bidra med... er heller ikke den mest skravlete sånn ellers heller... men prøver jo å bidra med det jeg kan [emoji5]
 
Ja, det er litt stille her ... Det er noen få som er veldig aktive, men vi er jo kanskje mest på skjult også. Jeg ønsker meg flere skravlebøtter, både her og på skjult!
Vi er vel litt over alt vil jeg tro. Synes det er stille på det skjulte også jeg, men prøver å legge ut litt både på det åpne og det skjulte. Husker selv da jeg ventet på å komme opp i det riktig antall poster jeg måtte ha, det var døll... for jeg hadde vært innom å svart på det meste og prøvd å lage tråder, men lite respons av folk.
Så en sånn skravle greie som det her, er kjekk å ha.

Jeg er jo inne på oktober også, der skravles det mye mere. Oktober og november lå ganske likt med innlegg faktisk, men nå har oktober bare raaaast i fra med antall totale innlegg.
 
Har snoket litt på oktoberforumet, og der er det et helt annet aktivitetsnivå. Men jordmor sa til meg på forrige kontroll at november er den måneden i året det fødes færrest barn. Så litt av forklaringen ligger vel der;)
Ganske mye mer aktivitet, jeg er der også ;)
 
Back
Topp